(عکس) گریم هادی حجازی‌ فر در نقش شهید مهدی باکری (سریال شهیدان باکری)

(عکس) گریم هادی حجازی‌ فر در نقش شهید باکری (سریال شهیدان باکری)

(عکس) گریم هادی حجازی‌ فر در نقش شهید مهدی باکری (سریال شهیدان باکری) را به همراه جزئیات فیلم در مجله شبونه ببینید.

گریم هادی حجازی‌ فر در نقش شهید مهدی باکری

ته چهره آقای حجازی فر با شهید مهدی باکر باعث شده که این بازیگر برای بازی در نقش این شهید انتخاب شود تست گریمی که روی چهره این هنرمند صورت گرفته مورد توجه کابران شبکه های اجتماعی نیز قرار گرفته است.

(عکس) گریم هادی حجازی‌ فر در نقش شهید باکری (سریال شهیدان باکری)

سریالی که درباره زندگی شهید باکری “شهیدان باکری” نام دارد که توس خود آقای هادی حجازی فر کارگردانی شده است و تهیه کنندگی آن را آقای ابوالفضل صفری در سیما فیلم بر عهده دارد

همزمان با رونمایی از گریم «هادی حجازی‌فر» در نقش شهید مهدی باکری و همچنین با شروع چهلمین سالگرد دفاع مقدس؛ آغاز رسمی پروژه «شهیدان باکری» و لشکر همیشه پیروز ۳۱ عاشورا، اعلام شد. این مجموعه فاخر به کارگردانی هادی حجازی‌فر و تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری در ۷ قسمت با پروداکشن سینمایی تهیه و تولید می‌شود و محصول سیمافیلم است.

مهدی باکری (زادهٔ ۳۰ فروردین ۱۳۳۳ میاندوآب – درگذشتهٔ ۲۵ اسفند ۱۳۶۳ جزیرهٔ مجنون) نظامی ایرانی بود که از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خلال جنگ ایران و عراق محسوب می‌شد و فرماندهی لشکر ۳۱ عاشورا را برعهده داشت.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *