بیوگرافی رامین ناصرنصیر بازیگر و همسرش و فرزندش +عکس

بیوگرافی رامین ناصرنصیر بازیگر و همسرش و فرزندان +عکس

بیوگرافی رامین ناصرنصیر و همسرش کیست

رامین ناصرنصیر بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون متولد 11 بهمن 1351 در تهران است و اصالتا اهل لاهیجان میباشد لیسانس رشته تدوین دارد و در دانشگاه با فلامک جنیدی همبازی بوده است به زبان های انگلیسی، فرانسوی ، ایتالیایی و اسپانیایی مسلط است.

رامین ناصرنصیر را با سریالهای مهران مدیری میشناسند که نقش های کمدی را به خوبی ایفا کرده است

رامین ناصرنصیر کیست و زندگی شخصی

ایشان یکی بازیگران با سابقه سینما و تلویزیون کشورمان میباشد که در 11 بهمن 1354 در تهران چشم به جهان گشوده است

بیوگرافی رامین ناصرنصیر بازیگر و همسرش و فرزندش +عکس

او را بیشتر با کارهای مهران مدیری میشناسند که در نقش های طنز ظاهر شده است.

در رشته تدوین تحصیل کرد و مدرک خود را از دانشکده هنرهای زیبا اخذ نموده است.

او علاوه بر بازیگری در زمینه های عکاسی و مترجمی و نویسندگی  و منشی صحنه فعالیت میکند و تجربه زیادی در اینن زمینه ها دارد.

همسر و فرزند رامین ناصرنصیر

درباره وضعیت تاهل اقای رامین ناصر نصیر اطلاعات چندانی در رسانه ها وجود ندارد و مشخص نیست متاهل است یا خیر

شروع فعالیت هنری

رامین ناصرنصیر در سال 1373 فعالیت هنری خود را آغاز کرد و در مجموعه ساعت خوش به ایفای نقش پرداخت مجموعه ای که توسط مهران مدیری کارگردانی شد و سرآغاز همکاری رامین ناصرنصیر با مهران مدیری بود.

بیوگرافی رامین ناصرنصیر بازیگر و همسرش و فرزندش +عکس

ساعت خوش نام سریالی تلویزیونی است که در سال ۱۳۷۳ و ۱۳۷۴ به کارگردانی مهران مدیری به صورت هفته‌ای یکبار از شبکه دو سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می‌شد.

در سال 374 در سریال پرده عجایب به کارگردانی داریوش مؤدبیان بازی کرد

پرده عجایب یک نمایش تلویزیونی محصول سال ۱۳۷۴ به کارگردانی داریوش مؤدبیان، می‌باشد که از شبکه دو پخش شد.

تجربه مترجمی رامین ناصرنصیر

سال 77 کتاب «پابرهنه در پارک» با ترجمه رامین ناصر نصیر منتشر شد. البته این کتاب اوایل دهه 70 ترجمه شد ولی فرآیند چاپش با تاخیر زیادی روبرو شد. از همان سال به بعد رامین ناصر نصیر دنباله علاقه اش را گرفت تا در کنار بازیگری کار دیگری هم داشته باشد؛ کاری که این روزها ما به عنوان مترجمی از آن یاد می کنیم: «سال 77 اولین کتابم منتشر شد.

این کتاب یک نمایشنامه بود که خودم خیلی به آن علاقه داشتم. پس از ترجمه اش چندین بار روی صحنه رفت و هنوز هم بعد از این همه سال، نمایشنامه خوان ها سراغش را می گیرند. برای همین انگیزه پیدا کردم تا کتاب های بیشتری را ترجمه کنم. کتاب هایی که اغلب به زبان انگلیسی یا اسپانیایی نوشته شده بودند. این کار برای من در دهه 80 بیشتر جواب داد و توانستم با این حرفه ارتباط خوبی برقرار کنم.»

بیوگرافی رامین ناصرنصیر بازیگر و همسرش و فرزندش +عکس

 گلایه از نحوه پرداخت دستمزدها

او در این باره میگوید متاسفانه ساز و کار جدی برای وصول دستمزد بازیگران وجود ندارد، از طرفی روحیه بازیگران هم به نحوی نیست که کار را به شکایت و شکایت کشی برسانند، زیرا این کار زمان زیادی از آن‌ها می‌گیرد و در نهایت هم بی فایده است. متاسفانه در نهایت کار به جایی می‌رسد که بعد از شکایت حتی باید قید پولمان را بزنیم. من اگر طلبهایم طی سال‌های بازیگری را می‌گرفتم امروز به راحتی می‌توانستم یک آپارتمان بزرگ در تهران بخرم.

وی در همین راستا اظهار کرد: آخرین بار سال گذشته در اثری به ایفای نقش پرداختم، به هیچ وجه دستمزدم پرداخت نشد و همه خودشان را کنار کشیدند، نکته عجیب آنجاست که با این وجود آن تهیه کننده همچنان مشغول فعالیت است و با وجود بدقولی و بدحسابی هیچ فردی جلوی فعالیت وی را نمی‌گیرد. متاسفانه این وضع در تئاتر هم احساس می‌شود، با وجود اینکه دستمزد بازیگران تئاتر بسیار اندک است، اما گاهی همان مبلغ هم پرداخت نمی‌شود و این بازیگران از همین طریق امرار معاش می‌کنند مدت‌ها با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کنند.

همچنین ببینید:

بیوگرافی و علت مهاجرت فلامک جنیدی به خارج از کشوربیوگرافی فلامک جنیدی و علت مهاجرت به خارج از کشور

علاقه به فیلم های مخصوص کودکان

آقای ناصرنصیر در باره این فیملها میگوید به خاطر مجموع شرایطی که بر سینمای کودک حاکم است این سینما جایگاه محکمی ندارد و برخلاف دوره‌ای که نهادهای مختلف در این سینما وجود داشت و در فقدان این نهادها ساختن فیلم کودک بسیار سخت است. آقای قناعت در این روزگار به‌صورت حرفه‌ای در این حوزه فعالیت می‌کند‌. فیلم‌های او تماشاگرهای کودک را هدف قرار می‌دهد. پیش از این افتخار حضور در فیلم‌های او را داشته‌ام. این فیلم جایگاه ویژه‌ای دارد و نگاهی به دنیای شاهنامه دارد و بچه‌ها را با تاریخ ایران آشنا می‌کند‌

بیوگرافی رامین ناصرنصیر بازیگر و همسرش و فرزندش +عکس

مدتی بود در تلویزیون نسبت به قبل کم‌کار‌تر شده بودید. اما این روزها با سریال «گمشدگان» بازگشتید. این سریال برایتان چه ویژگی داشت که در ان حضور پیدا کردید؟

سال گذشته در «دورهمی» بودم و در شبکه نمایش خانگی هم «شهرزاد» را داشتم اما به نظرم نه تنها کم‌کاری من بلکه دلیل کم‌کاری خیلی از دوستان دیگر بازیگرم به خود تلویزیون بر می‌گردد. چند سالی است که حجم تولیدات تلویزیون نسبت به قبل خیلی کمتر شده است و دلیلش هم بحران اقتصادی‌ است که وجود داشته است. حضور من در تلویزیون بیشتر به برنامه‌های نود شبی طنز مربوط می‌شد که اساسا بساط این برنامه‌ها برچیده شد.

از طرف دیگر سریال‌‌سازی بیشتر به مناسبت‌هایی مثل نوروز و ماه رمضان محدود شده بود و همین اتفاق هم منوط به این بود که اسپانسری بیاید و پولی بگذارد تا کاری ساخته شود. هم به لحاظ کمی و هم کیفی اوضاع تلویزیون افول کرده بود. البته طبیعی است که وقتی پای اسپانسر وسط است، آن حامی در وهله اول تبلیغ محصول‌اش برایش مهم است و چون کارشناس این حوزه نیستند همان تبلیغ هم احتمالا به سطحی‌ترین شکل ممکن انجام می‌شود و خیلی وقتها هم به کیفیت هنری کار لطمه وارد می‌شود. ضمن اینکه تولیدات خوب تلویزیون هم در چند سال اخیر کاهش پیدا کرده بود و به جز من هم حضور خیلی از همکاران دیگر هم در سریال‌های تلویزیون کمتر شده بود و فعالیت‌شان در سینما، تئاتر و یا نمایش خانگی بیشتر شده بود. من هم از این قضیه مستثنی نبودم و بیشتر در تئاتر، نمایش خانگی و تا حدی هم سینما‌ فعال بودم.

بیوگرافی رامین ناصرنصیر بازیگر و همسرش و فرزندش +عکس

نقش متفاوتی در سریال «گمشدگان» دارید، به دلیل منفی بودن این شخصیت آن را قبول کردید؟

بله، متفاوت بودن این شخصیت برایم مهم بود. ولی من خیلی به شکل مثبت و منفی به نقش‌ها نگاه نمی‌کنم چون اساسا آدم‌ها نسبی‌اند. ولی این شخصیت متفاوت بود، در واقع این نقش ویژگی‌هایی داشت و کارهایی را انجام می‌داد که من در زندگی خودم که هیچ، در سینما هم به عنوان بازیگر آنها را انجام نداده‌ام، اینکه کتک‌کاری کنم، آدم بکشم و یا بچه بدزدم. من این فضا را به عنوان بازیگر هم تجربه نکرده بودم و این موضوع برای هر بازیگری جذاب است که فضای متفاوتی را تجربه کند.

بیوگرافی رامین ناصرنصیر بازیگر و همسرش و فرزندش +عکس بیوگرافی رامین ناصرنصیر بازیگر و همسرش و فرزندش +عکس

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

یک نظر

  1. دکتر قره ویسکی

    آقای رامین ناصر نصیر متولد دهم اردیبهشت ۱۳۵۱ هست . به مدت سال در مدرسه راهنمایی هم میز بودیم . نمی دونم چرا تاریخ تولدش اشتباه ذکر شده ‌

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *