یارانه من قطع شده چکار کنم تلفن اعتراض به قطع یارانه 1402 +پیگیری یارانه

یارانه من قطع شده چکار کنم تلفن اعتراض به قطع یارانه 1402 +پیگیری یارانه

یارانه من قطع شده چکار کنم

پیگیری واریز نشدن یارانه آبان را باید با مراجعه به سامانه رفاهی انجام داد. برای این کار در قسمت پنجره ملی هوشمند، به سرویس رفاهی وارد شوید. در این مرحله با وارد کردن کدملی سرپرست خانوار یا دریافت‌کننده یارانه، وضعیت یارانه خانوار نمایش داده می‌شود.

اگر اسم و مشخصات سرپرست خانوار در سامانه رفاهی ثبت شده، یعنی هنوز در فهرست دریافت یارانه قرار دارد و علت واریز نشدن یارانه آبان همان‌طور که سازمان هدفمندی گفته به اختلال در سیستم بانکی مربوط می‌شود. اگر در این مرحله مشمولان متوجه حذف یارانه خود شدند، باید از طریق پنجره ملی دولت هوشمند و قسمت سامانه حمایت، برای ثبت اعتراض اقدام کنند.

یارانه من قطع شده چکار کنم تلفن اعتراض به قطع یارانه 1402 +پیگیری یارانه

یارانه سالهاست برای خانوار های ایرانی واری میشود که همیشه با حواشی زیادی رو به شده است در چند سال اخیر با تورم اقتصادی یارانه های 45 هزار تومانی بسیار ناچیز شد و دولت رئیسی هم با حذف ارز 4200 تومانی قیمت ها را افزایش داد و یارانه ها را نیز به 300 و 400 هزار تومان افزایش داد.

خانواده ها و یا افرادی که به هر دلیل یارانه‌شان قطع شده است، باید به سامانه وزارت رفاه بروند و در آنجا اعلام کنند.

فعلا قطع یارانه‌ها به دلایل مختلفی باعث اعتراض از سوی کاربران مواجه شده استو مشکلات مردم افزایش داده است.

در این‌باره وزارت رفاه اعلام کرده است: سامانه اعتراض به قطع یارانه نقدی همیششگی میباشد و افرادی که یارانه آنها قطع شده، قادر خواهند بود به سایت وزارت رفاه مراجعه کند این سایت refahi.ir

تلفن اعتراض به قطع یارانه

شماره تلفن ۰۲۱۶۳۶۹ و شماره گویای ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: درباره قطع یارانه افراد غیرنیازمند به اطلاع می‌رساند به دلیل این‌که برخی از شهروندان موفق به ارسال درخواست بررسی علت قطع یارانه در سایت یارانه ١٠ نشده‌اند، به منظور ایجاد فرصت برای این دسته از هموطنان اعلام می‌گردد هموطنانی که یارانه آنها قطع شده است تا مدت ٢ماه پس از قطع یارانه می‌توانند به سایت یارانه ١٠ مراجعه و درخواست خود را ثبت نمایند.

✅همچنین ببینید

سایت سامانه ثبت اعتراض یارانه معیشتی  

غیر مشمول حمایت دولت یعنی چه

برخی از کاربران نوشته اند

آقای رئیسی در گفتگوی خبری افزودند یارانه به دهک نخست تا نهم خواهیم داد با رقم ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان، جالب این است که درسایت وزارت کار و تعاون هم می روید اطلاع ها و معیار محاسبه برای چند سال اخیر می‌باشد.
سوال من و مشابه من این می باشد که من کارمند می باشم با حقوق ۶ میلیون جزء دهک چندم می باشم که به من یارانه تعلق نگرفته است؟

سلام. وضعیت سایت استعلام و پیگیری معیشتی درست نمی باشد.
من دانشجو می باشم. برای من پرداخت نمی‌کنند به استناد ماشینی که سالها پیش در مرکز اسقاط رفته و نمی‌دانم چطور اطلاعات آن در سامانه می باشد، اما آدم می شناسم میلیونر برای وی پرداخت می‌شود.

افزایش یارانه ۱۲۰ هزار خانوار

معاون رفاه وزیر کار از افزایش ۶۰۰ هزار تا ۱ میلیون تومانی یارانه ۱۲۰ هزار خانوار از خبر داد. معاون رفاه وزیر کار گفت: طرح امنیت غذایی کودکان برای افزایش ۶۰۰ هزار تا ۱ میلیون تومانی یارانه ۱۲۰ هزار خانوار از امروز یک‌شنبه آغاز می‌شود، اکنون به خانوار‌ها پیامک ارسال شده است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *