بازداشت امیر تتلو در ترکیه و علت دستگیری تتلو در ترکیه +جزئیات

بازداشت امیر تتلو در ترکیه و تحویل به دولت ایران +جزئیات کامل را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

امیر تتلو در اینستاگرامش اعلام کرد که پلیس ترکیه او را بازداشت کرده است و قرار است که به ایران تحویل دهد تا به ایران بازگردد.

بازداشت امیر تتلو در ترکیه و تحویل تتلو به ایران +دستگیری تتلو در ترکیه

بازداشت امیر تتلو در ترکیه

این خواننده زیر زمینی که چند ماهی است در ترکیه زندگی میکند و آهنگ های مستهجن زیادی را منتشر کرده است در اینستاگرامش نوشته که پلیس ترکیه به درخواست ایران او را دستگیر کرده و قرار است که به ایران تحویل دهد.

فیلم لحظه بازداشت امیر تتلو

دانلود فیلم

سردار نوریان، سخنگوی ناجا گفت به درخواست پلیس اینترپل ایران و همکاری پلیس ترکیه، امیر تتلو بازداشت شد.

🔹پلیس بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران برای این فرد درخواست صدور اعلان قرمز کرد و پس از تأیید این درخواست، این فرد با هماهنگی پلیس ترکیه بازداشت شد.

🔹هم اکنون کارهای اداری مربوط به انتقال تتلو در دست انجام است.

 علت اصلی بازداشت تتلو

پلیس ترکیه می‌گوید که “امیرحسین مقصودلو” (تتلو) به دلیل نقض مقررات ویزا بازداشت شده است.

خشایار جنیدی می‌گوید گزارشها به نقل از پلیس ترکیه حاکیست برای تتلو به دلیل مرتبط با مواد مخدر “اعلان قرمز” صادر شده بود.

در عین حال پلیس ترکیه گفته است که تصمیمی برای استرداد تتلو به ایران گرفته نشده است.

گفته می‌شود که او هم اکنون در اداره مهاجرت “پندیک” تحت بازداشت است.

ترویج مواد مخدر در آهنگ هایش

گفته میشود که به درخواست پلیس ایران مبنی بر ترویج مواد مخدر توسط پلیس ترکیه بازداشت شد.

او در در یک موزیک ویدئو اهانت زیادی به مسئولین کرده است.

حالا با انتشار خبر بازداشت و دستگیری اش توسط پلیس ترکیه باز هم نامش را در رسانه های جهان مطرح شده است

دستگیری تتلو ترکیه

امیرحسین مقصودلو معروف به «امیر تتلو» یکی از خوانندگان پرطرفدار بیشتر میان نوجوانان است که هیچ‌گاه نتوانست در ایران فعالیت رسمی داشته باشد. صفحه اینستاگرام او ۴ میلیون‌نفر دنبال‌کننده دارد و به نظر می‌رسید که او پرطرفدارترین خواننده ایران است اما معادله جایی به هم ریخت که او تصمیم به برگزاری کنسرت در ترکیه گرفت و از آنجا که فقط حدود ۲۰۰ بلیت در این کنسرت فروخته شد، این کنسرت اجرا نشد.

حالا این پرسش به ذهن متبادر می‌شود که طرفداران او دقیقا چه گروهی از جامعه هستند که فقط ترجیح می‌دهند او را بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای تماشا کنند؟ تعداد دنبال‌کننده‌های او حتی برای یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری دوازدهم هم آنقدر وسوسه‌برانگیز بود که از تتلو برای تبلیغات انتخاباتی‌اش استفاده کرد؛ موضوعی که این روزها خیلی این رپر جوان را آشفته کرده است.

اما تتلو و طرفدارانش چه کسانی هستند؟ از دکتر مرجان علی‌قارداشی – روانشناس – خواستیم که یک تحلیل روان‌شناختی از تتلو و تتلوها برایمان ارائه دهد.

صحبت های پلیس ترکیه درباره دستگیری تتلو

پلیس ترکیه گفته که او به جرم نقض ویزا و ترویج مواد مخدر دستگیر شده است و هنوز تصمیمی مبنی بر استرداد او گرفته نشده است و باید صبر کرد تا مراحل دادگاه او سپری شود.

او در حال حاضر در کمپ پناهجویان ترکیه قرار گرفته است البته دوستان تتلو میگویند که او در زندان است و قرار است به ایران بازگردانده شود.

تتلو خودش میگوید که پلیس ترکیه با او رفتار خوبی داشته است و با کمال احترام با او برخورد میکنند.

گزارش تلویزیون ترکیه از بازداشت امیر تتلو

دانلود

تلویزیون ترکیه در گزارشی به علت دستگیری تتلو پرداخت و گفت این خواننده یکسالیست که در ترکیه زندگی میکند و کنسرتی هم برگزار کرده است و به دلیل ترویج مواد مخدر توسط پلیس دستگیر شده است.

نکته جالب اینجاست که خبرنگار ترکیه میگوید چرا دولت ترکیه اجازه میدهد که هر معتادی از ایران به ترکیه پناه بیاورد و اینجا را به محل فساد تبدیل کند!

بازداشت امیر تتلو در ترکیه و گزارش تلویزیون ترکیه از دستگیر تتلو

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

‫4 دیدگاه ها

  1. کنسرتی که ترکونده بود و پر ادم بود رو میگین برگزار نشد چقدر دروغ اخه حداقل یه چیز بگین سندش نباشه

  2. راست میگید اونا که اختلاس میکنن اقا زاده ها رو بگیرید هنر نکردید شما این بلا رو سر این جوون با استعداد اوردید خجالت داره

  3. شما دلتون واسه این جرثومه فساد نسوزه
    با آل علی هرکه در افتاد ور افتاد

  4. آخه چرا انقدر طرفداری علکی میکنید جرم مشخصه مجرم هم به جرم خودش آگاهه حالا من تیلیتم من چیز ام مسخره بازی بزارید کنار اگر کافر هستید حداقل عاقل باشید وگرنه با دست خودتون حذف میشید از زندگی قانون طبیعته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا