آزیتا رضایی (خاله رویا) | بیوگرافی و عکسهای آزیتا رضایی و همسرش مجتبی ظریفیان

بیوگرافی آزیتا رضایی خاله رویا

بیوگرافی آزیتا رضایی (خاله رویا)

آزیتا رضایی و همسرش مجتبی ظریفیان + بیوگرافی و عکس خاله رویا و عمو مهربان را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

آزیتا رضایی (خاله رویا) | بیوگرافی و عکسهای آزيتا رضايي مجری "خاله رویا"

زوج هنرمندی که با حضورشان در برنامه کودک و نوجوان موفق شده اند که به شهرت و محبوبیت بسیار زیادی دست پیدا کنند به گونه ای به که در بین کودکان بعد از گذشت سالها هنوز با نام هنریشان شناخته میشود و برنامه های آنها به سرعت در مورد توجه مردم قرار گرفته است و بسیاری از مردم تمایل دارند که بدانند این زوج هنرمند چه کسانی هستند و بیوگرافی انها چییست.

آزیتا رضایی از مجریان سرشناس تلویزیونی بوده که تجارت زیادی را در این زمینه دارد و موفق شده که بتواند در بین کودکان ایرانی به شهرت برسد.

آزیتا رضایی (خاله رویا) | بیوگرافی و عکسهای آزیتا رضایی و همسرش مجتبی ظریفیان

آزیتا رضایی در اواخر دهه شصت متولد شده است و در رشته ادبیات تحصیل نموده و در حال حاضر موفق شده که تا مقطع کاشناسی احصیلات خود را ادامه بدهد.

همچنین ببینید:

این خانم هنرمند علاوه بر اینکه در کار اجرا بسیار موفق است به عنوان نویسنده و کارگردانی تئاتر نیز تجربه فراوانی دارد و در کارنامه هنری خود فعالیت های تئاتر انجام داده است.

شروع بازیگری

آزیتا رضایی در سال 1374 به صورت رسمی وارد دنیای بازیگری شد و در سریال مهر خوبان به کارگردانی یوسف سیدمهدوی اولین گام هنری خود را در زمینه بازیگری برداشت

آزيتا رضايي و مجتبي ظريفيان مجری خاله رويا و عمو مهربان

آزيتا رضايي و مجتبي ظريفيان مجری خاله رويا و عمو مهربان

سریالی که در ۹ قسمت ۴۵ دقیقه از شبکه سوم سیما پخش می‌شد و بازیگران شناخته شده همچنان آزیتا لاچینی و امین حیایی و شهرام حقیقت دوست و مریلا زارعی در آن بازی می کردند.

ایشان در سینما تجربه فراوانی دارد و با فیلم سینمایی راز مینا اولین گام خود را در دنیای بازیگری سینما برداشت..

فیلمی که توسط عباس رافعی کارگردانی شد و بازیگران شناخته شده‌ای همچون لعیا زنگنه و داریوش رضوانی و فرهاد محبت در آن بازی می کردند

آزیتا رضایی در سال ۱۳۷۷ در فیلم سینمایی محبوبه ساخته احمد حسنی‌مقدم به ایفای نقش پرداخت شد و در کنار شهره لرستانی و خروش حسن عباسی و بهزاد خداویسی سومین تجربه سینمایی خود را کسب کرد.

عکس های ازیتا رضایی (خاله رویا) و همسرش مجتبی ظریفیان (عمو مهربان)

ازدواج با مجتبی ظریفیان همسرش

آزیتا رضایی در سال 1388 با آقای سید مجتبی ظریفیان مجری معروف به عمو مهربان ازدواج کرده است کسی که سالها با او در زمینه تئاتر همکاری داشته است و بارهای نمایش های زیادی را با هم اجرا کرده اند.

ماجرای آشنایی

خانم آزیتا رضایی در سال 1381 نمایش شهر خوب بچه ها را کارگردانی کرد و از آقای مجتبی ظریفیان پیشنهاد همکاری برای بازی در این نمایش را داد که این سراغاز اشنایی آنها شد و در نهایت رابطه انها افزایش یافت و در سال 1387 با یکدیگر نامزد کردند و یکسال بعد زندگی زناشویی رسمی خود را به صورت رسمی اغاز کردند.

آزیتا رضایی (خاله رویا) و همسرش مجتبی ظریفیان مجری برنامه با ما بیا

شهرت آزیتا رضایی با خاله رویا

او به همراه همسرش برنامه کودک با ما بیا را از شبکه دوم اجرا میکنند که سالها این روند را ادامه داده اند و او را با نام هنری خاله رویا میشناسند و همسرش با نام عمو مهربان در بین کودکان معروف شده است.

آزیتا رضایی (خاله رویا) مجری | بیوگرافی و عکسهای آزیتا رضایی و همسرش مجتبی ظریفیان

آدرس پیج اینستاگرام

instagram.com/seyedmojtabazarifian

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. البته همه چیز را فقط خدای متعال میداند و اینها ” همه چیز ” نیست .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *