رقص سید بشیر حسینی و واکنش سید بشیر حسینی به این فیلم

کلیپ رقص سید بشیر حسینی و واکنش سید بشیر حسینی به این فیلم

رقص سید بشیر حسینی با واکنش تند او موجه شد و سید بشیر حسینی به شدت به این فیلم واکنش نشان داد.

فیلم کامل رقص سید بشیر حسینی و آیا واقعیت دارد؟

چند سال پیش ویدیویی از رقص یک پسر جوان که تشابه چهره زیادی به سید بشیر حسینی داشت در فضای مجازی دست به دست شد و بسیاری حتی گمان می کردند که او سید بشیر حسینی است.

رقص این پسر جوان در کنار یک خانم حسابی برای سید بشیر حسینی دردسرساز شد صدای این شخص حتی شباهت زیادی با صدای سید بشیر داشت و در نهایت باعث شد که دردسر هایی برای این چهره به وجود می آید .

واکنش سید بشیر حسینی به این فیلم

بشیر حسینی در واکنش به این ویدیو گفت چقدر ساده و زود باور هستیم برای چند بار اولی که این کلیپ را برای من ارسال کردند همچون شوخی های رایج در شبکه های اجتماعی به آن توجهی نکردم ولی اما زمانی که دیدم دارد سوء تفاهم و زود باوری به وجود می‌آورد تصمیم گرفتم که به آن واکنش نشان بدهم.

من درباره همین اتفاقات کتابی به نام لایک ممنوع منتشر کردم که درباره همین مسائل جعلی بوده و آنها را باور نکنیم آنهایی که من را می‌شناسند می‌دانند من جنبه شوخی و طنز زیادی دارم و حالا هم با این ویدیو که درباره من منتشر شده و باعث خنده و شادی مردم شده است ناراحت نیستم اما اینکه یک سری ها باور کردند و فکر میکنند این شخص من هستم ناراضی می باشم پس لطفاً آن را اگر فروارد می کنید درباره آن بنویسید که این شخص شباهت زیادی با من دارد و من نیستم.

رقص سید بشیر حسینی و واکنش سید بشیر حسینی به این فیلم

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *