عکس های خفن الناز حبیبی بازیگر نقش شادی در سریال دلدار

عکس های خفن الناز حبیبی بازیگر نقش شادی در سریال دلدار

عکس های خفن الناز حبیبی بازیگر نقش شادی در سریال دلدار به همراه بیوگرافی معرفی سریال و فیلم هایش را در ادامه مجله شبونه مشاهده نمایید.

عکس های خفن الناز حبیبی بازیگر نقش شادی در سریال دلدار

یکی از بهترین هنرمندان کشورمان بدون شک خانم الناز حبیبی میباشد که تا به حال در کار های سینمایی و تلویزیونی زیادی به ایفای نقش پرداخته و مورد توجه مردم قرار رفته.

مخاطبان تلویزیونی علاقه زیادی به بازی های او دارند چرا که بیشتر کارهای خود را در تلویزیون انجام داده و به شهرت دست یافته است.

عکس های شخصی الناز حبیبی بازیگر نقش شادی در سریال دلدار

عکس های خفن الناز حبیبی

به تازگی در سریال دلدار با نقش شادی بازی کرده است که قرار است از رمضان 1398 از شبکه دوم سیما بر روی آنتن برود و بدون شک استقبال زیادی از آن به عمل خواهد امد.

همچنین ببینید:

سریالی که توسط برادرای محمودی ساخته شده است و با سناریو بسیار جذاب مهمان خانه های مردم خواهد شد.

بازیگر نقش شادی در سریال دلدار

ایشان در 21 مرداد ماه 1367 در شهر تهران دیده به جهان هستی باز کرده است و در حال حاضر پا در 30 سالگی کذاشته است 3 سالگی که میتواند تجربه بسیار جذابی برای او در تلویزیون باشد.

عکس کودکی الناز حبیبی و مادرش

رشته تحصیلی وب تدوین بوده که موفق شده لیسانس آن را از دانشگاه تهران دریافت کند.

بازیگری را زمانی که کودک بوده آغاز کرده است و با حضورش در تئاتر اولین گام خود را در این راستا برداشته است.

شروع بازیگری

در سال 1376 برای نخستین بار در مقابل دوربین قرار گرفته و تجربه خود را در سریال سال‌های برف و بنفشه را کسب کرده است مجموعه ای که کارگردانی آن را آقای سلطانی بر عهده داشته و موفق شد نقش مهمی را در آن ایفا کند.

عکس های خفن الناز حبیبی بازیگر نقش شادی در سریال دلدار

عکس های خفن الناز حبیبی و همسرش

درخشش او در این مجموعه باعث شد که آقای سلطانی الناز حبیبی را برای فیلم های سینمایی بعدی خود نیز انتخاب کند

و شروع درخشش این خانم هنرمند در سینما باشد فیلم هایی که نقش های بسیار مهمی را بر عهده او گذاشت تا بتوان استعداد خود را به رخ همگی بکشاند.

همچنین ببینید:

درخشش در سینما

فیلم ای از جمله دردسر در سال 1386 و فصل باران های موسمی در سال 1388 و پیتزا مخلوط در سال 1389 از جمله کارهای سینمایی او در ابتدای دوران بازیگری اش بوده است.

عکس های خفن الناز حبیبی بازیگر نقش شادی در سریال دلدار عکس های لو رفته الناز حبیبی بازیگر نقش شادی در سریال دلدار عکس های لو رفته الناز حبیبی بازیگر نقش شادی در سریال دلدار

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *