فیلم / کنسرت ماکان بند تقلید از ریحانا بازهم کپی بازهم آبرو ریزی

فیلم / کنسرت ماکان بند تقلید از ریحانا بازهم کپی بازهم آبرو ریزی

ماکان بند در کنسرهای نوروزی خود سعی کرد از ایده ریحانا خواننده سرشناس استفاده کند! آنها با استفاده از یک سکو معلق در هوا و بالاتر از استیج کنسرت خود را اجرا کردند که مورد انتقاد برخی از کاربران قرار گرفت.

فیلم / کنسرت ماکان بند تقلید از ریحانا بازهم کپی بازهم آبرو ریزی

تقلید ماکان بند از ریحانا در کنسرت

اینکه چرا این دو خواننده علاقه دارند از ایده های خواننده های پرطرفدار جهان استفاده کنند واقعا سوال برانگیز است! انها قبلا هم از تیپ خواننده های بی تی اس استفاده کرده بودند که به دلیل موج انتقادات در نهایت تن به عذرخواهی دادند.

متاسفانه خواننده های ایرانی تمایل دارند از ایده های خواننده های خارجی استفاده کنند و این مسئله را میتوان از موزیک ویدیو ها ، کاور آهنگ ها و سایر موضوعات دیگر فهمید.

امیر مقاره در پاسخ به این سوال میگوید: ماکان بند یک سالی است که شروع شده است. اما قبلش من به سبک خودم کار می‌کردم ولی آهنگی بیرون نداده بودم. رهام هم به سبک خودش کار می‌کرد ولی رهام هم مثل من آهنگی بیرون نداده بود.

آقای خسروی از یک طریقی با هم دیگر آشنا شدیم یک تست صدایی از من گرفت. بعد از من صدای رهام را دید و گفت خوب است. خدا را شکر از آن جا قرار بر این شد که یک گروهی تشکیل شود که اسمش ماکان باشد.

همچنین ببنیید

فیلم کامل کنسرت ماکان بند ۲۳ بهمن / گریه امیر مقاره کنسرت

ماجرای لباس نامتعارف ماکان بند (فیلم کامل)

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *