بازیگر نقش مائده در سریال افرا کیست +عکس جنجالی

بازیگر نقش مائده در سریال افرا کیست +عکس جنجالی

بازیگر نقش مائده در سریال افرا کیست

سارا باقری بازیگر  نقش مائده در سریال افرا میباشد او هفتم دی سال 1374 است اصالت شمالی دارد. او بازیگری را نیز با کار در تلویزیون استانی شروع کرد و به تدریج مسیر برایش بازتر شد تا این که توانست در سریال ملکاوان که شبکه آی فیلم آن را تولید کرد حضور یابد. او همچنین در سریال هیولا به کارگردانی مهران مدیری به ایفای نقش پرداخت.

بازیگر نقش مائده در سریال افرا کیست +عکس جنجالی

باقری در تئاتر هم تجربه دارد و کنسرت تئاتر قهر و آشتی یکی از کارهای او در این حوزه است. از دیگر سوابق این هنرمند در تئاتر می توان به بازی در نمایش دل سگ به نویسندگی محمد یعقوبی اشاره کرد.

باقری به جام جم گفته است: من اصالتا شمالی هستم و تا به امروز در 20 سریال استانی کار کرده‌ام. همچنین کنار بازیگری، گوینده هم هستم و تجربه بازی در سریال های هیولای مهران مدیری، ملکاوان و… را داشته‌ام.

بازیگر نقش مائده در سریال افرا کیست +عکس جنجالی

بیوگرافی مائده در سریال افرا کیست

سارا باقری بازیگر تازه کارو با استعداد کشورمان در سال ۱۳۷۴ به دنیا امده است و گیلانی میباشد او بازیگری را با تئاتر آغاز کرده و در سریال های متعددی بازی کرده است سریالهایی که از شبکه استانی گیلان پخش شده است

او در جدیدترین فعالیت هنری خود در «افرا» بازی کرده است سریالی که توسط بهرنگ توفیقی کارگردانی شده و تهیه کنندگی آن را به صورت مشترک مجید مولایی و محمد کامبیز دارابی بر عهده داشته اند وحالا این سریال اماده پخش از صداوسیما شده است

بازیگر نقش مائده در سریال افرا کیست +عکس جنجالی

خانم باقری در این سریال در کنار چهره های شاخصی همچون روزبه حصاری، مینا وحید، مهدی سلطانی و پزمان بازغی به ایفای نقش پرداخته که باعث افزایش تجربه بازیگری او شده است.

سوابق هنری

از سریالهایی که خانم باقری در آن حضور داشته میتوان به سریال های: نیمه پنهان ماه، خانه ی پدری یک و دو، عطر ترنج، جشنِ مهرگان، آپارتمان نشین ها، ماجراهای فامیلی، گل دره، ماه نشین، فرزندانِ آقا، طلایه داران، نه چندان دور، فردا روشن است و … اشاره کرد. این بازیگر همچنین در سریال های «ملکاوان» و «کوبار» و «هیولا» نیز نقش آفرینی کرده است. او در فیلم های «مارال»، «خون بها» و «سوگند» نیز جلوی دوربین رفته است.

بازیگر نقش مائده در سریال افرا کیست +عکس جنجالی

کاراکتر مائده در سریال افرا دختری پر هیاهو و پر انرژی بوده که چالش‌ های جوانان امروزی را دارد نقش پدر مائده را مهدی سلطانی و نقش برادرش را آقای روزبه حصاری بازی می‌ کنند.

مائده دانشجو است و زندگی عادی خودش را دارد. تا این‌ که درگیر تجربه‌ ای می‌ شود که همین منجر به این می‌ شود که او به بلوغ برسد. بلوغی که زودتر از سن و سالش به سراغش آمده است.»

بازیگر نقش مائده در سریال افرا کیست +عکس جنجالی

بازیگران سریال تلویزیونی

بازیگران سریال «افرا» عبارتند از: مهدی سلطانی (پدر محمود فروش پدر مسعود)، پژمان بازغی (وحید)، روزبه حصاری (مسعود فروزش- نقش اصلی)، مینا وحید (مهتاب- همسر مسعود)، فریبا متخصص (اعظم؛ مادر وحید و پیمان)، اسماعیل محرابی، پیام دهکردی (وکیل)، علیرضا آرا (پزشک)، محمد صادقی (برادر وحید)، هامون سیدی (عقیل)، سارا باقری (مائده فروزش- خواهر مسعود)، نسرین بابایی (پروین مادر مسعود)، فهیمه مؤمنی (صبا همسر وحید)، آریا دلفانی (مهران)، بهمن صادق حسنی و مهرداد بخشی

بازیگر نقش مائده در سریال افرا کیست +عکس جنجالی

جوایز و افتخارات

  • جایزه بازیگری اول زن جشنواره فجر برای رادیو و تئاتر در سال 82
  • جایزه بهترین بازیگر جشنواره تولیدات مراکز استان ها
  • گوینده برتر استان ها در سال 86

سارا باقری در سریال افرا

سارا باقری در سریال افرا ایفاگر نقش مائده فروزش بوده است.

او در توضیحات نقش اش  در سریال افرا به جام جم گفته است: در این سریال نقش مائده را بازی می کنم که نقش پدرم را آقای سلطانی و نقش برادرم را آقای حصاری بازی می کنند.

مائده دانشجو است و زندگی عادی خودش را دارد. تا این که درگیر تجربه ای می شود که همین منجر به این می شود که او به بلوغ برسد. بلوغی که زودتر از سن و سالش به سراغش آمده است.

بازیگر نقش مائده در سریال افرا کیست +عکس جنجالی

** با توجه به اینکه به تازگی وارد عرصه تصویر شدید از شروع فعالیت هایتان می فرمائید.

۱۴ سال در صداوسیما مرکز گیلان (رشت) کار بازیگری در رادیو، تئاتر و تلویزیون انجام می دادم. از ۱۸ سالگی به تهران آمدم و در چند سریال بازی کردم. در رادیو تئاتر گیلان هم فعالیت داشتم و برای بازیگری نقش اول موفق به دریافت دو جایزه از سیمای استان ها شدم.

** چطور شد که برای نقش مائده در سریال افرا انتخاب شدید؟

از قبل هیچ آشنایی با گروه تولید افرا نداشتم و از طرف یکی از دوستان معرفی شدم و تست دادم و بعد از تائید آقای توفیقی و دارابی قرارداد بستم.

** قصه این سریال چقدر برای شما مهم بود؟

خیلی کلیشه ای است اگر بگویم طول نقش برایم مهم نیست و فکر می کنم برای هر بازیگری مهم است که بیشتر دیده شود. اما زمانی که با آقای توفیقی صحبت کردم گفتند مائده نقش اول دختر کار است و زمانی که فیلم نامه را می خواندم منتظر سرنوشت مائده بودم اما آنقدر قصه جذابی داشت برایم مثل یک رمان شد و دوست داشتم داستان را دنبال کنم و سرنوشت شخصیت ها را بدانم. همان زمان که فیلم نامه را می خواندم خیلی برایم مشخص بود که ماحصل کار چه می شود و فیلم نامه تصویر داشت.

هم از نقش مائده و هم از کلیت کار خیلی خوشم آمد و با توجه به سابقه ای که آقای توفیقی در کارهایشان داشتند و فیلم نامه ای که دستم بود، کار قابل قبولی بود.

استادی با بیان این که در این سریال‌ها قرار نیست به هیچ کدام از معضلات جدی جامعه پرداخته شود توضیح داد: این آثار صرفا داستان های پاورقی گونه هستند که به مدد تکنسین‌های خوب و حرفه‌ای مثل کارگردان و فیلمبردار، پرداخت خوش رنگ و لعابی پیدا می کنند. مخاطب اگر دو قسمت این سریال را نبیند یا وسط تماشای یک قسمت به آشپزخانه برود و غذایی بخورد، چیزی را از دست نمی‌دهد. چون در قسمت های بعدی هم همچنان شخصیت‌ها درباره موضوعی واحد و مشخص حرف‌های تکراری می‌زنند و قصه به ندرت پیشرفت خاصی دارد و جای تاسف است سریال‌های تلویزیون به استانداردهای شبکه نمایش خانگی نزدیک هم نشده‌اند.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *