اینترنت کی وصل میشه یکشنبه ۸ آبان ۱۴۰۱رفع فیلتر اینستاگرام و واتساپ

اینترنت کی وصل میشه یکشنبه ۸ آبان ۱۴۰۱رفع فیلتر اینستاگرام و واتساپ

اینترنت کی وصل میشه قطعی اینترنت یکشنبه 8 آبان 1401 رفع فیلتر واتساپ و اینستاگرام کی انجام میشه؟ اینترنت اینستاگرام و واتساپ کی وصل میشه؟

اینترنت کی وصل میشه یکشنبه ۸ آبان ۱۴۰۱رفع فیلتر اینستاگرام و واتساپ

اینترنت کی وصل میشه یکشنبه ۸ آبان

اینترنت در کشورمان همچنان با محدودیت ها و اختلالاتی همراه است و کاربران در دسترسی به اینترنت در برخی از مواقع با مشکلاتی رو به میشوند.

در روزهای اخیر با تواجه به حوادثی که در کشورمان رخ داده اینترنت با محدودیت هایی مواجه شده که دلیلش را همه ما میدانیم.

حرف و حدیث هایی مبنی بر مسدود شدن برخی از سروی های گوگل از جمله گوگل مپ و گوگل ترنسلیت و گوگل پلی نیز به گوش میرسد که برخی اوقات فیلتر هستند و برخی اوقات رفع فیلتر میباشند.

جالب است بدانید گزارش مالی همراه اول و آسیاتک در مهرماه نشان از افت چند میلیارد تومانی درآمد این شرکت‌ها دارد. بر اساس گزارش منتشر شده درآمد مهرماه همراه اول عدد بزرگ 743 میلیارد تومان کاهش داشته نسبت به شهریور ماه و این کاهش نسبت به روزهای دیگر ماه در تابستان گذشته برابر با عدد 500 میلیارد تومان بوده است. ایرانسل و دیگر اپراتورهای بزرگ هنوز داده های درآمدی خود را منتشر نکرده اند. داده های این گزارش را به روایت دیجیاتو بخوانید. گزارش مالی همراه اول و آسیاتک در مهرماه نشان از افت چند میلیارد تومانی درآمد این شرکت‌ها دارد. به نظر می‌رسد در پی اختلال اینترنت و فیلتر اینستاگرام و واتس‌اپ، مشتریان تمایل کمتری به تمدید یا خرید اشتراک و بسته اینترنت دارند.

رفع فیلتر اینستاگرام و واتساپ به کجا کشید؟

شاید برخیها معتقد هستند که تعداد قابل توجهی از معترضان این روزها در خیابان ادمین های اینستاگرامی باشند که بعد از فیلتر شدن این پیامرسان به خیابان ها امده اند!

هیچ تصمیمی برای رفع فیلتر شدن اینستاگرام و واتساپ گرفته نشده است.

به یکی از دفاتر خدمات قضایی رفته بودم، دادخواستی داشتم که تایپ کرده بودم و می خواستم متنش را به آن ها بدهم تا زحمت تایپ را را متحمل نشوند و کار سریعتر راه بیافتد، گفتند نمی توانند متن را با واتساپ و حتی ایمیل بگیرند و مجازند که فقط از پیام رسانهای داخلی استفاده کنند، چیزی که من هرگز نداشته ام. آن ها «بله» داشتند و من «خیر» و کار به سختی افتاد ! خراسانی ها ضرب المثلی دارند که می گوید:« تغاری بکشند ماستی بریزد، جهان گردد به کام کاسه لیسی». تغار به معنای ظرف سفالین بزرگ است و کاسه لیس در این ضرب المثل اشاره به آن هایی است که در فضای معمول و سالم امکان استفاده ندارند و فقط در شرایط به هم ریخته برایشان منافعی متصور است. البته استفاده از فرصتی که در سختی ها و مشکلات و نابسامانی وضعیت مردم پیش می آید هم هنر میخواهد که به عنوان نمونه، پیام رسان های داخلی آن را هم نداشته اند، همان هایی که خبرگزاری فارس هم اذعان نموده بود با وجود حمایت ها توسعه پیدا نکرده اند، حمایت ها و هزینه هایی که نه میزانش به درستی مشخص است، نه منبع تامینش و نه مصرف کننده اش، اما به گزارش خبرگزاری ها سر به هزاران میلیارد تومان می زند. کافی است به خاطر بیاوریم که فقط برای یکی از آن ها دو هزار و پانصد میلیارد تومان هزینه شده است و جالب اینجاست که بعضی از نماینده های مجلس هم در حمایت و اسم بردن از آن، اگر چه ممکن است شائبه تبلیغ داشته باشد، کوتاهی نکرده اند، همانی که یک نماینده به جای مدیر عامل شرکت سازنده اش به مردم وعده ی عجیبی داد، این وعده که پهنای باند آن پیام رسان سه برابر اینترنت ماهواره ای استارلینک خواهد شد!!

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *