فیلم کامل کردی حرف زدن علی شادمان در برنامه مهمونی (جاوید سریال یاغی)

فیلم کامل کردی حرف زدن علی شادمان در برنامه مهمونی (جاوید سریال یاغی)

فیلم کامل کردی حرف زدن علی شادمان در برنامه مهمونی (جاوید سریال یاغی)

فیلم کامل کردی حرف زدن علی شادمان در برنامه مهمونی (کردی حرف زدن جاوید سریال یاغی) در برنامه مهمونی را در این صفحه ببینید.

کردی حرف زدن علی شادمان

علی شادمان بازیگر سریال یاغی اکه این روزها توجه مردم را به خود جلب کرده است در برنامه مهمونی حضور پیدا کرده و با ایرج طهماسب درباره زندگی شخصی اش به گفتگو پرداخت.

این بازیگر در این قسمت در بخشی به زبان کردی صحبت کرد همانطور که میدانید علی شادمان اهل ایلام بوده و به زبان کردی تسلط کامل دارد.

علی شادمان 4 آذر 1375 در شهر ایلام متولد شده است او اصالتی ایلامی دارد، در یک خانواده تحصیل کرده به دنیا آمده است، پدرش دکتر مسعود شادمان، تاریخ خوانده اسـت و دکترای تاریخ دارد و مادرش خانم بتول رشنوادی معلم علوم تجربی می باشد، از کودکی با شعر و ادبیات و تاریخ ارتباط داشته است، علی فرزند اول است و یک خواهر کوچک تر بنام آرینا دارد، به خاطر تبحری که در زدن ویولن داشت پایش به بازیگری و سینما باز شد و اولین بار در فیلم میم مثل مادر بازی کرد.

شادمان در ده سالگی توانایی به دلیل توانایی اش در نواختن ویلن توسط رسول ملاقلی‌پور به سینمای ایران معرفی شد و با ایفای نقش در فیلم درام میم مثل مادر خوش درخشید و برنده جایزه بهترین بازیگر کودک از جشنواره بین‌المللی فیلم رشد شد. وی پس از بازی در مجموعه تلویزیونی سرزمین مادری (۱۳۹۲) و کیمیا (۱۳۹۴) شناخته شد. اوج شهرت او بازی در سریال یاغی به کارگردانی محمد کارت و تهیه کنندگی سید مازیار هاشمی بود.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *