همسر اول عاطفه رضوی کیست +عکس جدید و آخرین خبر از عاطفه رضوی

همسر اول عاطفه رضوی کیست +عکس جدید و آخرین خبر از عاطفه رضوی

همسر اول عاطفه رضوی کیست

مهرداد شکرابی 1360 در کارگاهی به طور حرفه ای نقاشی روی چرم را تجربه کرد. از سال 1360 تا 13622 خدمت مقدس سربازی را به اتمام رسانید. وی همچنین در سال 1362 نزد استاد اسکندری در سریال «هزاردستان» همزمان با آموزش و کار پرداخت. سپس به عنوان مجری در کارهای ایشان تا سال 76 مشغول بود. او از سال 76 با توصیه ایشان مستقلا به عنوان طراح و مجری کار خود را ادامه داد. از فعالیت های جشنواره ای وی : سال 76 برای فیلم «ساغر» کاندید جشنواره فجر ، سال 80 برای فیلم «مزاحم» کاندید جشنواره فیلم فجر و جشن خانه سینما ، سال 78 سیمرغ بلورین را برای فیلم «بوی کافور ، عطر یاس» بوده است. از دیگر فعالیت های وی سریال های : وزیر مختار ، امام علی (ع) ، زیر بازارچه ، نجات یافتگان ، مشق عشق ، شبی از شبها ، بدون شرح ، باغ مظفر ، مرد هزار چهره ، مرد دو هزار چهره و قهوه تلخ را می توان نام برد.

همسر اول عاطفه رضوی کیست +عکس جدید و آخرین خبر از عاطفه رضوی

عاطفه رضوی یکی از هنرپیشه های بسیار با اخلاق و بدون حاشیه و خوب سینما و تلویزیون و چهره پردازان کشورمان است که تاکنون هیچ حواشی نداشته و آثار ماندگار زیادی از جمله رئیس، مزاحم، حکم، بوی کافور، عطر یاس و قتل آنلاین حضور داشته است.

عاطفه رضوی کجاست

خانم رضوی بازیگر سرشناس و باسابقه سینما و تلویزیون (همسر حسین پاکدل بازیگر سرشناس) روز گذشته استوری از خود به اشتراک گذاشت و همراه عکس بدون حجاب خود درباره سرماخوردی متنی را نوشت که حالا جنجال زیادی را در رسانه ها به وجود اورده است و بحث کشف حجاب او مطرح شده است.

کشف حجاب عاطفه رضوی جنجال شد + عکس استوری بدون حجاب

او با انتشار تصویری بدون حجاب از خود در اینستاگرامش نوشت:

سرخوردگی بسیار هولناک تر از یاس است!

سرخوردگی مسدود شدن اندیشه است،

مرضی ست که جریان ذکاوت را کم کم مسدود می کند…

عاطفه رضوی  از گریمور ها و بازیگران تئاتر، سینما و تلویزیون بوده که در ۱۵ اسفند ۱۳۴۷ در پایتخت به دنیا امده است او در یک خانواده فرهنگی و هنردوست متولد شد. به طوریکه برادر وی بهروز رضوی و از گویندگان و مجری های رادیو و تلویزیون است. او فارغ التحصیل دوره های گریم زیر نظر عبدالله اسکندری در سال ۱۳۶۵ است.

همچنین ببینید
بیوگرافی عاطفه رضوی بازیگر و همسر اول و دومش +فرزندان و عکسبیوگرافی و عکسهای عاطفه رضوی

وی بیشتر در حوزه تئاتر فعالیت داشته است و همچنین مدتی به عنوان گریمور و طراح چهره پردازی فعالیت داشته است.

آخرین کار وی در عرصه بازیگری حضور در سریال پرستاران در نقش سر پرستار پاک نهاد می باشد

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

یک نظر

  1. از کجا معلوم که کشف حجابکرده شایعه هست شاید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *