کری خوانی جواد خیابانی برای مهران مدیری در مسابقه دورهمی

فیلم کری خوانی جواد خیابانی و مهران مدیری در مسابقه دورهمی

کری خوانی جواد خیابانی برای مهران مدیری در مسابقه دورهمی کری خوانی جواد خیابانی برای مهران مدیری در مسابقه مهران مدیری برگزار می کند و پشیمانی جواد خیابانی از تصمیمش را در این صفحه مشاهده فرمایید.

کری خوانی جواد خیابانی برای مهران مدیری

جواد خیابانی که در ۲۷ آبان سال ۱۳۴۵ در کرج به دنیا آمده است. جواد خیابانی را همه از گزارشگری و سابقه طولانی در فوتبال میشناسند ایشان ورزشی و همچنین دو فوق لیسانس مدیریت رسانه و مدیریت استراتژیک و همچنین لیسانس مهندسی متالوژی و کارشناس تربیت بدنی هستند.

جواد که پنجمین فرزند از میان خانواده های باهر فرزند در کرج به دنیا آمده است مادر ایشان خانه دار و پدرش انباردار اداره اصلاح بذر در کرج بود پدر و مادر جواد خیابانی تبریزی هستند و اصالتا آذری می باشد. بعد از شش سالگی در سال ۵۱ به تهران آمدند جواد خیابانی از کودکی عاشق گزارشگری بوده است.

کری خوانی جواد خیابانی برای مهران مدیری در مسابقه دورهمی

خودش می گوید در دوران ابتدایی را در دبستان جیحون این علاقه رو پیدا شده است و معمولا مراسم صبحگاهی مدرسه گزارش تمرین ورزشی برای همه مدرسه آغاز مسیر گزارشگری جواد خیابانی بوده است

توضیحات برای اینکه گیر کلاهبرداران عابر بانکی نیفتی تیم تا آنجایی که امکان دارد آب جایی که خلوت می باشد استفاده نکنیم هنگامی که دستگاه خود پرواز پرداز مشکلی برایش پیش آمده از کسی کمک نگیریم هیچ کارت خود را با فشار وارد کارتخوان نکنید هر چند وقت یکبار رمز کارت خود را عوض کنیم.

همچنین ببینید

متلک جواد خیابانی مینا وحید را با خاک یکسان کرد

در سال ۱۳۶۸ زمانی که ۲۳ سال داشت به عنوان معلم هنرستان در دروس فنی استخدام آموزش و پرورش درآمد همچنین حدود دو سال ناظم هنرستان رجایی بندرعباس بود جواد خیابانی در سال ۷۱ در یک برنامه به عنوان آنچه شما خواسته اید از علاقه مندان گزارشگری دعوت شده بود برای دادن تست به صدا و سیما نامه بنویسیدخیابانی بعد از این برنامه برای صدا و سیما نوشت شما حرف های تان دروغ است درس دادن کار را بردارید آمدن به تلویزیون پارتی می خواهد نامه نوشت.

تهیه کننده این برنامه واکنش به سر جالبی نشان داد و بعد از خواندن نامه خیابانی به آن زنگ زد و از او برای تست گزارشگری دعوت کرد که به صدا و سیما بیاید خیابانی در آذرماه ۷۱ برای نخستین بار برای تست گزارشگری اولین اجرای خودش را در برنامه مسابقه فوتبال بود داد و در نهایت وارد حیطه گزارشگری شد.

شهرت زیاد خیابانی گزارش ایران و استرالیا بود که در آخرین بازی پلی آف جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه با حماسه ملبورن معروف شد او در این بازی در سال ۱۳۷۷ گزارش میداد و از آنجا لقب غزال تیزپای آسیا را به خداداد عزیزی داد جواد خیابانی می گویند من از عادل فردوسی پور تست مجری گری گرفتم و آن زمان به او گفتم سعی نکن مثل من بشوی سعی کن عادل فردوسی پور بشوید.
آقای خیابانی در انتخابات مجلس سال ۹۵ ثبت نام کرد که در ابتدا مدرک تحصیلی او حاشیه ساز شد و در نهایت یک ماه قبل ازبه خاطر مشکلات شخصی اش انتخابات کناره گیری کرد.
جواد خیابانی به جز گزارشگری کار تهیه کنندگی برنامه های ورزشی و اجتماعی را انجام میده و یک دفتر تبلیغاتی دارد.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *