بیوگرافی پانته آ بهرام بازیگر و همسرش + عکس و طلاق و اینستاگرام
پانته آ بهرام بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون متولد 13 اسفند ماه 1348 در تهران است از همسرش جدا شده  با پسرش زندگی میکند.

بیوگرافی پانته آ بهرام بازیگر و همسرش و فرزندان + طلاق و عکس جدید

بیوگرافی پانته آ بهرام

پانته آ بهرام بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون متولد 13 اسفند ماه 1348 در تهران است از همسرش جدا شده  با پسرش زندگی میکند نام همسر اول پانته آ بهرام سیامک احصایی میباشد.

بهرام تحصیلات خود را در رشته ادبیات نمایشی در سال ۱۳۶۶ به اتمام رساند و از مدرسه هنر و ادبیات صدا و سیما فارغ‌التحصیل شده است

پانته‌آ بهرام‌ فعالیت هنری خود را از تئاتر آغاز کرد او نخستین بار با بازی در فیلم سینمایی هامون به کارگردانی داریوش مهرجویی وارد عرصه سینما شد پس از آن در سال ۱۳۶۹ با ایفای نقش در تئاتر آتقی و شهر خیال کار خود را در عرصه تئاتر نیز آغاز کرد او در سن ۱۹ سالگی به خاطر بازی فوق العاده ای که در تئاتر بهرام بیضایی داشت موفق شد جایزه تئاتر فجر را از رئیس جمهور وقت دریافت کند

  • نام اصلی : پانته آ بهرام
  • متولد : 13 اسفند 1348 تهران
  • حرفه : بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون
  • تحصیلات : لیسانس ادبیات نمایشی
  • سالهای فعالیت : 1366 تاکنون
  • قد : 164 سانتیمتر
  • همسر : سیامک احصایی(جدا شده)
  • فرزندان : یک پسر

بیوگرافی پانته آ بهرام بازیگر و همسرش و فرزندان + طلاق و عکس جدید

زندگی شخصی پانته آ بهرام

پانته آ بهرام بازیگر ایرانی سیزدهم اسفند 1348 در تهران به دنیا آمده است.

دانش آموخته رشته ادبیات نمایشی می باشد.

پانته آ بهرامی بازیگر شناخته شده و با سابقه سینما و تلویزیون کشورمان میباشد او در آثار مهم سینمایی و تلویزیونی بازی کرده اس و توانسته جایگاه مهمی را در سینمای ایران به دست اورد او با فیلم غوغا به شهرت رسید فیلمی که باعث سکوی پرتاب این خانم هنرمند به سوی شهرت و محبوبیت شد و بعد از این فیلم کارهای مهمی به او پیشنهاد شد و او هم به خوبی توانست نقش های مورد نظر را به خوبی بازی کند در این صفحه از مجله شبونه معرفی از این هنرمند به همراه بیوگرافی و سوابقش را اماده کرده ایم که میتوانید در زیر بخوانید.

عکس نوجوانی پانته آ بهرام

بیوگرافی و عکس بی حجاب پانته آ بهرام در نوجوانی و کودکی و جوانی

شروع و نحوه بازیگر شدن

از سال 1367 که وارد رشته بازیگری شده و زمانی که نوزده سال داشت اولین تجربه بازی در تئاتر را دیده است.
وی فعالیتش را نیز در کنار تحصیل انجام می داد.

 

عکس پانته آ بهرام عکس سیاه و سفید پانته آ

او در نمایش و تئاتر مدرسه هنر و دانشگاه شرکت می کرد ، تا اینکه بطور رسمی وارد صدا و سیما شد.
فیلم چهارشنبه سوری اولین بازیش در عرصه سینما بود.

 

تصاویر پانته آ بهرام بازیگر سینما و تلویزیون

از نظر بهرام فیلم بیگانه بهترین اثرش است که به گفته شاهدان باید جایزه جشنواره فجر را می گرفت اما حتی کسی از این فیلم کاندید نشد.

فیلم های پستچی سه باز در نمیزند و من مادر هستم و اسب حیوان نجیبی است و توکیو بدون توقف و خیلی از آثاری که او نقش آفرینی کرده است.

به گفته خودش وی در سینمای ایران به متفاوت ترین بازیگر معروف است.

آخرین نقشش سریال عاشقانه منوچهر هادی بود.

تصاویر پانته آ بهرام بازیگر سینما و تلویزیون در سریال دلدادگان

عکس اینستاگرام پانته آ بهرام

وی این روزها در حال بازی در سریال عاشقانه به کارگردانی منوچهر هادی می باشد.

سلفی پانته آ بهرام بازیگر سینما و تلویزیون

ماجرای ازدواج و طلاق

در بیوگرافی پانته آ بهرام آمده است او با شخصی بنام سیامک احصایی ازدواج می کند طبق گفته ها حاصل این ازدواج فرزند پسری می باشد که اطلاعات بیشتری در این مورد منتشر نشده است. مثل اینکه زندگی مشترک پانته آ بهرام و سیامک احصایی زیاد تداوم نیافته و آن ها از هم جدا شده اند. البته این خبر از سمت خانم پانته آ بهرام تأیید نشده است.

بیوگرافی پانته آ بهرام بازیگر و همسرش + علت طلاق و عکس

 

در واقع درباره زندگی خانوادگی پانته آ بهرام اطلاعات خیلی کمی وجود دارد و ظاهراً خودش هم دوست ندارد دیگران در این مورد چیزهایی بدانند تا جایی که در یک مصاحبه تلویزیونی از پاسخ به سوالی درباره ازدواجش طفره رفت. توجه کنید برخی سایت ها با انتشار عکس پانته آ بهرام همراه دخترکوچولی نوشتند که او دختر خانم بهرام است این خبر واقعیت ندارد و آن دختر کوچولو ، خواهر زاده خانم بهرام می باشد.

طبق خبرهای شنیده شده پانته آ بهرام ازدواج کرده و پس از مدتی زندگی مشترک از همسرش جدا شده و وی در خصوص ازدواج خود در مصاحبه هایش از دادن توضیح خودداری کرده است و عکسی از یک دختر بچه به عنوان دختر وی منتشر شده در اصل مربوط به گندم خواهر زاده اش می باشد.

بیوگرافی پانته آ بهرام بازیگر و همسرش + علت طلاق و عکس عکس پدر پانته آ بهرام کیست

پانته آ بهرام و پدر و خواهر زاده اش

در بعضی رسانه عکسی منسوب به دخترش منتشر کردند که گفته است او گندم خواهر زاده اش می باشد.

عکس بی حجاب پانته آ بهرام و فرزند

اینستاگرام پانته آ بهرام : instagram / PantiArt

جوایز پانته آ بهرام

جایزه ی اول بازیگر زن جشنواره ی تئاتر فجر. جایزه ی سوم بازیگری تئاتر فجر.
جایزه ی اول بازیگری جشنواره ی دفاع مقدس. جایزه ی اول بازیگری جشنواره ی تئاتر فجر. جایزه ی دوم بازیگری جشنواره ی تئاتر فجر، جایزه ی اول انجمن منتقدین تئاتر

تیپ عجیب پانته آ بهرام با مدل شلوار

تصاویر پانته آ بهرام بازیگر سینما و تلویزیون

عکس خانوادگی پانته آ بهرام

بیوگرافی پانته آ بهرام و همسرش

نقش کوتاهی در فیلم شنای پروانه دارد. پانته‌آ بهرام جایی را دست‌ و پا کرده و با راه‌اندازی بساط شرط‌بندی زندگی‌اش را پیش می‌برد. در نگاه اول مرد به نظر می‌رسد و تازه وقتی صحبت می‌کند پی به زن بودنش می‌بریم.

موهایش را از ته زده و در جایی از فیلم می‌گوید این هیبت و شمایل به خاطر در امان بودن از مردهاست. بازی خانم بهرام در شنای پروانه مورد تحسین غالب اهالی رسانه قرار گرفته است.

شباهت زیاد پانته آ بهرام به مادرش

بیوگرافی پانته آ بهرام و مادرش

عکس هنری پانته آ بهرام

این بازیگر علاوه بر بازیگری در برنامه خنداوانه فصل پنجم یکی از داوران و هیات ژولی مسابقه خنداننده شو حضور دارد و به داوری درباره بازی و مسابقه شرکت کنندگان خنداننره شو می پردازد

همچنین او یکی از مهمانان برنامه پر مخاطب دورهمی با اجرای مهران مدیری بودکه در این برنامه به سوالات و زندگی شخصی خود و چالش هایش پاسخ داد.

بیوگرافی و عکس بی حجاب پانته آ بهرام و همسرش

غم از دست دادن مادر پانته آ بهرام

متاسفانه مادر پانته آ بهرام در مهر ماه 97 فوت کرد و خانم بهرام این روزها در غم از دست دادن مادرش به سوگ نشسته است او با انتشار عکسی در اینستاگرامش نوشت : ” دوباره سییب بچین حوا من خسته ام بگذار از اینجا هم بیرون مان کنند! “. ما هم به نوبه خود از طرف بارونک درگذشت مادر خانم بهرام را تسلیت عرض می کنیم.

پیشنهاد مهران مدیری را رد کردم

پانته آ بهرام در پاسخ به این سوال که چرا تا به امروز در فیلم های طنز بازی نکرده است گفت : بعد از بازی در فیلم توکیو بدون توقف ، مهران مدیری از من برای بازی در چند کار تلویزیونی از من دعوت کرد راستش وسوسه جذابی هم بود چون کارهای آقای مدیری همیشه پرمخاطب بود اما احساس خطر در من باعث شد پیشنهاد مهران مدیری را نپذیرم و برای همین ایشان دیگر از من دعوت نکردند و گفتند برای چی دعوت کنم وقتی نمی آیی ! اما الان دلم یک کار طنز خوب و عالی می خواهد که آن روی سکه هم کمی مشخص شود.

سکته پانته آ بهرام در بازی ایران و استرالیا

پانته آ بهرام به فوتبال علاقه زیادی دارد و همیشه نتایج بازی تیم مورد علاقه اش استقلال را پیگیری می کند او گفت : در بازی ایران استرالیا حالتی شبیه سکته را گذراندم و از هیجان زیاد کارم به بیمارستان هم کشید و برادرم به دادم رسید. بعد از آن چشمم ترسید و تصمیم گرفتم بازی های تیم ملی را گذری نگاه کنم.

بیوگرافی پانته آ بهرام و همسرش

چرا می گویید بازیگری آسان است؟

پیش از شروع سوالات مدیری از مهمان ، در یک حرکت غافلگیرانه این بار پانته آ بهرام به عنوان اولین سوال از مدیری پرسید ، چرا می گویید بازیگری آسان است؟ سوالی که مدیری پاسخ آن را با چند شوخی جالب داد و گفتگو تا جایی پیش رفت که پانته آ بهرام با لحنی شوخی استعفای خود را از بازیگری اعلام کرد.

در ادامه مدیری گفت : در جایی گفته ای باید سه عدد را فراموش کرد؛ وزن ، قد و سن ، چند سالت است؟ 48 ساله ام و متولد 13 اسفند ماه. از سال 70 و با تئاتر شروع کار حرفه ای من آغاز شد.

بیوگرافی پانته آ بهرام و همسرش

ناگهان یک روز فهمیدم که می خواهم بازیگر باشم ، واقعا بازیگر باشم و بخش شهرت و مسائل مالی کار برایم مهم نبود که اگر اینطور بود با تئاتر شروع نمی کردم.این حرفه و تجربه زندگی های مختلف در آن را دوست داشتم ، خوشبختانه از همان شروع موفق ظاهر شدم و به شدت مورد تشویق قرار گرفتم ، بعد از مدتی شغل ام را گستره کردم ، به تلویزیون و سینما آمدم ، یک کلام بگویم خوش گذشت ماندم.

بیوگرافی پانته آ بهرام و همسرش و پدرش +عکس

در ادامه بهرام در خصوص حضورش در فیلم هامون گفت : حضور من در فیلم موفق هامون به نقشی کوتاه که به عنوان مشق کلاسی توسط استادم گلاب آدینه ، به من توصیه شد برمی گردد ، شاید باورتان نشود اما برای ضبط همین یک بار رد شدن 12 ساعت وقت صرف شد و از همان موقع فهمیدم کاری سخت است.

مدیری در ادامه پرسید تحصیلات در این زمینه چقد موثر است؟ بهرام پاسخ داد : از نظر من خیلی زیاد ، وقتی پیشینه قوی باشد ، وقتی می دانید کجا آمده اید و سواد کاری را که انجام می دهید داشته باشید ، در بخش تجربی به زمان کوتاهتری نیاز پیدا می کنید ، انگار توشه ای با خودت دارید که باعث می شود سریعتر به چیزی که می خواهید برسید البته شانس و اقبال هم مهم است و اینکه در زمان مناسب در جای مناسب باشید. به علاوه اینکه داشتن هر علمی اعتماد به نفس آدم را بالاتر می برد.

مصاحبه کامل پانته آ بهرام در دورهمی

گفتگوی مجری دورهمی با بازیگر عاشقانه با موضوع سختی بازیگری آغاز شد و پانته آ بهرام با مطرح کردن این موضوع و به چالش کشیدن آن بحث را آغاز کرد و درباره اعتقاد مهران مدیری به سخت نبودن بازیگری اشاره کرد و در نهایت این بحث با مثالی که مهران مدیری زد و صحبت هایی که در این خصوص انجام داد پایان یافت.

مجری دورهمی درباره سن خانم بازیگر پرسید که بدون هیچ درنگی گفت : من متولد ۱۳ اسفند ۱۳۴۸ هستم.

بیوگرافی پانته آ بهرام بازیگر و همسرش و فرزندان + طلاق و عکس جدید

پانته آ بهرام درباره شروع بازیگری اش گفت :من بازیگری را از سال ۷۰ با تئاتر آغاز کردم و زمانی که این علاقه را در خودم دیدم تئاتر را انتخاب کردم و خداراشکر مسیر درستی را انتخاب کرده ام.

بیوگرافی حمید گودرزی و همسر اول و دوم + عکس و ماجرای طلاق

بیوگرافی شاهرخ استخری بازیگر و همسرش و فرزندان +عکس

جنجال عکس بی حجاب با چهره کبود

روزنامه ایران در مطلبی با تیتر « خوش‌رقصی ولو با دروغ!» نوشت: چند روز قبل پانته‌آ بهرام از بازیگران کشور، در صفحه اینستاگرام خود بدون هیچ توضیحی عکسی بی‌حجاب با صورت کبود و به ظاهر کتک‌خورده به اشتراک گذاشت. قصد و نیت این بازیگر از این تصویر هیچ‌گاه مشخص نشد.

بیوگرافی پانته آ بهرام بازیگر و همسرش و فرزندان + طلاق و عکس جدید

بسیاری با انتشار تصویر او ادعا کردند که وی در اغتشاشات دستگیر شده و در جریان این دستگیری مورد ضرب و شتم قرار گرفته است. برخی نیز با ارائه این تحلیل که وی برای دیده شدن و عقب‌نماندن از قافله چنین کرده است از اقدام او و سکوتش در این خصوص نوشتند.

پس از این تحلیل‌ها، حسین لامعی، تهیه‌کننده سینما با انتشار یک استوری نوشت که شخص پانته‌آ بهرام به دوستش گفته این عکس قدیمی است و بازداشت و شکنجه‌ای هم در کار نبوده و این عکس را صرفاً برای همدردی با زنان ایرانی به اشتراک گذاشته است!

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *