سوتی و گاف وحشتناک نقد مسعود فراستی به فیلم جنگ جهانی سوم

سوتی و گاف وحشتناک نقد مسعود فراستی به فیلم جنگ جهانی سوم

سوتی و گاف وحشتناک نقد مسعود فراستی به فیلم جنگ جهانی سومبا متن “”به نام ایران” جنجال شد.

مسعود فراستی یکی از منتقدان سینما روز گذشته در اینستاگرام ویدیو به اشتراک گذاشت که به نقد فیلم جنگ جهانی سوم پرداخت اما در بخشی از نقد خود گاف بسیار عجیبی دارد که مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

سوتی و گاف وحشتناک نقد مسعود فراستی به فیلم جنگ جهانی سوم

مسعود فراستی در قسمتی از نقد خود می گوید خیلی زور داره زیر تمام پلان ها نوشته شده به نام ایران که برای ایران نیست و برای جشنواره های درب و داغون اونوره!”

این انتقاد فراستی در حالی است که متن به نام ایران مربوط به سایتی بوده که فراستی فیلم را از آن دانلود کرده است!!! به عبارتی دیگر متن به نام ایران تگ وب سایت بوده که فیلم جنگ جهانی سوم را برای دانلود گذاشته از حالا این گاف مسعود فراستی مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

نقد مسعود فراستی به فیلم جنگ جهانی سوم

مسعود فراستی همیشه با نقد های عجیب و غریب و شناخته می شود و بسیاری از کارگردان ها به شدت از او شاکی هستند و معتقدند که فراستی بیشتر نقد های خود را بر اساس سیاست و کینه‌توزی بیان می کند.

لازم به ذکر است که فیلم سینمایی جنگ جهانی سوم به کارگردانی و تهیه‌کنندگی هومن سیدی بوده که محسن تنابنده نقش اصلی را برعهده دارد این فیلم موفق شده تا به حال پنج میلیارد و سیصد و چهل میلیون تومان فروش گیشه داشته باشد.

همچنین ببینید:

فیلم کامل/ نقد مسعود فراستی برادران لیلا را با خاک یکسان کرد

جنگ جهانی سوم در بخش رقابتی افق‌های جشنواره فیلم ونیز نمایش داده شد و با تشویق ۷ دقیقه‌ای تماشاگران روبرو شد. جاناتان هالند از اسکرین اینترنشنال، با تمجید از این فیلم آن را «کمدی سیاهی» خواند که به تدریج «به یک تراژدی تبدیل می‌شود [و] با تمرکز روی عناصر دلهره‌آورِ عالی و شفافیتِ افسانه‌ای خود، داستانی طاقت‌فرسا اما متقاعدکننده» را ارائه می‌دهد که «نشان می‌دهد، چطور یکی از قربانیان یادمی‌گیرد که از ستمگران خود تقلید کند».

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *