بیوگرافی ایمان قیاسی و همسرش شیبا نوروزی +عکس و اینستاگرام

بیوگرافی ایمان قیاسی خواننده + اینستاگرام مجری دوم مسابقه عصر جدید و سوابق و آثار و آلبوم های موسیقی و خوانندگی و محل تولد و سن و آدرس پیج و اینستاگرام و راه ارتباطی با مجری عصر جدید و عکس های خانواده و همسرش شیبا نوروزی را در مجله شبونه مشاهده کنید.

ایمان قیاسی پدرش آذری بوده و مادرش اصالتا مازندرانی است و برخی از هوادارانس معتقد هستند که او شباهت زیادی با هندی ها دارد او در برنامه عصر جدید در این باره گفت ممکن است اجدا ما ازدواجی با یک هندی کرده باشد که من مقداری شباهت با هندی ها دارم! ایمان قیاسی را با برنامه عصر جدید میشناسیم اما او ابتدا خواننده پاپ بوده است و بچه محل احسان علیخانی نیز میباشد که به همین دلیل در عصر جدید به عنوان مجری به کار گرفته شده است در این صفحه به بیوگرافی کامل از آقای قیاسی خواهیم پرداخت.

بیوگرافی ایمان قیاسی و همسرش شیبا نوروزی +عکس و اینستاگرام

بیوگرافی ایمان قیاسی خواننده

خواننده پاپ ایرانی و نوازنده و مجری در سال ۱۳۶۲ در تهران به دنیا آمده است .بیوگرافی افراد معروف

بیوگرافی ایمان قیاسی و همسرش شیبا نوروزی +عکس و اینستاگرام

نحوه ورود به خوانندگی و موسیقی

با توجه به علاقه ای که به رشته موسیقی و هنر داشت از کودکی استعداد نوازندگی و خوانندگی داشت و صدای خوب او باعث شد تا این علاقه را دنبال کند.

ایمان قیاسی | بیوگرافی و عکس های ایمان قیاسی مجری عصر جدید و خواننده

عکسهای ایمان قیاسی خواننده و نوازنده و مجری

وی ابتدا فعالیتش را در نوازندگی شروع کرد و  اولین سازی که نواخت پرکاشن بود.

بعد از آن سراغ ترومپت و سازهای بادی رفت و نوازنده چیره دست این سازها شد و عباس بهادری اولین خواننده بود که وی برای هر ساز پرکاشن را نوازندگی کرد.

از سال ۱۳۸۲ به طور رسمی وارد عرصه خوانندگی شد

ایمان قیاسی و همسرش | بیوگرافی و عکس های ایمان قیاسی مجری عصر جدید و خواننده

این نوازنده ایرانی همچنین به عنوان نوازنده با امیر تاجیک نیز همکاری کرده و بعدها به عنوان همخوان در کنسرت های امیر تاجیک خوانندگی میکرد.بیوگرافی ایمان قیاسی

بیشترین شهرت وی به نوازندگی این هنرمند ایرانی می باشد ، اما با توجه به فعالیت های جدید و زیادش در خوانندگی و خواندن ترانه های خوب و احساسی با صدای گرم خود اینروزها تبدیل به خواننده پاپ معروف و پر طرفدار شده و آهنگ های او از استقبال خوبی برخوردار بوده است.

بیوگرافی ایمان قیاسی خواننده + اینستاگرام مجری دوم مسابقه عصر جدید

ایمان قیاسی مجری برنامه عصر جدید

ایشان اواخر سال 83  اولین آلبومش را با نام نام شام آخر شروع و سال ۸۵ آن را منتشر کرد.

دومین آلبومش نیز با فضای بسیار احساسی و متفاوت با نام حساسیت منتشر شد که با استقبال بی نظیری روبرو شد.

بیوگرافی ایمان قیاسی خواننده + اینستاگرام مجری دوم مسابقه عصر جدید

مجری دوم مسابقه عصر جدید

به تازگی وارد عرصه اجرا و مجری گری شده و به عنوان مجری دوم به جز احسان علیخانی در مسابقه عصر جدید حضور دارد و در مابین برنامه و حضور شرکت کنندگان در صحنه آنها را معرفی و درباره این شرکت کنندگان توضیح می دهد.
وی اولین باز نیست که با احسان علیخانی در یک برنامه تلویزیونی همکاری دارد و او در بیشتر برنامه های ماه عسل در کنار احسان بوده و با او همکاری دارد.بیوگرافی ایمان قیاسی

بیوگرافی ایمان قیاسی خواننده + اینستاگرام مجری دوم مسابقه عصر جدید

 

مسابقه عصر جدید نیز با تهیه کنندگی خود علیخانی و اجرای اول روی آنتن شبکه سه نمایش داده می شود و این خواننده نیز مجری دوم بین بخش های مسابقه می باشد. بیوگرافی ایمان قیاسی

بیوگرافی ایمان قیاسی خواننده + اینستاگرام مجری دوم مسابقه عصر جدید

بازیگری در سنتوری

ایمان قیاسی گفته می شود که برای نقش آفرینی در فیلم سینمایی سنتوری در نقش اصلی انتخاب شده بود اما در دقیقه ۹۰ جای او را بهرام رادان در این فیلم گرفت و موفق نشد در این فیلم ایفای نقش کند

بیوگرافی ایمان قیاسی خواننده + اینستاگرام مجری دوم مسابقه عصر جدید

بیوگرافی ایمان قیاسی و عکس های شخصی

او  یکی از خوش استایل ترین و جذاب ترین نوازنده ها و خواننده ای عرصه پاپ است که با مهدی مقدم خواننده پاپ مشهور و معروف ایرانی رفاقت صمیمی و نزدیکی دارد

آهنگ ها و ترانه های شاخص

  • تب تند
  • قاب عکس خالی
  • حقمه
  • نیست
  • یادش بخیر
  • هنوزم میتونیم عاشق باشیم
  • شک

اینستاگرام و پیج ایمان قیاسی

لینک مستقیم پیج اینستاگرام این خواننده  را مشاهده کنید.

imanghiasi

شهرت با پشت صحنه عصر جدید

این هنرمند کشورمان که در خوانندگی نشان داد یکی از بهتری های کشورمان است با دوستی که با احسان علیخانی داشته توانست در مسابقه پربیننده عصر جدید حاضر شود به عنوان عنوان مجری پشت صحنه فعالیت کند.

استایل جذاب او در پشت صحنه و استفاده از جملاتی در حین پخش باعث محبوب شدن او در بین مردم و مخاطبان تلویزیونی گردیده است و خیلی از مردم به اجرای او علاقمند شده اند.

او همچنین یک برنامه جانبی نیز که مربوط به پشت صحنه عصر جدید است را اجرا میکند.

ازدواج و همسر ایمان قیاسی

این هنرمند کشورمان در روز 14 آبان ماه 1398 با اشترااک گذاشتن یک عکس در استوری اینستاگرام خود خبر از ازدواجش داد و هوادارانش را با خبر کرد.

او با خانم شیبا نوروزی ازدواج کرده کسی که گفته میشود از مدیران و کارآفرینان برتر کشورمان بوده و در زمینه تولید محصولات لبنی فعالیت های زیادی انجام داده است.

ایمان قیاسی و همسرش | بیوگرافی و عکس های ایمان قیاسی مجری عصر جدید و خواننده

بعد از انتشار این خبر بسیاری از هواداران او به صفحه اینستاگرامش رفته و به او تبریک گفتند.

ایشان که سابقه طولانی در دوستی و رفاقت با احسان علیخانی دارد توانست در مسابقه عصر جدید به عنوان مجری حضور پیدا کند و به شهرت و محبوبیت بسیار زیادی دست پیدا کند.

عصر جدید یکی از برنامه های مسابقه ای بود که سال 1397 تا 1398 از شبکه سوم سیما بر روی انتن رفت و مورد توجه مردم قرار گرفتت هدف از تولید این برنامه کشف استعدادهای برتر کشورمان بود.

بیوگرافی ایمان قیاسی و همسرش شیبا نوروزی +عکس و اینستاگرام

پست اینستاگرام ایمان قیاسی برای مادرش ۳۰ شهریور ماه سال ۹۷

ایمان قیاسی : «هشت سال است ندیدمت، هشت سال است دلتنگم، هشت سال است دلم برای صدایت تنگ شده است، هشت سال است که بی مادر زندگی میکنم..درست هشت سال از نبودنت میگذرد و من هرگز فراموش نمیکنم مهربانی های بی دلیلت را دوست داشتن ها و صبوری هایت را..مادر که نباشد انگار یجای زندگیت همیشه لنگ میزند،مادر که نباشد هوای خانه دلگیر است، مادر که نباشد هیچکس نیست که نوازشت کند، هیچکس نیست که خودت را برایش لوس کنی هیچ کس نیست که توقع بیجا ازش داشته باشی و اون بدون منت فقط بگوید باشه پسرم، مادر که نباشد سخت است خیلی سخت..مراقب مادران مهربانتان باشید دنیا عجیب رسمی دارد….مادرم همیشه در قلبم جایت محکم است…. اندر احوالات یک پسر بچه که وابستگی عجیبی به مادرش داشت حتی در بزرگ سالی….🌹🌹🌹روحت شاد مهربانم….و زندگی با تمام بالا و پایین هایش ادامه دارد و عجیب که فراموش میکنیم این رسم تلخ زندگی را….یادمان باشد زود دیر میشود…»

خانواده

2 برادر دارد که یکی از آن ها عکاس است، مادرشان را سال 1389 از دست دادند و اطلاعاتی در مورد پدرش منتشر نشده است.

ایمان قیاسی مدت زیادی نامزد بود و سپس آبان ماه 98 با خانم شیبا نوروزی رسما ازدواج کرد که همسرش نیز شاغل است و در زمینه وب فعالیت دارد.

بیوگرافی ایمان قیاسی +عکس کودکی و اینستاگرام

ضربه ایمان قیاسی از ضربه مافیای موسیقی

او میگوید من فکر نمیکنم موسیقی ما اینقدر بزرگ یا جدی باشد که بخواهیم برای آن لفظ «مافیا» را به کار ببریم. مافیا برای جایی به کار برده می شود که تشکیلات خیلی بزرگ و اساسی دارد. ما اصلا تشکیلات اساسی و درستی در موسیقی نداریم که بخواهیم قضایا را تا این حد بزرگ کنیم. من احساس می کنم همه چیز از ریشه خراب است.

من در مصاحبه رادیویی خودم هم این مساله را عنوان کردم که که اولا خود خواننده ها مقصر هستند. به خاطر اینکه نیاز به درآمد دارند و کار انجام می دهند و به پول نیاز دارند و شاید خیلی راحت قرارداد ببندند. به نظر من تهیه کننده ای که می خواهد در موسیقی فعالیت کند باید از وزارت ارشاد پروانه کار داشته باشد. مثل موسسات هنری یا استودیو هایی که ارشاد به آنها مجوز می دهد.

بیوگرافی ایمان قیاسی +عکس و اینستاگرام بیوگرافی ایمان قیاسی +عکس و اینستاگرام بیوگرافی ایمان قیاسی +عکس و اینستاگرام بیوگرافی ایمان قیاسی +عکس و اینستاگرام بیوگرافی ایمان قیاسی +عکس و اینستاگرام بیوگرافی ایمان قیاسی +عکس و اینستاگرام

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا