بیوگرافی بازیگران سریال قاب خاطره + دانلود همه قستمها

بازیگران سریال قاب خاطره +بیوگرافی و دانلود همه قسمت های سریال قاب خاطره به همراه تصاویر پشت صحنه آن را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بازیگران سریال قاب خاطره +بیوگرافی و دانلود همه قسمت های سریال قاب خاطره

این سریال به کارگردانی محمد حجت ذیجودی و به تهیه کنندگی داوود بیدل یکی از سریال های خاطره انگیز تلویزیونی بوده که در سال ۱۳۹۴ از شبکه آی فیلم بر روی آنتن رفته است

سریالی که بینندگان بسیار زیادی را توانست جذب تلویزیون کند.

بازیگران سریال قاب خاطره

حضور بازیگران شناخته شده و محبوب در این مجموعه یکی از دلایل اصلی جذاب شدن این مجموعه شد

بازیگران سریال قاب خاطره +بیوگرافی و دانلود همه قسمت های سریال قاب خاطره

بازیگرانی همچون علی نصیریان ، رامین ناصر نصیر ، افشین سنگ چاپ ، شهره سلطانی ، محمد الهی ، مهروز ناصرشریف ،داریوش اسدزاده ، مهدی فقیه ، آزیتا لاچینی، علی اوسیوند و جمشید جهانزاده از جمله هنرمندانی بوده که در این مجموعه به ایفای نقش پرداختند و بازیگران اصلی را تشکیل می‌دهند.

خلاصه داستان سریال قاب خاطره

داستان سریال درباره یک بازارچه قدیمی در شهر مشهد بوده و با موضوع عکس هایی است که زائران امام رضا برای گرفتن یادگاری به آنجا رفته و به این عکاس خانه مراجعه کرده و عکس یادگاری خود را به ثبت می رساند که برخی از آنها با مشکلاتی روبرو می شوند که صاحب کارخانه تلاش می کند تا بتواند مشکل آنها را برطرف کند.

بازیگران سریال قاب خاطره + پشت صحنه سریال قاب خاطره

مجموعه جذاب سریال قاب خاطره که روایتگر زندگی افرادی بوده که در این بازارچه قدیمی مشهد زندگی می کنند

ورودی این بازارچه یک کارخانه قدیمی بود که آقای علی نصیریان به عنوان صاحب مغازه در آن فعالیت دارد همچنین سوغاتی فروشی آقا جمال آقای افشین سنگ چاپ بازیگر نقش فروشنده آن است یکی از لوکیشن‌های اصلی این مجموعه به شمار می آید

همچنین ببینید: بازیگران سریال فاخته  و  زهیر یاری بازیگر نقش بنیامین در سریال یوسف پیامبر

زمان پخش

این مجموعه بعد از چهار سال مجدداً از شبکه آی فیلم هر روز پخش می شود و در راس ساعت 10 بر روی آنتن رفته و تکرار آن ساعت 14 صبح باز پخش می شود نین ساعت 18 سال دیگر بر روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود.

بازیگران سریال قاب خاطره +بیوگرافی و دانلود همه قسمت های سریال قاب خاطره

عوامل پشت صحنه و تولید کننده

عوامل تولید و پشت صحنه این مجموعه آقای داوود بیدل به عنوان تهیه‌کننده و محمد حجت ذیجودی به عنوان کارگردان و علی حدادی و امیر شادابی و ساناز اسدی به عنوان نویسنده و هادی شلالوند به عنوان مدیر تصویربرداری آقای حسین مجد طراح لباس و صحنه دست اندرکاران پشت صحنه را تشکیل می‌دهند.

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا