فیلم / کشف حجاب شیوا ابراهیمی بازیگر عقده گشایی یا اعتراض؟

فیلم / شیوا ابراهیمی بازیگر سریال مینو کجاست و چکار میکند

کشف حجاب شیوا ابراهیمی بازیگر سینما و تلویزیون عقده گشایی یا اعتراض؟ بازیگرانی که در اعتراض به مرگ مهسا امینی اقدام به انتشار عکس های بدون حجاب کرده اند و واکنش های زیادی را به همراه داشتند.

 

ماجرای کشف حجاب شیوا ابراهیمی

شیوا ابراهیمی از بازیگران مطرح سینما و تلویزیون است که سالهای زیادیست در بازیگری فعالیت میکند او در تلویزیون سریالهای متعددی بازی کرده است و از این یک چهره شناخته شده محسوب میشود او روز گذشته در اینستاگرام خود تصاویری بدون حجاب خود را به اشتراک گذاشت که گویا در ادامه اعتراضات به مرگ مهسا امینی دختر 22 ساله کردستانی است که توسط گشت ارشاد دستگیر و دچار سکته مغزی شد و درگذشت.

فیلم / کشف حجاب شیوا ابراهیمی بازیگر عقده گشایی یا اعتراض؟

پیش از این شبنم فرشادجو و کتایون ریاحی نیز اقدام به کشف حجاب کرده بودند و اناهیتا همتی موهای خود را تراشید.

مهسا امینی را میتوان به عنوان چهره شاخص سال عنوان کرد که نام او در تویتر رکورد هشت را زده است و بیش از 5 میلیون بار هشتگ گذاری شده است که در طول تاریخ تویتر بی سابقه بوده است.

فیلم / کشف حجاب شیوا ابراهیمی بازیگر عقده گشایی یا اعتراض؟

چهره های زیادی نسبت به کشف مرگ شیوا ابراهیمی واکنش نشان دادند حتی مسئولان لشکری و کشوری نیز به این نوع برخورد گشت ارشاد اعتراض دارند.

بیوگرافی شیوا ابراهیمی

شیوا ابراهیمی در سال ۱۳۷۳ پس از ورود به دانشکده تئاتر فعالیت خود را با بازی در تئاترهای دانشجویی آغاز کرد و اولین کار حرفه‌ای خود را در جلوی دوربین را با سریال «کهنه سوار» در سال ۱۳۷۵ به کارگردانی اکبر خواجویی شروع کرد.

فیلم / کشف حجاب شیوا ابراهیمی بازیگر عقده گشایی یا اعتراض؟

اولین فعالیت جدی خود را در سینما با بازی در فیلم مسافر در سال 1380 شروع کرد ولی هنوز مردم او را به خوبی نمی شناختند تا اینکه در سریال جدید سیروس مقدم بنام مدینه بازی کرد او در این سریال نقش یک پرستار را بازی می کر و با بازی در این سریال و بعدش سریال پرده نشین به شهرت رسید.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. علیه دیکتاتور

    دوست داشته انجام داده به کوری چشم شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *