کلیپ مزاحمت 2 ایرج ملکی

کلیپ مزاحمت 2 ایرج ملکی منتشر شد بشتابید و لذت ببرید

کلیپ مزاحمت 2 ایرج ملکی رسید (پایان باز) جهان را انگشت به دهان کرد جزئیات در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

کلیپ مزاحمت 2 ایرج ملکی

ایرج ملکی یکی از چهره های معروف فضای مجازی که با کلیپ مزاحمت با واکنش های زیادی روبه رو شده بود حالا مزاحمت 2 را ساخته است.

فیلم را در زیر ببینید

در این کلیپ استاد ملکی سورپرایزی دارد که در پایان کلیپ به آن اشاره میکند و هوادارانش را همچنان هیجان زده و کنجکاو نگه داشته تا ببینند در قسمت آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد.

استاد ملکی با کلیپ های اموزنده و جذاب همیشه مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفته است.

او علاوه بر کارگردانی و نویسندگی، لطیفه های خیلی خنده داری هم بلد است که گاه گاهی در لایو اینستاگرامی برای هوادارانش میگوید و روحیه انها را شاد میکند.

کلیپ مزاحمت 2 ایرج ملکی

کلیپ جدید استاد پر از رمز و راز است هیچکس نمیداند او میخواهد در قسمت بعدی چه نکته ای را بیان کند.

در کلیپ مزاحمت 1 ، از برادرزاده اش به عنوان بازیگر استفاده کرده بود اما در سری دوم خودش تصمیم گرفته که حضور پیدا کند و هوادارانش را خوشحال کند.

نقد و بررسی مزاحمت 2

آقای ملکی در ابتدای کلیپ به نزد یک خانم که گویا با هم قرار داشته اند میرود و این خانم از اینکه اقای ملکی دیر کرده گلایه میکند و استاد به او میگوید دلیل دیر کردنش این بود که در مسیر یک نفر را رسانده است و این خانم از اینکه استاد کار خیر کرده است خوشحال میشود.

در اینجا استاد سعی میکند به صورت کاملا ماهرانه کمک انسان دوستانه را به مردم بیاموزد حتی اگر در کارهای مهم شما تاخیر به وجود بیاورد.

در سکانسی دیگر استاد به همراه این خانم به یک کافی شاپ رفته و در آنجا ابتدا از خانم میپرسد که چه نوشیدنی را  دوست دارد و زمانی که این خانم میگوید “شربت بید مشک” استاد هم همان نوشیدنی را برای خود سفارش میدهد .

در اینجا استاد میخواهد به مردم “احترام به طرف مقابل” را بیاموزد.

در این فیلم کوتاه هیچ عیب و نقصی دیده نمیشود که آن را نقد کنیم.

همچنین ببینید:

بیوگرافی ایرج ملکی و همسرشبیوگرافی کامل ایرج ملکی

لازم به ذکر است که این کارگردان اهل شهر کرمانشاه بوده و یکبار هم به تلویزیون (برنامه ایرانیوم) امده و مصاحبه کرده است که در زیر مشاهده میکنید.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

3 نظر

  1. دهنتون سرویس 😂😂😂😂

  2. همچین گفتی بشتابید گفتم لابد گلادیاتور 2 اکران شده ! با او قیافشون

  3. این ایرج ملکی یعنی هنوز نفهمیده همه دارن اوسکولش میکنن؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *