داستان فیلم قهرمان اصغر فرهادی + موضوع داستان فیلم قهرمان

داستان فیلم قهرمان اصغر فرهادی + دانلود و موضوع داستان فیلم قهرمان

داستان فیلم قهرمان اصغر فرهادی + موضوع داستان فیلم قهرمان را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید..

فیلم سینمایی قهرمان جدیدترین ساخته آقای اصغر فرهادی این روزها در جشنواره های مختلف جهان در حال اکران است و جوایز زیادی را به دست اورده است. آقای اصغری خیلی خوب ترفند ساخت فلم هایی که میتواند جنجال به پا کند و جایزه بگیرد را یاد گرفته است و چند سالی است فیلم های او در جشنواره های بین المللی جایزه میگیرد.

داستان فیلم قهرمان اصغر فرهادی + موضوع داستان فیلم قهرمان

داستان فیلم قهرمان اصغر فرهادی

داستان این فیلم درباره شخصیتی به نام رحیم با بازی محسن تنابنده بوده که به دلیل بدهی راهی زندان میشود او تلاش زیادی میکند تا مرخصی بگیرد تا بتواند شاکی خود را راضی کند رضایت بدهد و در نهایت به او 2 روز مرخصی میدهند اما رحیم وقتی از زندان آزاد میشود درگیر اتفاقاتی جدید میشود که این اتفاقات داستان فیلم را شکل میدهد و از معمایی غیراخلاقی پرده برمیدارد.

فیلم های اصغر فرهادی همیشه دارای پایانی باز بوده است و مخاطبان باید خودش پایان سناریو را حدس بزند این اتفاق را در فیلم های جدایی نادر از سیمین و فروشنده دیده بودیم

داستان فیلم قهرمان اصغر فرهادی + موضوع داستان فیلم قهرمان

اسامی بازیگران فیلم قهرمان

در این فیلم بازیگران شناخته شده زیادی حضور دارند که محسن تنابنده به عنوان بازیگر نقش اول و امیر جدیدی به عنوان بازیگر مکمل مرد در این کار بازی میکنند.

سارینا فرهادی دختر آقای کارگردان نیز مثل سایر فیلم های قبلی اش در این کار حضور دارد.

خانم رعنا آزادی ور و فرشته صدرعرفایی دیگر بازیگران این کار را تشکیل میدهند.

فیملنامه ای متفاوت

«قهرمان » بار دیگر ثابت کرد که گرچه فرهادی یک نویسنده و کارگردانی مستعد برای ملودارم های پیچیده درباره مسائل اخلاقی و احساسی است، آثاری که او در ایران می سازد همیشه غنی تر هستند.

داستان فیلم قهرمان اصغر فرهادی + موضوع داستان فیلم قهرمان

فیلم قبلی فرهادی در کن با عنوان «همه می دانند»، علی رغم ستاره های بازیگر که در اسپانیا ساخته شده به ندرت دارای ظرافت های دراماتیک هوشمندی اخلاقی است که در فیلم «درباره الی»، «جدایی» و «فروشنده» می بینیم. می توان همه داستان های فرهادی را برداشت و آنها را تقریبا در همه جای دیگر جهان بازسازی کرد و این موضوع بویژه درباره فیلم «قهرمان» صدق می کند و داستان آن را می توان در جایی دیگر مثل آمریکا نیز دوباره ساخت.

اما فیلم ها تنها داستان نیستند و «قهرمان» بخش قابل توجهی از قدرت خود را از شیراز و جامعه ایرانی دریافت می کند»

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *