بیوگرافی کامران قاسم پور کشتی گیر و همسر و پدر و مادر +عکس و اینستاگرام

بیوگرافی کامران قاسم پور کشتی گیر و همسرش +فیلم و اینستاگرام و عکس

بیوگرافی کامران قاسمپور کشتی گیر و همسر و پدر و مادر +عکس و اینستاگرام و سوابق او را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی کامران قاسم پور کشتی گیر و همسر و پدر و مادر +عکس و اینستاگرام

بیوگرافی کامران قاسم پور

نام کامل : کامران قاسم پور
سن و تاریخ تولد : ۲۶ آذر ۱۳۷۵
محل تولد : روستای بیزکی شهر جویبار – مازندران
حرفه : کشتی گیر آزادکار
شروع فعالیت : 14 سالگی
وزن : 91 کیلوگرم
قد : 180 سانتیمتر
وضعیت تاهل : مجرد
پیج اینستاگرام : kamran_ghasempour_86

کامران قاسم پور از کشتی گیران با استعداد و پرافتخار کشورمان بوده که در سال‌های اخیر توانسته افتخارات زیادی را برای ایران به دست بیاورد

او در ۲۶ آذر ۱۳۷۵ در شهر جویبار به دنیا آمده است و او هم همانند کشتی‌گیران جویباری در دوران کودکی اش علاقه فراوانی به این رشته ورزشی داشته است

بیوگرافی کامران قاسم پور کشتی گیر و همسر و پدر و مادر +عکس و اینستاگرام

افتخارات کامران قاسم پور

وی در سال ۲۰۱۸ در مسابقات زیر ۲۳ سال جهان شرکت کرد موفق شد در دوره اول و دوم با نتیجه ۱۰ بر ۳ و تعریف آن خود بگذرد و سپس حریفان دیگر خود را شکست دهد و در فینال کشتی گیر نامدار و روسیه را با نتیجه ۴ بر یک مغلوب کند و به مدال طلا دست یابد

بیوگرافی کامران قاسم پور کشتی گیر و همسر و پدر و مادر +عکس و اینستاگرام

مدال طلای آسیا 2019

در سال ۲۰۱۹ در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کرد و باز هم توانست در دوره اول و دوم حریفان خود را با نتیجه ۱۰ بر صفر شکست دهد و در نهایت در فینال حریف قدرتمند قرقیزستان را شکست دهد و به مدال طلا دست یابد

بیوگرافی کامران قاسم پور کشتی گیر و همسر و پدر و مادر +عکس و اینستاگرام

مدال طلای جوانان جهان 2019

آقای کامران قاسم پور در مسابقات زیر ۲۳ سال جهان در سال ۲۰۱۹ نیز موفق شد در دور نخست با نتیجه ۵ بر ۳ کشتی‌گیر ارمنستانی را شکست بدهند و در دور دوم حریف لهستانی را ۶ بر صفر شکست دهد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۳ بر صفر کشتی گیر مغولستان را از پیش رو بردارد و در فینال ردیف قدرتمند آذربایجانی را شکست دادم و مدال طلا دست یابد

عکس استوری تبریک قهرمانی کامران قاسم پور کشتی گیر پروفایل

مدال طلای قهرمانی آسیا 2021

او در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۱ توانست با عملکرد و درخشش خیره کننده همه حریفان خود را با نتیجه ۱۰ بر صفر شکست بدهد به مدال طلا دست یابد.

بیوگرافی کامران قاسم پور کشتی گیر و همسر و پدر و مادر +عکس و اینستاگرام

مدال طلای جهانی 2021 نروژ

کامران قاسم پور در مسابقات جهانی ۲۰۲۱ نیز در نوروز برگزار می شد موفق شد به فینال راه پیدا کند و هدف جردن باروز آمریکایی گردد.

پس از استراحت در دور اول در دور دوم با آندریل ولاوسف از اوکراین مبارزه کرد و با نتیجه ۷ بر صفر پیروز شد تا راهی یک چهارم شود.

قاسم‌پور در ادامه مسابقات خود در این مرحله با ایراکلی متسیتوری از گرجستان روبه‌رو شد که با نتیجه ۸ بر یک حریفش را مغلوب کرد و راهی نیمه‌نهایی شد. وی در این مرحله در مصاف با جیدن کاکس کشتی‌گیر مطرح جهان از آمریکا با نتیجه ۳-۳  پیروز و فینالیست شد.

بیوگرافی کامران قاسم پور کشتی گیر و همسر و پدر و مادر +عکس و اینستاگرام

پیش از این سرلک، یزدانی و نخودی فینالیست شدند.

پیج اینستاگرام

در اینستاگرام میتوانید با آیدی kamran_ghasempour_86 این کشتی گیر را دنبال کنید

عکس استوری تبریک قهرمانی کامران قاسم پور کشتی گیر

زیر ۲۳ سال جهان ۲۰۱۸

در وزن ۸۶ کیلوگرم کامران قاسم پور پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر از سد لارس شافله از آلمان گذشت وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل عارف اوزن از ترکیه با نتیجه ۱۰ بر صفر پیروز و راهی مرحله نیمه نهایی شد. قاسم پور در این مرحله گانخویاگ گانباتار از مغولستان را با نتیجه ۴ بر صفر مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. وی در دیدار پایانی آرتور نایفونوف از روسیه را با نتیجه ۴ بر یک مغلوب کرد و به مدال طلا دست یافت.

همچنین ببینید : بیوگرافی رحمان عموزاد کشتی گیر و همسرش

قهرمانی آسیا ۲۰۱۹

در وزن ۸۶ کیلوگرم کامران قاسم پور پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر مقابل بهادر کودیروف از تاجیکستان پیروز شد و به دیدار نیمه نهایی راه یافت. وی در این دیدار مقابل دیپاک پونیا از هند در کمتر از ۴۰ ثانیه با نتیجه ۱۰ بر صفر به پیروزی رسید و راهی دیدار فینال شد. قاسم پور در این دیدار نیز با نتیجه ۱۰ بر صفر علی گادجی گامیدگادجیف (روسی الاصل) از قرقیزستان را از پیش رو برداشت و به مدال طلا رسید.

بیوگرافی کامران قاسم پور کشتی گیر و همسر و پدر و مادر +عکس و اینستاگرام

زیر ۲۳ سال جهان ۲۰۱۹

در وزن ۸۶ کیلوگرم کامران قاسم پور در دور نخست با نتیجه ۵ بر صفر هوانس مخیتاریان از ارمنستان را مغلوب کرد وی در دور دوم در مصاف با کریستوف سادوویک از لهستان با نتیجه ۶ بر صفر به پیروزی دست یافت و راهی دور سوم شد. قاسم پور در این دور و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۳ بر صفر گانخویاک گانباتار از مغولستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله در یک کشتی نفسگیر با نتیجه ۴ بر ۴ از سد عثمان گوجن از ترکیه گذشت و راهی دیدار فینال شد. قاسم پور در دیدار فینال با نتیجه ۹ بر ۳ مقابل گادجی مراد ماگومدسعیداف از آذربایجان پیروز شد و به مدال طلا دست یافت.

قهرمانی آسیا ۲۰۲۱

در وزن ۹۲ کیلوگرم کامران قاسم‌پور پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل سانجیت از هند با نتیجه ۱۰ بر صفر به برتری دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل رستم شودیف از ازبکستان با نتیجه ۱۱ بر صفر به پیروزی رسید و راهی دیدار فینال شد. قاسم‌پور توانست در فینال مونخباتارین سوگتگرال از مغولستان را با نتیجه ۱۰ بر صفر شکست دهد و به مدال طلا برسد.

عکس استوری تبریک قهرمانی کامران قاسم پور کشتی گیر و همسر و پدر و مادر +عکس و اینستاگرام

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *