عکس کتک خوردن سحر قریشی از امیر تتلو بازی تکراری آنها برای جلب توجه

عکس کتک خوردن سحر قریشی از امیر تتلو بازی تکراری آنها برای جلب توجه

عکس کتک خوردن سحر قریشی از امیر تتلو بازی تکراری آنها برای جلب توجه که دیگر برای کاربران شبکه های اجتماعی جذابیتی ندارد.

سحر قریشی همچنان تلاش میکند تا بتواند نامش در رسانه ها باقی بماند او سعی دارد با استفاده از شرایط موجود در کشورمان که برخی از خانم های بازیگر کشف حجاب کرده اند نهایت استفاده را کرده و مجددا به سینما برگردد برای همین است که در اینستاگرامش هیچگونه اظهار نظر سیاسی نمیکند و سکوت کرده تا بتواند به ایران برگردد و فعالیت هنری خود را از سر بگیرد.

عکس کتک خوردن سحر قریشی از امیر تتلو بازی تکراری آنها برای جلب توجه

کتک خوردن سحر قریشی از امیر تتلو

سحر قریشی بازیگر جنجالی و سابق سینما و تلویزیون سعی دارد در این روزها که همه نگاه ها به قطر و جام جهانی ۲۰۱۰ دوخته شده است از رسانه ها دور نباشد و جلب توجه کند برای همین منظور تصاویری از خود را در فضای مجازی منتشر کرده و گفته مربوط به کتک خوردن از امیر تتلو است.

حقه قدیمی و تکراری آنها که دیگر برای کاربران شبکه های اجتماعی و حتی هواداران آنها جذاب نیست.

امیر تتلو که با اعتراضات اخیر سعی داشت از معترضان حمایت کند و حتی آهنگی را علیه برخی از مسئولان نظام منتشر کرد نتوانست جلب کاری از پیش ببرد و باز هم مورد حمله کاربران قرار گرفت.

عکس کتک خوردن سحر قریشی از امیر تتلو بازی تکراری آنها برای جلب توجه

او بارها به خانم ها و بانوان ایرانی توهین کرده بود و در پست آخر خود نوشت مردم ایران لایق بدترین زندگی هستند و باید همیشه آنها را شکنجه کرد این اظهارات امیر تتلو باعث شد که بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی در اینستاگرام او را ریپورت کنند و پیج اینستاگرام وی مسدود شود.

همچنین ببینید: فیلم کتک خوردن سحر قریشی از شاهرخ استخری

تتلو و سحر قریشی مدتی روابطی داشتند که در نهایت همچون رابطه های دیگر آنها به جدایی ختم شد.

قریشی که گویا جایگاه خود را در سینما از دست داده است با توجه به حوادث اخیر که در کشورمان رخ داده و بسیاری از بازیگران کشف حجاب کرده‌اند احتمال می رود که او بتواند مجدداً به سینما و تلویزیون برگرد چرا که او در این مدت سکوت کرده و درباره حوادث اخیر اظهار نظر نکرده است.

عکس کتک خوردن سحر قریشی از امیر تتلو بازی تکراری آنها برای جلب توجه
بیوگرافی سحر قریشی می گوید که او متولد ۶ دی ماه ۱۳۶۶ در تهران می باشد .او یک برادر کوچکتر از خود به نام سپهر دارد . وی بعد از ایفای نقش یلدا در سریال دلنوازان به شهرت رسید و با داریوش عزتی ازدواج کردند ولی این ازدواج فقط یک سال دوام آورد. اولین کار بازیگری سحر قریشی بازی در فیلم لج و لج بازی به کارگردانی سید مهدی برقعی بود.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. سلام چهره ضارب که مشخص نیست و کاملا مشخص خانگیست از آرایش دست نخورده سحر بقیه عکسها مربوط به فیلم نیستن بایست که سحر نقش یک زن تنهای دور ازخانوادهروبا رفتارهای خیلی زشت و زننده بازی کرد.
    واقعا این کارهای سبک که نشون دهنده اینکه نفسشان از جای گرم درمیاد سیر از گشنه خبر نداره گرسنگی نکشیدن که عاشقی یادشون بره، برا چیه!!!؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *