بازیگران فیلم شنای پروانه + خلاصه داستان و اسامی بازیگران

بازیگران فیلم شنای پروانه محمد کارت + خلاصه داستان و اسامی بازیگران

بازیگران فیلم شنای پروانه + خلاصه داستان اسامی و آنانوس و تصاویر پشت صحنه این فیلم سینمایی را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

اقای محمد کارت کارگردان سرشناس کشورمان در جدیدترین کار هنری خود فییلم سینمایی شنای پروانه را در مقابل دوربین برده است و سناریوی بسیار جذاب و جالبی را به تصویر کشانده است او با همکاری اقای رسول صدرعامی که تهیه کننده این مجموعه است تیمی بسیار حرفه ای را تشکیل داده و قرار است فیلم جدیدشان در بخش نگاه نو سی و هشتمین دوره جشنواه فجر شرکت کند که بدون شک میتواند جوایز نفیسی را دریافت کند.

بازیگران فیلم شنای پروانه + امیر آقایی بازیگر نقش گنده لات وحید مرادی

خلاصه داستان فیلم شنای پروانه

این فیلم برگرفته از واقعیت های زیر پوست شهر تهران و بسیاری از شهرهای کشورمان است که برخی از اراذل و اوباش اقدام به شاخ و شانه کشی برای یکدیگر میکنند موضوع گنده لات ها که برای خودشان دنیایی دارند و صرفا به خاطر گردن کشی و ناهنجاری های اجتماعی چند نفر نوچه دور خود جمع کرده و رفتارهایی هنجارشکنانه ای مرتکب میشوند.

محمد کارت بازیگر و کارگردان مستندساز جوان کشورمان در اولین تجربه ساخت فیلم بلند سینمایی شنای پروانه را مقابل دوربین برد و از حضور رسول صدرعاملی به عنوان تهیه کننده در این فیلم بهره برد.

بازیگران فیلم شنای پروانه محمد کارت + خلاصه داستان و اسامی بازیگران

بازیگران فیلم شنای پروان

بازیگران عبارتند از: جواد عزتی، طناز طباطبایی، امیر آقایی، پانته آ بهرام، علی شادمان، نیره فراهانی، مهدی حسینی نیا، ایمان صفا، مه لقا باقری، نادر شهسواری ، یزدان دارابی ، آبان عسکری و… به ایفای نقش می پردازند.

بازیگران فیلم شنای پروانه + خلاصه داستان و اسامی بازیگران

فیلم شنای پروانه

عوامل ساخت فیلم شنای پروانه عبارتند از :

کارگردان:محمد کارت، تهیه کننده:رسول صدرعاملی، نویسندگان:محمد کارت، حسین دوماری و پدرام پورامیری، مدیر فیلمبرداری:سامان لطفیان، مدیرصدابرداری:مهدی صالح کرمانی، طراح گریم:عظیم فراین، طراح لباس:غزاله معتمد، طراح صحنه:سعید حسنلو، مدیر تولید:سعید هاشمی، مدیر تدارکات:سجاد نوری، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز:ایمان توکلی، منشی صحنه:سیمین آزادی، عکاس:فتاح ذی نوری، مستند پشت صحنه:محمد جواد گلزاری، استوری بورد:پوریا هادی زاده، جلوه های ویژه میدانی:آرش آقابیگ، سرمایه گذار:محمدصادق رنجکشان، عنوان مجری طرح:سیدمازیار هاشمی.

پشت صحنه فیلم شنای پروانه + خلاصه داستان و اسامی بازیگران

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *