دانلود کامل شب آهنگی اصغر سمسارزاده دانلود رایگان شباهنگی (فصل دوم)

دانلود کامل شب آهنگی اصغر سمسارزاده دانلود رایگان شباهنگی (فصل دوم)

انتشار امروز 25 اسفند 1400 * دانلود کامل شب آهنگی اصغر سمسارزاده دانلود رایگان شباهنگی (فصل دوم) با حضور اصغر سمسارزاده قسمت 14 شب آهنگی را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

اصغر سمسارزاده در قسما 14 این برنامه حضور پیدا کرده است که با حامد آعنگی گفتگوی جذاب و طنزی داشتند که مورد توجه مردم قرار خواهد رفت اصغر سمسارزاده در برنامه جوکر هم به عنوان مهمان برنامه حضور پیدا کرده و با کارهای طنز خود توانست شهاب عباسی را بخنداند. اصغر سمسارزاده سالهای زیادی در عرصه بازیگری فعالیت داشته است و قبل از انقلاب نیز به عنوان یکی از بزگرترین کمدین های ایران شناخته میشد.

دانلود کامل شب آهنگی اصغر سمسارزاده دانلود رایگان شباهنگی (فصل دوم)

دانلود کامل شب آهنگی اصغر سمسارزاده

برنامه شب آهنگی با اجرای حامد آهنگی یکی از برنامه های جذاب شبکه نمایش خانگی بوده که توسط محمد صابری تهیه کنندگی شده است این برنامه در یک سال اخیر توانسته به عنوان یکی از پربیننده ترین برنامه های شبکه نمایش خانگی انتخاب شود .

فصل اول برنامه در 30 قسمت تولید شد که به دلیل استقبال گسترده از آن آقای حامد آهنگی تصمیم گرفت که فصل دوم این برنامه را نیز تولید کند و در فصل دوم تا به حال ۱۴ قسمت تولید شده که در قسمت چهاردهم آقای اصغر سمسارزاده مهمان برنامه بوده که بدون شک یکی از برنامه‌های جذاب خواهد بود.

[دانلود با کیفیت 1080p BluRay]

.

[دانلود با کیفیت 1080p HQ]

.

[دانلود با کیفیت 1080p]

.

[دانلود با کیفیت 720p]

.

[دانلود با کیفیت 480p]

.

همچنین ببینید

بیوگرافی اصغر سمسارزاده بازیگر اصغر ترقه و همسر و فرزندانش +عکسبیوگرافی اصغر سمسارزاده بازیگر و همسر و فرزندان

اصغر سمسارزاده از کمدین های قدیمی سینما و تلویزیون کشورمان بوده که از سال ۱۳۴۹ تاکنون در عرصه بازیگری فعالیت حرفه‌ای داشته است او با بازیگران شناخته شده همچون بهروز وثوقی و محمدعلی فردین بازی کرده و تاکنون فعالیت بازیگری خود را ادامه داده است بیشتر کاراکترهایی که بر عهده او گذاشته شده طنز بوده و به همین دلیل او را به عنوان یکی از کمدین های قدیمی می شناسند

او در این سال با بازی در 2 سریال مهم تلویزیون خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم اصغر سمسارزاده در این سال، بازیگری در سریال بیمار استاندارد به کارگردانی سعید آقاخانی و سریال همسایه‌ها به کارگردانی مهران غفوریان محسوب می‌شود.

به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتماً این قسمت از شب آهنگ ایرا دانلود و تماشا کنید و از دیدن آن لذت ببرید.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *