دانلود نماهنگ اربعین ابوذر روحی را اینجا ببینید (ویدیو کلیپ و صوتی)

دانلود نماهنگ مداحی ابوذر روحی اربعین 1401 (ویدیو کلیپ و صوتی)

دانلود نماهنگ اربعین ابوذر روحی را اینجا ببینید (ویدیو کلیپ و صوتی)

دانلود نماهنگ مداحی اربعین با صدای ابوذر روحی (ویدیو کلیپ و صوتی) همراه با کیفیت اصلی آهنگ را در این صفحه ببینید.

ابوذر روحی مداح و خواننده انقلابی و مذهبی نماهنگی را برای اربعین خوانده است که شنیدن آن خالی از لطف نیست آقای ابوذر روحی که پیش از این با نماهنگ سلام فرمانده کار بسیار پر بیننده ای را تولید کرد حالا برای اربعین یک نماهنگ زیبا را تولید کرده است که بدون مورد استقبال مردم قرار خواهد گرفت.

دانلود نماهنگ اربعین ابوذر روحی

آقای روحی چند سالیست در عرصه مداحی و خوانندگی فعالیت حرفه ای دارد او تلاش زیادی کرد تا گروه 313 ماح را تاسیس کند و به همراه این گروه نماهنگ های بسیار جذاب و زیبایی را تولید کند.

دانلود

او اهل شمال کشورمان است و در زمینه اشعار انقلابی و مذهبی فعالیت میکند و سلام فرمانده را میتوان به عنوان مهمترین اثر او به شمار اورد.

دانلود این مداحی به صورت صوتی mp3

دانلود

جالب است بدانید که از سال 1370 تا کنون در زمینه مداحی فعالیت میکند و این مداحی او برای امام حسین مجتبی بوده است که استقبال خیلی گرمی از آن به عمل امده است.

همچنین ببینید: دانلود کامل نماهنگ هیئت دهه نودی ها ابوذر روحی 

اما نماهنگ سلام فرمانده را شاید خودش هم گمان نمیکرد که به این شکل مورد استقبال قرار بگیرد و مقامات لشکری و کشوری به تحسین او بپردازند و حالا به یک نماهنگ ملی تبدیل شود.

اربعین یکی از مراسم های مهم در تقویم شیعیان است.

اربعین در زبان عربی به معنای چهلم است، زیرا چهل روز در روایات مسلمانان، مدت عزاداری پس از مرگ یکی از اعضای خانواده یا یکی از عزیزان است.

امام حسین در 10 اکتبر 680 میلادی در نبرد کربلا در مرکز عراق به شهادت رسید.

یاران حسین را وارث برحق میراث پیامبر می دانستند. هنگامی که او از بیعت با خلافت اموی امتناع کرد، در این جنگ شهید شد . حضرت عباس برادر ناتنی حسین نیز در این جنگ شهید شد.

میلیون‌ها زائر در روز اربعین در کربلا گرد هم می‌آیند و آن را به بزرگ‌ترین اجتماع سالانه انسانی در جهان تبدیل می‌کنند. بسیاری از زائران با انجام این زیارت که در زبان عربی به نام زیاره شناخته می شود، از سراسر عراق و بیش از 50 کشور جهان با پای برهنه سفر می کنند. بیش از سه میلیون ایرانی برای زیارت به عراق سفر می کنند.

در ایران، هزاران نفر در تهران به سمت یکی از شهرهای جنوب پایتخت راهپیمایی خواهند کرد تا در حرم مقدس شیعه عبدالعظیم عزاداری کنند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *