شیرین صمدی مجری سابق تلویزیون صداوسیما الان کجاست

شیرین صمدی مجری برنامه عصر خانواده تلویزیون صداوسیما در حال حاضر در تهران زندگی میکند اما در زمینه اجرا فعالیتی ندارد.

  شیرین صمدی مجری تلویزیون صداوسیما

شیرین صمدی از مجریان سرشناس تلویزیونی بوده که برنامه های زیادی در تلویزیون اجرا کرده است او برنامه های صبح بخیر ایران ، سیمای خانواده و قاصدک از شبکه یک و عصر خانواده از شبکه دو و همیشه خونه از شبکه آموزش را در کارنامه خود دارد و از جمله کارهایی بوده که این خانم مجری اجرا کرده است

روز گذشته در اقدامی عجیب در اینستاگرامش نوشت که امروز می خواهم کشف حجاب کنم و برای همیشه از تلویزیون کنار بروم

این اقدام شیرین صمدی باعث شد که جنجال زیادی در شبکه های اجتماعی به وجود بیاید

بیوگرافی شیرین صمدی

گفتنی است که این مجری متولد 1363 در شهر اصفهان بوده و سال‌های زیادی در صدا و سیما سابقه اجرا داشته است این مجری همچنین و چند سال اخیر برنامه های پر بیننده از رسانه ملی اجرا کرده است

ماجرای کشف حجاب شیرین صمدی مجری تلویزیون صداوسیما +عکس بدون حجاب شیرین صمدی و علت کشف حجاب و اسامی برنامه هایی که اجرا کرده است

شیرین صمدی مدرک لیسانس رشته علوم اجتماعی را دارد و از مجریان قدیمی برنامه کودک و برنامه های جدید صدا و سیما است و البته به بازیگری هم علاقه داشته است.

او در اواخر سال 1376 بازیگری را در شهر زادگاهش آغاز کرد و فقط 15 ساله بود که داور دوره چهاردهم جشنواره کودک و نوجوان شد و در سال های بعد هم داور سازمان ملی را بعهده داشته است.

ماجرای کشف حجاب شیرین صمدی مجری تلویزیون صداوسیما +عکس و علت

نخستین فعالیت او در عرصه اجرا از شبکه اصفهان شروع شد و در سال 83 وارد صدا و سیما شدو برنامه مسیر سبز جوانی نخستین تجربه جدی او بود و بعد از مدتی نیز وارد حوزه خردسالان شد.

او در اولین موضع رسمی اش پس از این اقدام اعلام کرد: دو سال و نیم پیش تصمیم گرفتم اجرای هیچ برنامه ای در صداوسیما را نپذیرم البته همچنان نویسندگی و کارگردانی را ادامه می دادم اما اجرای برنامه ها دیگر از حوصله من خارج بود و پیشنهادها را نپذیرفتم. خاتمه دادن به کارم در ابتدا برای من ریسک بود اما این ریسک را پذیرفتم چون دوست نداشتم ادامه بدهم.
الان مدت هاست که در صفحه شخصی‌ام در اینستاگرام با عقاید خودم ظاهر می شوم و اگر کسی دنبال کننده من باشد متوجه می‌شود که موازین من در عکس ها شاید خیلی مطابق با موازین صداوسیما نباشد، بنابراین هر شخصی متوجه می‌شود که من قرار نیست دیگر در تلویزیون کار کنم اما از آنجایی که همچنان از من سوال می‌شود که چه زمانی به تلویزیون برمی گردی یا ممنوع التصویر هستی.
او که سابقه بازیگری هم در کارنامه اش دارد در پایان این گفتگو و در پاسخ به اینکه می خواهد مهاجرت کند، گفت: قصد مهاجرت ندارم و دیگر به بازیگری هم فکر نمی کنم.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

5 نظر

  1. حالا صمدی یا سبدی ؟؟؟

  2. خاک بر سرش اینقد عقده؟از حکومت نمیترسی از خدا بترس احمق

  3. خیلی زن شهوتی بنظر میرسه . از شدت شهوت هلاکه

  4. قضاوت نکنین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *