مصاحبه یکتا ناصر با آزاده نامداری درباره حقوق مادر که حیرت میکنید

مصاحبه یکتا ناصر با آزاده نامداری درباره حقوق مادر که حیرت میکنید

مصاحبه یکتا ناصر با آزاده نامداری درباره حقوق مادر که حیرت میکنید صحبت هایی که قبل از طلاق و بعد از گذشت سالها اتفاق افتاده است که در نوع خود بسیار عجیب است.

کاربری در این باره نوشته که گویا یکتا ناصر از این اتفاقاتی که قرار بود برایش رخ بدهد خبر داشته است! برخی دیگر مدعی هستند یکتا ناصر به دنبال این بوده فرزندش به دنیا بیاید و طلاق بگیرد و به همین دلیل حق و حقوق مادران را از قبل پیگیری کرده است.

به هر حال این روزها خبر طلاق و حضانت فرزند یکتا ناصر و منوچهر هادی بسیار داغ است.

از مدت ها پیش زمزمه هایی در فضای مجازی از جدایی کارگردان معروف سینما و تلویزیون از همسرش یکتا ناصر به گوش می رسید اما واکنشی از طرف این دو هنرمند را در پی نداشت، یکتا ناصرهنرمند مشهور که در سریال ها و فیلم های زیادی از جمله آثار منوچهر هادی ایفای نقش کرده است.

فیلم کتک خوردن یکتا ناصر توسط منوچهر هادی لو رفت

محمد شهریاری سرپرست دادسرای جنایی تهران در صفحه شخصی خو نوشت: امروز این دو هنرمند عزیز ( یکتا ناصر و منوچهر هادی زوج سابق) با حضور در دادسرای جنایی مشکل ایجاد شده در خصوص فرزند مشترک خود را حل و فصل نمودند و با صحبت‌هایی که با آنان شد به توافقی دست یافتند تا تلاش بیشتری جهت آرامش و پیشرفت فرزند مشترک خود سوفیا نمایند. پست های اینستاگرام جنجالی اخیر را پاک کردند و آرامش را به خود و فرزند مشترک بازگرداندند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *