بیوگرافی علی تبریزی نوری

بیوگرافی علی تبریزی نوری بدنساز، او کیست +اینستاگرام

بیوگرافی علی تبریزی نوری بدنساز، او کیست +اینستاگرام و سوابق و افتخارات او را  به همراه ماجرای جالب اشنایی و ازدواج با همسرش را در این بخش از شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی علی تبریزی

علی تبریزی یکی از ورزشکاران حرفه‌ای مشهدی بوده که در ۲۴ تیرماه ۱۳۵۱ در شهر مشهد به دنیا آمده است

تبریزی به عنوان کارشناس و عضو هیئت رئیسه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران می باشد.

بیوگرافی علی تبریزی نوری بدنساز، او کیست +اینستاگرام و توهین

زندگی شخصی

آقای علی تبریزی در بیست و چهارمین روز از تیرماه سال ۵۱ در شهر مشهد دیده به جهان گشوده است وی دارای چهار برادر و سه خواهر می باشد.

علی از برادران حسن تبریزی نوری قهرمان‌بدنسازی پیشکسوت جهان و برادر بزرگترش محمود قهرمان بدنسازی آسیا و محمدرضا قهرمان بدنسازی معلولان جهان می باشد که همگی در یک خانواده کاملا ورزشی بزرگ شده اند.

همچنین ببینید: بیوگرافی رضا تبریزی نوری بدنساز اینستاگرام 

علی تبریزی ضمن ذکر نام برادران ارزشمند، گفت: بله آنها را به خوبی می‌شناسم و البته باید بگویم که این سه برادر شگفت‌انگیز هستند. نه تنها آنها بلکه سایر ملی‌پوشان ایران نیز همواره جز با کیفیت‌ترین بدن‌های دنیا بوده‌اند. تا جایی که به یاد دارم ورزشکارانی که به عنوان ملی‌‌پوش پرورش‌اندام ایران انتخاب می‌شدند، همواره در بین سه نفر برتر جهان نیز قرار می‌گرفتند. برای تمام ملی‌پوشان کشورم در مسابقات جهانی فجیره امارات آرزوی موفقیت دارم.

آغاز فعالیت ورزشی

بیوگرافی علی تبریزی نوری بدنساز، او کیست +اینستاگرام و توهین

تبریزی و فعالیت خود را در عرصه ورزشی وقتی که فقط ۱۶ سال سن داشت با کشتی آغاز کرده و جوان است در سن ۱۸ سالگی رشته بوکس فعالیت کند اما پس از آن به فعالیت در زمینه بدنسازی پرداخت می توانست با درخشش در زمینه بدنسازی در مسابقات آماتور عناوین بسیار زیادی را از خود کسب کند برای کرد بیشترین کسب عنوان قهرمانی جهان را در این رشته از آن خود کند.

بیشتر ببینید: ماجرای توهین رضا تبریزی به اهل بیت (ع)

ازدواج و همسر

علی تبریزی متاهل می باشد ، اما هنوز از زندگی خصوصی ایشان اطلاعات جامعی در دسترس نمی باشد.

افتخارات ورزشی

از جمله افتخارات ایشان می‌توان به قهرمانی ایران و عضو تیم ملی در سالهای ۷۶ تا سال ۸۱ اشاره کرد همچنین کسب مدال طلا در مسابقات تورنمنت کویت در سال ۱۹۹۵ و همچنین کسبه میدان طلا در وزن ۹۰ کیلوگرم به عنوان بهترین بدن سازه آسیا و کسب گلدن  کشورهای خاورمیانه نام برد.

 

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *