فیلم کاملز با خواننده زن در برج میلاد جنجال شد

فیلم کامل کنسرت زانکو با خواننده زن در برج میلاد جنجال شد

فیلم کامل کنسرت زانکو با خواننده زن در برج میلاد جنجال شد

زانکو خواننده پاپ کشورمان روز گذشته در برج میلاد کنسرتی برگزار کرد که مورد توجه رسانه های کشورمان قرار گرفت و یکی از خبرگزاری های رسمی کنسرت او را به عنوان یک اتفاق تاریخی در موسیقی ایران اعلام کرده بود که با حواشی واکنش‌های زیادی همراه شد.

فیلم کامل کنسرت زانکو با خواننده زن در برج میلاد

یکی دیگر از حواشی این کنسرت حضور خواننده زن به عنوان همخوان بوده که در شبکه های اجتماعی حواشی خاص خود را داشت.

بسیاری از کاربران معتقدند که این خواننده صرفاً با انتشار یک آهنگ در فضای مجازی به شهرت دست یافته است و برگزاری کنسرت او برای کسب درآمد شخصی بوده است.

حمله به خواننده هایی که کنسرت میگذارند

در روزهای گذشته فشار بسیار زیادی در فضای مجازی علیه خواننده ها صورت گرفته که آنها را به عدم برگزاری کنسرت تشویق و با برگزاری کنسرت تهدید میکنند.

فیلم کاملز با خواننده زن در برج میلاد جنجال شد

رسانه های معاند و ضد انقلابی سعی می کنند خواننده هایی که اقدام به برگزاری کنسرت کرده را مورد حمله قرار داده و آنها را خیانتکار عنوان کنند با توجه به ناآرامی های اخیر که در کشور رخ داده است و با مرگ برخی از افراد در اعتراضات منجر شد حالا رسانه‌های ضدانقلابی برگزاری کنسرت توسط خواننده ها را هتک حرمت به مشته شده ها میدانند و به همین دلیل در فضای مجازی فضا را برای خواننده های کشورمان در آستانه برگزاری کنسرت تنگ و سختگیرانه میکنند.

همچنین ببینید:

فیلم کامل توهین گوگوش به ترک ها در کنسرت غوغا شد

واکنش امید جهان به توهین های کاربران شبکه های اجتماعی

کنسرت پرواز همای برای حاج قاسم سلیمانی مورد حمله قرار گرفت

کنسرت خنده حسن ریوندی جنجال شد

امید جهان و زانکو از جمله خواننده هایی بوده که با برگزاری کنسرت حواشی زیادی را به وجود آورده و به آنها حمله شد امید جهان در اینستاگرامش در پاسخ به حملات و توهین ها گفت که همه مردم به پارتی و مهمانی می‌روند اما اگر کنسرت برگزار کنیم زشت است ماهم اجاره خانه می دهیم و باید نان در بیاوریم و شغل ما خوانندگی است.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *