کتایون ریاحی کشف حجاب کرد به خاطر مهسا امینی +عکس جنجالی

عکس جدید کتایون ریاحی با چهره شکسته شده و گرد پیری

عکس جدید کتایون ریاحی با چهره شکسته شده و گرد پیری

عکس جدید کتایون ریاحی با چهره شکسته شده

چند روزیست که برخی هنرمندان و چهره های سرشناس در شبکه های اجتماعی به حمایت از مهسا امینی دختر سنندجی که توسط گشت ارشاد دستگیر شد و فوت کرد پرداخته اند شب گذشته شبنم فرشادجو با برداشتن روسری خود موهایش را نشان داد و گفت این چه ترسی دارد و چرا برای این موها باید یک دختر از ترس سکته کند.

این در حالی است که امروز کتایون ریاحی بازیگر نقش زلیخا در سریال یوسف پیامبر استوری از خود به اشتراک گذاشت که بدون حجاب بود.

عکس جدید کتایون ریاحی با چهره شکسته شده و گرد پیری

جدا از کشف حجاب کتایون ریاحی چهره شکسته شده او توجه هوادارانش را به خود جلب کرد .

کتایون ریاحی متولد ۱۰ دی ماه ۱۳۴۰ بوده و در حال حاضر ۶۰ سال سن دارد.

او در سال ۱۳۸۰ برای بازی در فیلم سینمایی شام آخر مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و در سال ۱۳۸۷ برای بازی در نقش زلیخا توجه زیادی را به خود جلب کرد و محبوبیت دست یافت.

 

همچنین ببینید تصاویر / کتایون ریاحی ویلچر نشین شد

وی دارای یک فرزند به نام پوریا بوده که در حال حاضر در زمینه موسیقی فعالیت می کند برادرش علیرضا ریاحی است که از بازیگران کشورمان به شمار می آید.

آخرین بازی او در سریال یوسف پیامبر در نقش زلیخا بود. کتایون ریاحی در خرداد ۱۳۸۸ طی یادداشتی به سایت سیمافیلم، کناره‌گیری خود از دنیای بازیگری را اعلام کرد.

همچنین ببینید ماجرای کامل تعرض جنسی و تجاوز کتایون ریاحی

فرج‌الله سلحشور کارگردان سریال یوسف پیامبر در گفتگویی در این مورد گفت: خانم ریاحی پس از سریال یوسف پیامبر گفت دیگر نمی‌توانم فضاهای موجود سینما را تحمل کنم و از حرفه بازیگری کناره‌گیری کرد.

سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس تهران بزرگ در نشست خبری خود که صبح امروز ۲۸ شهریور برگزار شد، با اشاره به فوت «مهسا امینی» گفت: این حادثه برای ما هم ناگوار بود و به خانواده ایشان‌ تسلیت می گوییم.

وی ادامه داد: درتهران بزرگ روزانه بین ۱۵ تا ۱۷ هزار مراجعه کننده به مقرهای مختلف پلیس داریم که بعضا هم این حوادث ممکن است برای مراجعه کننده به دلیل کسالتی که ممکن است داشته باشند اتفاق بیفتد.

رییس پلیس پایتخت تصریح کرد: مردم برای خواسته هایشان به طور مرتب به پلیس مراجعه می کنند. این حجم از مراجعات ممکن است با حوادث هم همراه باشد کما اینکه ما داریم و البته این یک مورد پررنگ شده است.

وی با اشاره به شرح ماجرایی که برای مهسا امینی اتفاق افتاد، گفت: گشت امنیت اجتماعی اخلاقی بالغ بر ۹۰ درصد در محل معابر تذکر می دهند، ۱۰ درصد باقی می ماند که ۹ درصد از این افراد به ون سوار می شوند و تذکر در آنجا به آنها داده می شود.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. روغن ریخته و نذر امام زاده این خانم معلوم الحال سالهاست به آمریکا رفته و اصلا ایران نیست و با سبک زندگی این جماعت اصلا کشف حجاب معنایی نداره شخصی که به شیوه محل سکونت می پوشه چی رو می خواسته کشف کنه ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *