کتک کاری علیرضا حقیقی با خطیر + جزئیات درگیری و بازداشت علیرضا حقیقی

درگیری علیرضا حقیقی با خطیر معاون استقلال و شکستن دماغ

کتک کاری و درگیری علیرضا حقیقی با خطیر معاون استقلال + جزئیات درگیری و بازداشت علیرضا حقیقی و وضعیت خطیر بعد از عمل جراحی و همه جزئیات را در مجله شبونه بخوانید. حواشی ورزشی

کتک کاری علیرضا حقیقی با خطیر

در هشت اسفند ماه ۹۷ حقیقی و علی خطیر بر سر تمرین در زمین با هم درگیری فیزیکی پیدا کردند که باعث شد تا خطیر ضربه سری از حقیقی بخورد.

کتک کاری و درگیری علیرضا حقیقی با خطیر معاون استقلال

واکنش علیرضا حقیقی به کتک کاری با خطیر

وی در واکنش به درگیری و کتک کاری با خطیر این چنین توضیح داد که علت این درگیری فیزیکی توهین خطیر به مادرم بود و خطیر به مادرم توهین کرد
وی گفت :من داشتم همراه با مربی‌ام تمرین می‌کردم. وارد زمین شدند. مربی‌ام گفت ما اینجا در حال تمرین هستیم و این رفت و آمد مداوم شما مشکل درست می کند. ایشان اما گفت بروید کنار، ما اینجا کار داریم. اینجا تمرین نکنید.
متاسفانه ایشان خیلی بد صحبت می کرد و در آن لحظه گفت این آقا که تیم ندارد، نمی‌خواهد تمرین کند! چه لزومی دارد تمرین می‌کند؟ این که بدون تیم است.
بروید بیرون، اینجا زمین تمرین استقلال است. من به او گفتم آقا احترامت را نگه دار که متاسفانه در ادامه بحث ایشان به مادر من توهین کرد.من فقط او را هل دادم، همین!

کتک کاری و درگیری علیرضا حقیقی با خطیر معاون استقلال

علت درگیری علی خطیر معاون استقلال با دروازه بان سابق تیم ملی

حقیقی علت این ضربه سر و درگیری را توهین به مادرش دانسته و اما خطیر موضوع دیگری را مطرح کرده است.

بازداشت علیرضا حقیقی

درپی این درگیری و کتک کاری خطیر گفت که حقیقی باید امشب در بازداشت بماند.

این بحث بین دروازه بان سابق پرسپولیس و معاون استقلال باعث شد تا علیرضا حقیقی در کلانتری به سر ببرد. کتک کاری علیرضا حقیقی

کتک کاری و درگیری علیرضا حقیقی با خطیر معاون استقلال

وضعیت وخیم مادر حقیقی

دروازه بان اسبق تیم ملی قرار بود برای عقد قرارداد با یکی از تیم‌های یونانی راهی آتن شود که با شدت گرفتن بیماری مادرش که منجر به بستری شدن و کما او شده بود، به ایران بازگشت.

کتک کاری و درگیری علیرضا حقیقی با خطیر معاون باشگاه استقلال

عمل جراحی بینی خطیر

علی خطیر معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: باشگاه استقلال مجموعه ورزشی انقلاب را برای تمرینات اجاره کرده و من نیز برای نظارت و بررسی امکانات در این مجموعه حضور داشتم. بعد از اینکه سر و صدا زیاد شد، مربی دروازه بان‌های دروازه‌بانی به نام علیرضا حقیقی که من او را نمی شناسم به سراغ من آمد و گفت چرا اینجا حضور دارید که من توضیحاتی را به او ارائه کردم. کتک کاری علیرضا حقیقی

کتک کاری و درگیری علیرضا حقیقی با خطیر معاون باشگاه استقلال

عکس علی خطیر در بیمارستان

ادامه صحبت های ما به بحث کشیده شد که حقیقی از دور داد زد که چه اتفاقی افتاده است و من نیز که او را نمی شناختم، گفتم شما؟ که حقیقی از راه دور با سرعت سمت من آمد و با سر به صورت من زد و من نیز هم اکنون در بیمارستان هستم.

وقتی خطیر به مجموعه ورزشی انقلاب می‌رود و قصد داشته از زمین چمن بازدید داشته باشد و وسایلی را هم از کامیون پیاده کند مربی علیرضا حقیقی که آنجا بوده به خطیر می‌گوید که چرا به این اندازه اینجا تردد دارد! هنگامی خطیر در حال صحبت با مربی حقیقی بوده ناگهان حقیقی به سمت او حمله‌ور می‌شود و با سر به صورت خطیر ضربه‌ای می‌زند.

بعد از این بیینی خطیر دچار شکستگی می‌شود. بعد از درگیری ماموران کلانتری 145 ونک به باشگاه انقلاب می‌آیند و حقیقی را بازداشت می‌کنند. حقیقی فعلا در دادسرای ناحیه 3 حضور دارد تا به پرونده او رسیدگی شود.

این احتمال وجود دارد که حقیقی امشب را در بازداشت سپری کند تا ادامه بررسی این پرونده به فردا موکول شود.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *