تاریخ و ساعت دربی ۹۱ استقلال و پرسپولیس پنجشنبه ۱۷ بهمن ۹۸

تاریخ و ساعت دربی ۹۱ استقلال و پرسپولیس پنجشنبه ۱۷ بهمن ۹۸

تاریخ و ساعت دربی ۹۱ استقلال و پرسپولیس پنجشنبه ۱۷ بهمن ۹۸ را به همراه زمان پخش این مسابقه در ادامه این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

تاریخ و ساعت دربی ۹۱ استقلال و پرسپولیس

نود و یکمین دربی پرسپولیس و استقلال تهران روز پنجشنبه 17 بهمن 1397 ساعت 15:30 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد مسابقه ای که بدون شک برای هواداران و همچنین رتبه انها بسیار مهم خواهد بود.

برد هر کدام از این دو تیم میتواند جایگاه انها را در جدول لیگ برتر تغییر چشم گیری دهد.

پرسپولیس اگر این مسابقه را ببرد اختلاف خود را با دیگر تیم های تعقیب کننده اش بسیار زیاد خواهد کرد و استقلال نیز با برد در این مسابقه میتواند حتی به رده دوم جدول بیاورد.

تاریخ و ساعت دربی ۹۱ استقلال و پرسپولیس پنجشنبه ۱۷ بهمن ۹۸

البته احتمال اینکه باز هم بازی مساوی شود بسیار زیاد است و همین امر باعث شده بسیاری از هواداران دو تیم ناراحت باشند که نکند جو حاصل بر این بازی بر روی بازکنان تاثیر گذاشته و در نهایت کیفیت بازی انها بد شود و نتوانند همانند مسابقات دیگر بازی روان خود را انجام دهند.

در حال حاضر پرسپولیس با 40 امتیاز صدر جدول قرار دارد و با تیم دوم که سپاهان است 5 امتیاز اختلاف دارد و استقلال تهران با 32 امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد و فاصله امتیاز آبی پوشان با رقیب دیرینه خود 8 امتیاز میباشد که فاصله نسبتا زیادی است.

همچنین ببینید: پخش زنده بازی دربی پرسپولیس و استقلال 

داور دربی ۹۱ مشخص شد

🔹شنیده‌ها حاکی از این است که بیژن حیدری، دیدار ۲ تیم پرسپولیس و استقلال را در هفته نوزدهم سوت خواهد زد.

استقلال تهران رقیب سنتی پرسپولیس که نتایج خوبی در لیگ قهرمانان آسیا در مرحله پلی آف گرفته بود توانست با شکست تیم نفت مسجد سلیمان در ورزشگاه آزادی خود را تا رتبه چهارم لیگ برتر بالا بکشد و همچنان در جمع مدعیان قهرمانی باقی بماند.

با این توضیحات شهرآورد پایتخت برای هر دو تیم از جهاتی حائز اهمیت است. استقلال برای ماندن در جمع مدعیان قهرمانی و پرسپولیس برای حذف فاصله خود در صدر جدول پای در این شهرآورد می گذارند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *