بیوگرافی رحمان عموزاد کشتی گیر و همسرش +عکس و اینستاگرام

بیوگرافی رحمان عموزاد کشتی گیر و همسرش +فیلم و اینستاگرام و عکس

رحمان عموزاد ورزشکار جوان اهل شهر بهشهر در مازندران است این ورزشکار متولد 26  تیرماه سال ۱۳۸۱ می باشد و در رشته کشتی آزاد فعالیت می‌کند رحمان عموزاد دارای مدال طلای جهانی 2022 و جام جهانی 2022 بوده و دو مدال طلای آسیایی هم دارد او همچنین یک مدال طلای جوانان جهان و دو مدال نوجوانان جهان را در کارنامه اش دارد.

بیوگرافی رحمان عموزاد خلیلی کشتی گیر اهل کجاست و همسرش با عکس و اینستاگرام و سوابق ورزشی و معرفی زندگی شخصی رحمان عموزاد را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی رحمان عموزاد کشتی گیر و همسرش +عکس و اینستاگرام

بیوگرافی رحمان عموزاد

نام کامل : رحمان عموزاد خلیلی
تاریخ تولد و سن : 26 تیر 1381
محل تولد : بهشهر – مازندران – ایران
تحصیلات : دیپلم
حرفه : کشتی گیر آزاد
شروع فعالیت : 7 سالگی
قد : 172 سانتیمتر
وزن : 65 کیلوگرم
افتخارات : قهرمانی طلای آسیا سال 2022
وضعیت تاهل : مجرد

رحمان عموزاد از کشتی گیران حرفه ای کشورمان بوده که سالهاست در این رشته ورزشی به کسب افتخار پرداخته است و موفق شد مدال های خوش رنگی را برای تیم ملی ایران به ارمغان بیاورد او با امکانات کم توانسسته به تیم ملی ایران راه پیدا کند و حریفان قدرتمند کشتی جهان را شکست بدهد.

رحمان عموزاد یکی از قهرمانان کشتی آزاد کشورمان است.

ایشان زاده‌ی شهر بهشهر در استان مازندران است.

وی در روز ۲۶ تیر ماه، سال ۱۳۸۱ به دنیا آمده است و در حرفه کشتی آزاد فعال است.

رحمان عموزاد در تیم ملی ایران هم حاضر بوده است.

خانواده رحمان عموزاد

رحمان متولد سال 81 است و در خانواده 5 نفره دیده بر جهان گشود پدرش کارگر ساده و مادرش خانه‌دار است و چهار برادر و یک خواهر دارد و دو برادر دیگر رحمان نیز کشتی‌گیر هستند.

خانواده ما کشتی گیر هستند و دو برادر بزرگتر من فرشاد و فرزاد نیز کشتی می گرفتند و محمدعلی برادر دوقلویم نیز کشتی گیر است، بهر حال تا جایی که یادم می آید از 4 یا 5 سالگی علاقه به کشتی داشتم و از خردسالی و حدود 9 سالگی به باشگاه کشتی رفتم و زیر نظر باقر محمدپور دایی ام تمرینات را آغاز کردم و در ادامه نیز تمرینات خود را زیر نظر فرزاد که 10 سال از من بزرگتر است ادامه داده ام.

بیوگرافی رحمان عموزاد کشتی گیر و همسرش +عکس و اینستاگرام

شروع ورزش کشتی

ایشان در زمان نوجوانی فعالیت خود را در این حرفه شروع نموده است و همان زمان موفق شد در تیم ملی نوجوانان حضور یابد و فعالیت کند.

او میگوید البته تا رده ی نوجوانان در سطح استان مقام هایی را داشتم اما از نوجوانان وارد تیم ملی شدم و در دو رقابت جهانی و یک رقابت آسیایی صاحب مدال طلا شدم، سال گذشته نیز در رده ی جوانان به مدال طلا دست یافتم و پس از آن در رقابت های جهانی بزرگسالان شرکت کردم که موفق به کسب عنوانی نشدم و در ادامه نیز امسال در رقابت های قهرمانی آسیا در رده ی سنی بزرگسالان به مدال طلا دست یافتم.

او در مسابقه‌های در رابطه با حرفه اش شرکت می کند.

رحمان عموزاد در نخستین فعالیت رسمی اش موفق شد که مقام سوم را به دست آورد.
رحمان عموزاد در وزن ۵۷ کیلوگرم در مسابقات شرکت می کند ومیتوان به افتخارات ایشان به حاضر بودن در مسابقات جام جهانی نیز اشاره نمود.

بیوگرافی رحمان عموزاد کشتی گیر و همسرش +عکس و اینستاگرام

عموزاد در این رقابت‌ها توانست حریفانش را از کشورهای گوناگون شکست بدهد و مدال برنز را در وزن ۵۷ کیلوگرم را به به دست آورد و هم در مسابقات لیگ برتر کشور در سال ۲۰۲۰ که از سوی تیم دانشگاه آزاد اسلامی بود، شرکت کرد وتوانست همه ی حریفانش را به نوبت شکست دهد و جایگاه چهارم را به نام خود ثبت کند.

بیوگرافی رحمان عموزاد کشتی گیر و همسرش +عکس و اینستاگرام

افتخارات رحمان عموزاد

وی موفق شد در سال ۲۰۱۹ عنوان بهترین کشتی‌گیر سال را به دست آورد وهمچنان درهمان سال موفق شد، مدال طلای جهانی را از آن خود کند و در مسابقات قهرمانی آسیا و دنیاتوانست بسیار بدرخشد.

همچنین ببینید:

بیوگرافی محمد نخودی کشتی گیر و همسرش +عکس

بیوگرافی امیرمحمد یزدانی کشتی گیر و خواهرش زهرا یزدانی

بیوگرافی امیرحسین زارع کشتی گیر آزادکار و پدر و مادرش +عکس

بیوگرافی امیرعلی آذرپیرا کشتی گیر آزادکار و همسرش +عکس

بیوگرافی مجتبی گلیج کشتی گیر آزادکار و همسرش +عکس خانوادگی

بیوگرافی حسن یزدانی کشتی گیر و همسرش +عکس پدر و مادر

می‌توان به افتخارات دیگر ایشان به قهرمانی نوجوان های جهان و آسیا در سال ۲۰۱۹ نیز اشاره نمود و هم در سال ۲۰۱۸ موفق شد همین عنوان ها را کسب کند و در سال ۲۰۲۱ قهرمانی جوان های دنیا را به نام خود ثبت کند و مدال طلای مسابقات در رابطه با آن را به ارمغان آورد.

وضعیت تاهل

درباره اینکه این کشتی متاهل بوده یا خیر اطلاعاتی در رسانه ها وجود ندارد

او در اینستاگرامش درباره پدرش نوشته:

در زمستان صورت پدرم سرخ بود همه گفتن از سرماست در تابستان صورت پدرم سرخ بود همه گفتن از گرماست هیچکس نگفت سرخی صورت پدرم از سیلی روزگار است

بیوگرافی رحمان عموزاد کشتی گیر و همسرش +عکس و اینستاگرام

دارنده مدال طلای کشتی آزاد نوجوانان جهان در پاسخ به این سوال که دیدار فینالش مقابل حریف ازبک بسیار نزدیک دنبال شد و دلیلش چه بود، گفت: چند ماه قبل در مسابقات قهرمانی آسیا با حریف ازبکستانی کشتی گرفته بودم و ۵ بر صفر او را بُرده بودم؛ به نظرم او آمده بود که بد نبازد. هرچند که من هم کمی کم‌تجربگی کردم و ۴ بر ۲ عقب افتادم، اما درنهایت ۲ امتیاز دیگر گرفتم و کشتی را اداره کردم و در نهایت موفق به کسب مدال طلا شدم.

همچنین ببینید بیوگرافی کامران قاسم پور کشتی گیر

رحمن عموزاد میگوید انگیزه بالایی داشتم، زیرا توکلیان گفت کم‌کاری نکن و با غیرت مسابقه بده و خوب کشتی بگیر. می‌خواستم زحمات کادرفنی را جبران کنم.

تحصیلات رحمان عموزاد

او میگوید دبیرستان را تمام کرده ام و یکسال است که در دانشگاه ثبت نام کرده ام، البته کشتی و تمرینات زیاد وقت زیادی از ما می گیرد اما علاقمند هستم تا جایی که می توانم به تحصیلات خود ادامه دهم.

معلم هایم گفتند بیا امتحان بده و خیالت راحت باشد (با خنده). به هر حال ما درگیر تیم‌ملی هستیم و فرصت زیادی برای درس خواندن نداریم.

دوست دارم کشتی را ادامه بدهم، پدر من کارگر است و نمی‌توانم کار آزاد کنم بنابراین باید تمریناتم را بیشتر کنم و برای قهرمانی‌های بعدی بجنگم.

  پاسخ محکمی به بی‌ادبی کشتی‌گیر آمریکایی دادم

عموزاد درباره فن یک دست یک پایی که به حریف آمریکایی زد و او را به چهره ویژه این مسابقات تبدیل کرد گفت: تایم اول ۸ بر صفر از حریف آمریکایی جلو افتادم که باعث شد ناراحت و عصبانی شود. تایم دوم دستم آسیب دید و برای درمان خونریزی نزد پزشک رفتم؛ هنگام شروع مجدد مسابقه دستم را به نشانه ادب و احترام سمت حریف بردم که متاسفانه با بی‌احترامی و بی‌اعتنایی پاسخی نداد. بلافاصله بعد از سوت داور با فن یک دست، یک پا ۴ امتیاز دیگر گرفتم تا پاسخ محکمی به بی‌ادبی کشتی‌گیر آمریکایی داده باشم.

رحمان عموزاد بهترین کشتی گیر سال 2019 ایران

رحمان عموزاد از سوی اتحادیه جهانی کشتی به عنوان بهترین کشتی گیر نوجوان سال ۲۰۱۹ جهان انتخاب شد. عموزاد که امسال نیز در وزن ٤٨ کیلوگرم مسابقات جهانی کشتی آزاد نماینده ایران بود و توانست مدال طلای سال گذشته‌اش را تکرار کند، از سوی اتحادیه جهانی کشتی به عنوان برترین کشتی گیر نوجوان جهان انتخاب شد.

در پایان سال میلادی معمولا اتحادیه جهانی کشتی اقدام به معرفی برترین‌های سال می کند که این بار کشتی‌گیر ایرانی در رده سنی نوجوانان به دلیل اجرای فنون زیبا و متعدد در حین مبارزاتش به این مهم نائل شد.

اتحادیه جهانی کلیپی از اجرای فنون از سوی عموزاد را به نمایش گذاشت.

بیوگرافی رحمان عموزاد کشتی گیر و همسرش +عکس و اینستاگرام

کشتی درامدی ندارد

رحمان عموزاد میگوید کشتی مانند برخی رشته های ورزشی درآمد زیادی ندارد، اگرچه که فکر می کنم که آن ورزشکاران نیز حقشان است که چنین درآمدی داشته باشند ولی به نظرم کشتی گیران نیز به یک دهم حق خود نمی رسند. بهرحال من برای منفعت مالی به دنبال کسب مدال و افتخارآفرینی نیستم. بهرحال از اینکه بتوانم با مدال گرفتن باعث سربلندی و افتخار مردم و کشورم شوم در من یک حس رضایت از خود ایجاد می کند و این نیز از این بابت می آید که انسان ذاتا دوست دارد دیگران را خوشحال کند و برای آن ها کاری انجام دهد.

بیوگرافی رحمان عموزاد کشتی گیر و همسرش +عکس و اینستاگرام

فوتبال را دوست داشتم

فوتبال را به صورت تفریحی دوست دارم انجام دهم و ورزش های رزمی از جمله MMA یا کیک بوکسینگ را هم دوست دارم، کلا جایی که در آن با مبارزه به هدفت برسی را می پسندم.

علاقه به آهنگ های حماسی

علاقه ی زیادی به جنگیدن و موفقیت دارم و به همین فیلم ها نیز علاقه خاصی دارم اما در موسیقی بیشتر دنبال این هستم که آهنگ های احساسی و حماسی را دوست دارم.

بیوگرافی رحمان عموزاد کشتی گیر و همسرش +عکس و اینستاگرام

الگویم حسن یزدانی است

رحمان عموزاد میگوید در مورد تمرینات اردویی و کادر فنی نظرت چیست؟من قدردان کادر فنی قبلی و کادر فنی فعلی هستم، کلا از همه ی کسانی که برای من زحمت کشیده اند تا در اینجا باشم تشکر می کنم. هرچه به مسابقات نزدیک تر می شویم شرایط تمرینات هم عوض می شود و آمادگی خوبی داریم و امیدوارم که بتوانم مزد زحمات کادر فنی و فدراسیون را بدهم و خود را سرباز کادر فنی می دانم و هرچه کادر فنی تصمیم بگیرد، انجام می دهم.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *