بیوگرافی ذبیح الله خداییان

بیوگرافی ذبیح الله خداییان و همسر و فرزندانش +عکس و سوابق

بیوگرافی ذبیح الله خداییان سخنگوی قوه قضاییه و همسرش و فرزندانش و سوابق اجرایی و تحصیلات ایشان را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی ذبیح الله خداییان

بیوگرافی ذبیح الله خداییان

ذبیح الله خداییان به عنوان سخنگوی قوه قضاییه انتخاب شد.

حکمی از طرف محسن اژه‌ای معاونت ریاست قوه قضائیه، ریاست موسسه ثبت اسناد و املاک کشور، ایشان را به عنوان سخنگوی دستگاه قوه قضاییه انتخاب کرد.

به گزارشات مرکز رسانه قوه قضاییه براساس حکم ریاست قوه قضاییه بیان کرده است: آقای دکتر ذبیح الله خداییان معاونت محترم ریاست قوه قضاییه و موسسه ثبت اسناد و املاک کشوراز نظرات به توانمندی و سابقه‌ی ارزشمند شما باعث این حکم با حافظ شغل، مدت دو سال به عنوان سخنگوی قوه قضاییه انتخاب شده اید.

بیوگرافی ذبیح الله خداییان

امیدواریم به امید خدا وافکار همکاران در انجام دادن امور خطیر خبر رسانی و برقراری تعامل بین جامعه و دستگاه قضایی و پاسخ به عموم مردم موفق باشید.

ایشان افزود: همه‌ی مراجع قضایی و موسسه های تابعه وظیفه دارند با شما همکاری لازم را داشته باشند.

خانواده و تحصیلات ذبیح الله خداییان

ایشان در یک خانواده مذهبی و کشاورز در شهر خرم آباد «استان لرستان» به دنیا آمده است و همه خانواده‌ی ایشان تحصیلات عالی دارند.

ایشان یکی از بهترین دانش آموزان در دوره دبیرستان بوده واز مقطع تحصیلی، از سال دوم و سوم دبیرستان را به طور جهشی در یک سال به پایان رسانده است، بعد از تحصیلات خود در مقطع دیپلم رشته اقتصاد اجتماعی، به خاطر تعطیلی دانشگاه ها به دلیل انقلاب فرهنگی، مدرک علوم اجتماعی خود را در مرکز تربیت معلم گرفت و با بازشدن دانشگاه‌ها تحصیلات خود را در رشته حقوق در دانشگاه تهران ادامه داد.بیوگرافی ذبیح الله خداییان

 

ایشان بعد از سپری کردن دوره کارشناسی مدرک خود را در رشته حقوق گرایش حقوق کیفری و جزم شناسی را دریافت کرد و همچنین مدرک دکتری حقوق کیفری و جرم شناسی را نیز دارد.

او در سال ۱۳۷۰ رتبه اول کارآموزی قضایی خودش را به پایان رسانید و به عنوان دادیار فعالیت خودش را آغاز نمود.

آقای دکتر ذبیح الله خداییان همه‌ی مرحله های قضایی و مدیریت را بطور سلسله مراتبی گذرانده و شغل هایی همچون: معاونت دادستان، ریاست شعبه دادگاه بدوی و ریاست دادگاه تجدیدنظر و همچنین دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، معاونت قضایی ریاست کل دادگستری استان مقام ریاست کل دادگستری استان و در آخر ریاست کل دادگستری استان های لرستان و فارس ومعاونت حقوقی قوه قضایی را نیزعهدار بوده است.

بیوگرافی ذبیح الله خداییان

ایشان در حال حاضر معاونت ریاست قوه قضاییه و ریاست موسسه ثبت اسناد و املاک کشور را بر عهده دارد.
حال که زمان تحول و تعالی قوه قضاییه ماه‌های اول خود را سپری کرده است، سمت سخنگوی دستگاه قضایی را بر عهده ایشان قرار داده‌اند، تا علاوه بر مدیریت موسسه ثبت اسناد و املاک کشور، همچنین به خبررسانی درباره مهمترین خبرهای قوه قضائیه نیز بپردازد.

حضور در جبهه

جناب ذبیح‌الله خداییان از افرادی می باشد، که افتخار خدمت در جنگ هشت سال دفاع مقدس را دارد و در زمان خدمت خودش همیشه به عنوان قاضی و مدیر نمونه از سوی ریاست قوه قضاییه مورد تشویق قرار گرفته است.

سوابق اجرایی و فعالیت ها

ایشان همچنان نماینده جمهوری اسلامی کشور در موسسه جهانی مالکیت معنوی که یکی از ۱۶ آژانس تخصصی موسسه ملل می باشد است.

تألیف ۳۲ لایحه قضایی، آماده کردن ٣٠ آیین نامه مهم الکترونیکی اسناد و زیاد شدن چندین مترجم های حرفه ای در طول ۵ سال با مسئولیت ایشان در معاون حقوقی را در لیست کارنامه خود دارد.

بیوگرافی ذبیح الله خداییان

مسئولیت ایشان در موسسه ثبت اسناد و املاک کشور هم منشأء خدماتی مهمی می باشد.

اقدام های موسسه ثبت اسناد و املاک کشور با شروع دوران تحول در دستگاه قضایی و دوره مدیریت ایشان رویه و سیاق مختلفی به خودش گرفته است، آن طور که در یک سال گذشته، ۵۳ میلیون هکتار اززمین هاو املاک کشور ثبت و صاحب سند کاداستری شده است، که این آمار، ۵ برابر ۴ دهه اخیر می باشد و با هم با اسم گذاری سال جدید از طرف آیت الله خامنه ای به عنوان «سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» با صادر شدن دستور خداییان برای پشتیبانی از تولید، تکلیف هایی را برای مدیر های موسسه ثبت اسناد و املاک کشور تعیین شد،تا این موسسه در این مقوله هم صحبتی برای گفتن داشته باشد.

بیوگرافی ذبیح الله خداییان

بالا بردن عملکرد موسسه ثبت اسناد و املاک کشور در زمان تحول تا جایی بوده است که در آیین بهره برداری از دستاوردهای جدید فناوری اطلاعات و طرح‌های عمرانی قوه قضاییه که با هم با پنجمین روز از هفته قوه قضاییه سال آینده برپا شد، از ذبیح الله خداییان ریاست موسسه ثبت اسناد و املاک کشور به عنوان بهترین موسسه در استفاده بهینه از فناوری اطلاع ها و انجام دادن اقدام های مثبت از جانب پیشرفت کارهای الکترونیکی در جهت مشکلات مردم تشکر کردند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *