افشاگری فرهاد مجیدی علیه جواد نکونام و بهنام ابوالقاسم پور

افشاگری فرهاد مجیدی و جواد نکونام و بهنام ابوالقاسم پور

افشاگری فرهاد مجیدی و جواد نکونام و بهنام ابوالقاسم پور را به همراه جزئیات در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

افشاگری فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در اینستاگرامش جنجال جدیدی را به راه انداخته است و اتهاماتی را علیه جواد نکونام و اوالقاسم پور زده است که باعث شده حواشی زیادی به وجود اید.

افشاگری فرهاد مجیدی و جواد نکونام و بهنام ابوالقاسم پور

او درباره ویلای امیردشت نوشته که در اطرف متل قو قرار دارد و همچنین صحبت هایی هم درباره معرف او برای گرفتن ویزای اسپانیا کرده است که حالا باید نکونام و ابوالقاسم پور جوابگو باشند

آنچه که سعید رمضانی سرپرست آبی ها به صورت جسته و گریخته درباره آن صحبت کرده اما چیز روشنی از آن نگفته بود.

این صحبتها بدون شک به بازی فولاد خوزستان و استقلال تهران برمیگردد که استقلال با نتیجه دو بر یک مغلوب فولاد خوزستان شد که گویا خارج از زمین اتفاقاتی رخ داده که اینچنین دو مربی به جان هم افتاده اند.

در ادامه صحبت های تندی که فرهاد مجیدی بعد از اخراج و در مسیر نشستن روی سکوها بر زبان آورده بود. مجیدی که همچنان از شرایط پیش آمده عصبانی است احتمالا به استناد حرفهایی که یکی از نزدیکانش که سابقه همکاری با جواد نکونام را نیز در کارنامه دارد، مطرح کرده است.

مجیدی همچنین در این پست به موضوع مدرسه فوتبال اشاره کرده که احتمالا منظور او مدرسه فوتبال جواد نکونام در غرب تهران است. درعین حال موضوع اینجاست که تمامی کدهای داده شده از سوی فرهاد مجیدی از سوی کسانی که در یکی دو روز گذشته این موضوع را پیگیری می کردند دقیقا قابل ترجمه است و دقیقا مطابق شایعاتی است که درباره بازی و مهدی سیدعلی پیش از بازی بر زبان چند نفر از اعضای کادرفنی استقلال می چرخید و بعد از بازی نیز در بین تمام اعضای تیم دهان به دهان شنیده می‌شد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *