دانلود شب آهنگی نعیمه نظام دوست شباهنگی (قسمت 7 فصل دوم)

دانلود شب آهنگی نعیمه نظام دوست شباهنگی (قسمت 7 فصل دوم)

دانلود شب آهنگی نعیمه نظام دوست شباهنگی (قسمت 7 فصل دوم) 6 بهمن 1400 را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

دانلود شب آهنگی نعیمه نظام دوست شباهنگی (قسمت 7 فصل دوم)

دانلود شب آهنگی نعیمه نظام دوست

برنامه شباهنگی از برنامه های جذاب و مفرح بوده که از طریق پلتفرم فیلم‌نت عرضه می گردد این برنامه توانسته مخاطبان زیادی به دست آورد و مورد استقبال مردم قرار بگیرد.

اجرای این برنامه را که آقای حامد آهنگی بر عهده دارد یکی از کمدین ها و مجری های سرشناس و باسابقه کشورمان بوده که بسیاری از مردم با اجراهای رو خاطرات زیادی دارند .

[دانلود با کیفیت 1080p BluRay]

.

[دانلود با کیفیت 1080p HQ]

.

[دانلود با کیفیت 1080p]

.

[دانلود با کیفیت 720p]

.

[دانلود با کیفیت 480p]

این اولین بار است که حامد آهنگی یک برنامه تاک شو را اجرا می‌کند فصل اول این برنامه در سی قسمت تولید شد و مورد استقبال گسترده از آن صورت گرفت و حامد آهنگی تصمیم گرفت فصل دوم آن را هم تولید کند.

در قسمت ۷ فصل دوم خانم نعیمه نظام‌دوست مهمان برنامه بود که با حامد آهنگی گپ و گفت صمیمانه ای داشت خانم نعیمه نظام دوست متولد ۲۳ آبان ۱۳۵۳ در تهران میباشد و اصالتا شمالی بوده و از سال ۱۳۷۰ تاکنون در عرصه بازیگری فعالیت دارد.

نوروز ۷۲ اولین تجربه حرفه ای او در تلویزیون بود برنامه‌ای که توسط آقای داریوش کاردان کارگردانی شد او در سال ۱۳۷۲ در برنامه پرواز ۵۷ به کارگردانی مهران مدیری به ایفای نقش پرداخت و در کنار بسیاری از چهره‌های شناخته شده سینما و تلویزیون بازی کرد نعیمه نظام‌دوست از جمله بازیگران زن بود که در سریال ساعت خوش نیز به ایفای نقش پرداخت این برنامه نیز توسط مهران مدیری در سال ۱۳۷۳ پخش شد و بسیاری از ستاره های کمدی امروز سینما در آن حضور داشتند.

او درباره کاهش وزنش میگوید چند سال پیش عمل بالون معده انجام دادم که تجربه تلخی برایم بود.
بعد از عمل به جای کاهش وزن ۲۰ کیلو اضافه وزن پیدا کردم و علت آن فراموشی دکترم بود که بالون را از معده ام خارج نکرد و معده ام گشادتر شد.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *