بیوگرافی بازیگران فیلم طلا

بیوگرافی بازیگران فیلم طلا

بیوگرافی بازیگران فیلم طلا را به همراه اسامی بازیگران و خلاصه داستان و زمان پخش در ادامه در این صفحه از مجله شبونه بخوانید.

فیلم طلا

فیلم طلا  ساخته آقایان پرویز شهبازی و محمد شایسته و رامبد جوان می باشد که در ژانر درام و اجتماعی در سال ۱۳۹۷ تهیه شده است و بعد از اکران آنلاین فیلم خروج قرار شد که این فیلم هم برای نخستین بار به صورت مجازی اکران شود.

بیوگرافی بازیگران فیلم طلا

خلاصه داستان

در خلاصه داستان آن آمده است که در خصوص معضلات  امروزه جوانان تهیه شده است و اشاره می کند به چند جوانه جاه طلب که قصد راه اندازی رستورانی را دارند که موانع بسیار زیادی بر سر راه آنها قرار دارد که در این میان یکی از پدران این چند جوان فوت میکند  و مبلغ قابل توجهی پول نیز گم می‌شود.

این جوانان برای پولدار شدن سعی می‌کنند که با همدیگر یک کاسبی و حرفه ای رادست پا کنند تا از آن طریق بتوانند کسب در امد کنند که مشکات زیادی در راه آنها قرار میگیرد.

جوایز

فیلم طلا این توانست در بخش بهترین فیلمنامه و بهترین صدابردار در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر کاندید دریافت سیمرغ بلورین شود.

معرفی بازیگران

اسامی بازیگران فیلم طلا

از بازیگران این فیلم می توان به هومن سیدی، نگار جواهریان ،طناز طباطبایی و هادی زین‌العابدینی ،احترام برومند و مهرداد صدیقیان نام برد.

بیشتر ببینید: بیوگرافی بازیگران فیلم جانان + تصاویر پشت صحنه 

عوامل فیلم

تهیه‌کننده: رامبد جوان فیلمنامه‌نویس: پرویز شهبازی مدیرفیلمبرداری: پیمان شادمانفر چهره‌پرداز: عباس عباسی طراح صحنه ولباس: امیرحسین قدسی و سارا سمیعی تدوین: پروز شهبازی صدابردار: منصور شهبازی صداگذار: حسین ابوالصدق موسیقی: ستار اورکی جلوه‌های ویژه میدانی: آرش آقابیگ جلوه‌های ویژه بصری: جواد مطوری عکاس: محمد بدرلو

نگار جواهریان در فیلم طلا

اساکی بازیگران فیلم طلا

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *