بهنوش طباطبایی در خیابان همه را شوکه کرد +عکس

بهنوش طباطبایی در خیابان همه را شوکه کرد +عکس

بهنوش طباطبایی در خیابان همه را شوکه کرد همراه با عکس و جزئیات حرکت بهنوش طباطبایی بازیگر سرشناس کشورمان که تصویری از خود را در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت و مورد توجه هوادارانش قرار گرفت .

بهنوش طباطبایی در خیابان همه را شوکه کرد

بهنوش طباطبایی در خیابان همه را شوکه کرد +عکس

بهنوش طباطبایی با انتشار تصویری از پیاده روی خود در حالی که یک اسکیت سوار در مقابل او قرار گرفته بود عکسی را در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت .

بسیاری از مخاطبان بهنوش طباطبایی با تعجب از او پرسیدند که بعد از این عکس چه اتفاقی افتاده است چرا که احتمال برخورد او با اسکیت سوار بسیار زیاد بود .

خانم بهنوش طباطبایی بازیگر شناخته شده کشورمان می باشد در ۲۷ اردیبهشت ۱۳۶۰ به دنیا آمده است و در رشته هنرهای زیبا تحصیل کرده است.

همچنین ببینید

فیلم کامل ازدواج بهنوش طباطبایی و میلاد کی مرام +جزئیات
علت جدایی مهدی پاکدل و بهنوش طباطبایی لو رفت
استوری بهنوش طباطبایی همه را نابود کرد

مهم‌ترین افتخارات او نامزد دریافت سیمرغ بلورین برای درخشش در فیلم سینمایی ماجرای نیمروز ۲ بوده است.

بهنوش طباطبایی همسر سابق مهدی پاکدل بوده که در سال ۱۳۸۹ ازدواج کردند و بعد از گذشت شش سال از هم جدا شدند.

گفته می‌شود که بهنوش طباطبایی اصالتاً کرد سنندج میباشد این شایعه از زمانی ایجاد شد که پدر و مادرش در یک لباس محلی کردی با عکسی به اشتراک گذاشتند همچنین خانم طباطبایی با لباس محلی کردی عکس گرفته است خانم طباطبایی در رشته مهندسی رایانه تحصیل کرده و لیسانس این رشته را دریافت نموده و همچنین دارای دکترای رشته روانشناسی است

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *