ماجرای کامل کشتار اغتشاشگران در نیزار ماهشهر +فیلم

ماجرای کامل کشتار در نیزار ماهشهر که این روزها در شبکه های معاند و ضد انقلاب مطرح میشود چیست؟

اعتراضات به حق مردم برای افزایش قیمت بنزین در 25 آذر 98 با سواستفاده اشرار به اغتشاش همراه شد و متاسفانه برخی از افراد سودجو این این اعتراضات نهایت سو استفاده را کرده و تلاش کردند که بتوانند مسیر اعتراضات مردمی را به سمت اهداف خود ببرند.

کشتار نیزار ماهشهر | ماجرای کامل کشتار معترضان در نیزار ماهشهر

ماجرای کامل کشتار نیزار ماهشهر

در این میان رسانه های ضدانقلاب و معاند نیز شروع به کار کرده و تلاش کردند که اغتشاشات را به خشم مردم از گرانیها نسبت بدهند.

در برخی از شهرهای حساس کشور مثل خوزستان ، کردستان و تبریز که پان های مخصوص خود را دارند برخیها ساز تجزیه طلبی در سر دارند از این ناراحتی مردم سواستفاده کردند و با آتش زدن اماکن عمومی و همچنین ساختمان های دولتی سعی کردند که فضای خیابانها را به خشونت بکشانند که خوشبختانه با حضور مقتدرانه نیروهای امنیتی این نقشه آنها نقش بر آب شد.

واقعیت ماجرا چیست؟

به گفته اخبار بیست و سی و گزارش آمنه سادات ذبیح پور یکی از شهرهایی که در آن اغتشاشگران سعی داشتند که ضربه محکمی بزنند ماهشهر بود شهری که میتوان آن را شاهرگ مسیر اقتصاد کشور نام برد و بسیاری از کلاهای اساسی از مرز کشورمان وارد این شهر شده و سپس به شهرهای مختلف کشور انتقال پیدا میکنند.

اغتشاشاگران جاده نیزار که مسیر اصلی عبور و مرور کامیونهای حمل بار و کالاهای اساسی به شهرهای مختلف کشورمان بودند را مسدود کرده و اجازه عبور و مرور به مردم نمیدادند.

بنا به گفته های خبر بیست و سی شبکه دوم نیروهای حافظ امنیت برای رها کردن مردم از چنگال اغتشاشگران چاره‌ای جز برخورد مقتدرانه و سخت نداشتند.

ماجرای کشتار نیزار ماهشهر

به گزارش آمنه سادات ذبیح پور خبرنگار صدا و سیما در ماهشهر برخی از عوامل گروه‌های تجزیه طلب با سلاح گرم و حتی سلاح‌های نیمه سنگین و تیربار راه ارتباطی بندر ماهشهر با دیگر نقاط کشور و مسیر انتقال کالا را بسته بودند و همچنین قصد تصرف پتروشیمی ماهشهر و انفجار در آن را داشتند؛ در ماهشهر عملا برای ساعاتی، اغتشاش گران مسلح، جنگ مسلحانه براه انداخته بودند. در چنین شرایطی، نیرو‌های حافظ امنیت برای نجات جان مردم ماهشهر وارد عمل شدند.

 

روایت دیگری از اعتراضات ماهشهر بستن مسیر انتقال ترازیت کالاها از مسیر بندر امام خمینی به دیگر نقاط کشور است. اغتشاشگران سه روز این مسیر را مسدود کرده بودند.

فرماندار ماهشهر نیز در مصاحبه با این برنامه تلویزیون با تایید این انسداد می گوید: «واردات بالاخره محصولات اصلی کشور که از بندر امام به نقاط اصلی کشور می شد با توجه به اینکه تعدادش به کمتر از ۴۰۰ کامیون در روز رسیده بود، داشت به خطر می افتاد و همین موضوع باعث شد که نیروهای امنیتی و نظامی برای آسایش مردم وارد عمل شوند و به شدت با نیروهای مسلحی که مقابل مردم و نظام ایستادند برخورد شد.»

کشتار نیزار ماهشهر | ماجرای کامل کشتار معترضان در نیزار ماهشهر

فرمانده نیروی انتظامی ماهشهر هم در حالی که در کنار نیزار ماهشهر ایستاده است، می گوید: «نیزارهایی که ملاحظه می کنید نیزارهایی بودند که گروههای معاند در همین نیزارها مخفی شده بودند و اقدام به تیراندازی به سمت ماموران می نمودند اما الحمدالله با درایت و هوشیداری که نیروهای مسلح و حضور میدانی که داشتند توطئه شان نقش برآب شد.»

حمله نماینده ماهشهر به حسن روحانی رئیس جمهور

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، در جلسه علنی روز دوشنبه مجلس شورای اسلامی محمد گلمرادی، نماینده ماهشهر در نطق میان دستور خطاب به دولت گفت: شما چه کردید که شاه بی‌شرف نکرد؟ شما امنیتی‌ترین رئیس جمهور این کشور هستید. رفتار شما در بعد امنیتی مشکوک و تردید آمیز بود. شما دوربین‌های اطلاعاتی را تخریب کردید و از بین بردید.

در ادامه جلسه، مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس که ریاست جلسه را بر عهده داشت خطاب به وی، گفت: نمایندگان حق نقد کردن دارند، اما حق توهین و تهمت ندارند.

گلمرادی در پاسخ به پزشکیان اظهار داشت: من توهین نکردم.

در ادامه جلسه، گلمرادی به سمت جایگاه هیات رئیسه آمد تا اعتراضات خود را بیان کند، اما تعدادی از نمایندگان مانع حضور وی در جایگاه هیات رئیسه شدند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

4 نظر

  1. امراله مهماندوست

    از صبح شنبه در میدان سنگی شهر صدرای شهرستان شیراز جمع شدند بدون اینکه شعاری برای گرانی بنزین سر بدهند برای نابودی حکومت شعاردادذند بعد هم ایستگاه های اتوبوس و بانک ها و ساختمان های شهرداری و اورژانس و پمپ گاز و آتش نشانی و دیوار ساختمان بسیج را سوراخ کردند تا بعد از نابودی بسیجیان داخل پایگاه دراین شهرحکومت را از جمهوری اسلامی به شاهنشاهی یا نوع دیگری از حکومت تغییر دهند حال هم باید دیه بگیرند کارحکومت خیلی خیلی خیلی جالب است.

  2. امراله مهماندوست

    خیلی ها وقتی وارد شهر جدید صدرا شهرستان شیراز استان فارس شدند از لحاظ مالی فقیر بودند بعد شدند حاجی غنی و خیلی ها هم وقتی وارد شهر جدید صدرا شهرستان شیراز استان فارس شدند از لحاظ مالی ناتوان بودند شدند حاجی توانا خیلی ها وقتی وارد شهر جدید صدرا شهرستان شیراز استان فارس شدند از لحاظ مالی ضعیف بودند بعد شدند حاجی نیرومند نام این شهر جدید را به جای این شهر جدید صدرا شهرستان شیراز استان فارس با هرمعنی که داشته باشد بایستی می گذاشتند شهر جدید صدرای شهرستان شیراز استان فارس کارکنان ادارات دولتی و عمومی شهر جدید صدرا و بنگاه داران مربوطه جمع این افراد برای صد نسل بعد از خودشان ثروتی عظیم مانند تعداد زیادی باغ شهری و … فراهم کردند خوش به حال فرزندانشان و نوه ها و نتیجه ها و نویره هایشان و ندیده هایشان

  3. امراله مهماندوست

    به تعدادی اصله نهال درخت آرگان برای کاشت آزمایشی در روستای ابوالفضل دهستان چاطوس بخش محمله شهرستان خنج استان فارس نیاز دارم.

  4. امراله مهماندوست

    یکی از راه های کمک به مردم استان سیستان و بلوچستان در کشور ایران احداث آبراهه از دریای عمان به دریاچه خزر است که با نصب آب شیرین کن های مناسب در طول مسیر آبراهه از جنوب کشور ایران تا شمال کشور ایران اشتغال به کار کشاورزی و صنعتی و حمل و نقل مسافر و بار دریایی و … در قسمتی از خاک کشور ایران که مردم خیلی فقیری هم دارد رونق فراوانی خواهد گرفت. شرایط اقتصادی در همه جای کشور ایران خراب است و فقط مشکل استان های مرزی کشور ایران نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *