اعزام نیروی کار به آلمان

اعزام نیروی کار به آلمان + مدارک لازم و مبلغ و آدرس سایت ثبت نام

اعزام نیروی کار به آلمان + مدارک لازم و مبلغ و آدرس سایت ثبت نام و مهلت و زمان ثبت نام و رشته های مورد نیاز برای کار در آلمان و جزئیات کامل را در مجله شبونه مشاهده کنید

اعزام نیروی کار به آلمان

وزارت کار و رفاه اجتماعی طبق اطلاعیه ای اعلام کرد که کشور آلمان به نیروی کار ماهر و متخصص نیاز دارد و افرادی که دالای تخصص های لازم می باشند می توانند به سایت ثبت نام مربوطه مراجعه کنند و برای اعزام به آلمان کادهای لازم را انجام دهند.
معاون وزیر کار و علوم اجتماعی از افرادی که دارای مهارت ها و تخصص های خواسته شده شده هستند درخواست کرد تا برای ثبت نام برای کار در کشور آلمان با اولویت رشته‌های علوم کامپیوتر و حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، مکانیک، الکترونیک و پرستاری اقدام می‌کند.

اعزام نیروی کار به آلمان

نکته مهم : بر اساس این اطلاعیه، ثبت نام متقاضیان به منزله پذیرش برای اعزام نیست.

پیشنهادی  شرایط مهاجرت به دانمارکفرصت فوق العاده و شرایط مهاجرت به دانمارک را بخوانید

آدرس سایت ثبت نام نیروی کار در آلمان

افرادی دارای تخصص در رشته های درج هستند برای آگاهی از شرایط و ضوابط مورد پذیرش و ثبت نام، به سامانه کاریابیهای خارجی به نشانی forec.mcls.gov.ir مراجعه کنند.

رشته های اولویت دار برای اعزام به آلمان

۱- علوم کامپیوتر و حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات

۲- مکانیک

۳- الکترونیک

۴- پرستاری و پیراپزشکی

اعزام نیروی کار به آلمان

 

شرایط اعزام نیروی کار به آلمان

حداکثر سن ۴۰ سال

مدرک زبان آلمانی حداقل در سطح B۱

حداقل مدرک کارشناسی در هر یک از رشته‌های علوم کامپیوتر، مکانیک، الکترونیک و پرستاری

قبولی در مصاحبه و تطبیق مدارک تحصیلی

انعقاد قرارداد با دفتر هدایت و حمایت نیروی کار ایرانی در آلمان پس از تائید نهایی مدارک تحصیلی و زبان

پرداخت مبلغ ۵۰۰ یورو به دفتر هدایت و حمایت به صورت علی الحساب بابت تطبیق مدارک تحصیلی، اصلاح رزومه، مصاحبه زبان و مصاحبه با ۳ کارفرمای آلمانی به منظور عقد قرارداد کاری

پرداخت مبلغ ۴.۰۰۰ یورو در رشته‌های مهندسی و ۲۰۰۰ یورو در رشته‌های پرستاری طبق قرارداد (با احتساب ۵۰۰ یورو پرداخت علی الحساب در صورت پذیرش کارفرما)

پرداخت ۲۰۰۰ یورو به شرکت حقوقی آلمانی طرف قرارداد دفتر هدایت و حمایت بابت پیگیری و دریافت ویزای کار پس از انعقاد قرارداد کار

حتما بخوانیدپول سازترین شغل های آینده مشاغل پول ساز سال آینده

 

اعزام نیروی کار به آلمان

مدارک لازم و مبلغ و آدرس سایت ثبت نام

لازم به ذکر است متقاضی از زمان ثبت نام تا اشتغال به کار به غیر از مبالغ عنوان شده هیچ‌گونه مبلغ دیگری پرداخت نخواهد کرد و دریافت هر وجه دیگری تحت هر عنوانی ممنوع است.

در صورتی که پس از معرفی متقاضی و انجام مصاحبه با ۳ کارفرمای آلمانی، متقاضی مورد پذیرش قرار نگرفت، ادامه فعالیت برای اشتغال نامبرده متوقف و پرونده وی مختومه خواهد شد. در این صورت مبلغ علی الحساب (۵۰۰ یورو) بابت هزینه‌های انجام شده محاسبه خواهد شد.

 

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *