فیلم کامل دعوای سحر زکریا و پرستو صالحی را ببینید +واکنشها

فیلم کامل دعوای سحر زکریا و پرستو صالحی را ببینید +واکنشها

فیلم کامل و ماجرای دعوای سحر زکریا و پرستو صالحی در اینستاگرام را ببینید +واکنشها به درگیری و دعوا کردن پرستو صالحی و سحر زکریا در اینستاگرام را در این صفحه ببینید.

فیلم کامل دعوای سحر زکریا و پرستو صالحی را ببینید +واکنشها

فیلم کامل دعوای سحر زکریا و پرستو صالحی

سحر زاکریا و پرستوصالحی دو بازیگر جنجالی این روزهای کشورمان وده که هر از گاهی در فضای مجازی جنجال سازی میکنند سحر زکریا که در تهران سکونت دارد و در استوری های مختلف مهران مدیری را مورد انتقاد شدید قرار داده که به او پیشنهاد بازیگری نمی‌دهد. پرستوصالحی هم که مدتی است به خارج از کشور رفته و در ترکیه مستقر شده است اقدام به کشف حجاب کرده که باز هم نامش در صدر رسانه‌های کشورمان قرار گرفت.

فیلم کامل دعوای سحر زکریا و پرستو صالحی را ببینید +واکنشها

پرستو صالحی در اینستاگرام از انتقادات سحر زکریا نسبت به مهران مدیری گفت پرستو صالحی با حسود خواندن سحر زکریا گفت که این بازیگر به مهران مدیری حسادت می کند که البته طبیعی است که بسیاری از آدمها هستند که به افراد موفقی همچون مهران مدیری حسادت می‌کنند و سعی می‌کنند با شایعه سازی خود را مطرح کنند.

پرستو صالحی ضمن تعریف و تمجید از مهران مدیری او را فردین دوم سینما و تلویزیون ایران دانست و گفت که مردم بعد از فوت مهران مدیری خواهند فهمید که انسان بزرگی است .

 

این صحبت‌های پرستو صالحی با واکنش تند سحر زکریا مواجه شد او در اینستاگرامش خطاب به پرستو صالحی نوشت شما خط فکری تان مشخص نیست من نمی‌دانم که شما چند کلاس سواد دارید اما می دانم که حزب باد هستید و هر سری یک چیزی می گویی اگر من دروغ میگویم پس گیتی معینی و سعید پیردوست و آقی پرستویی هم دروغ می‌گویند که همگی از مهران مدیری که گلایه مند هستند.

زکریا گفت پرستو صالحی تنها به این دلیل مهران مدیری را فردین خطاب می کند که یک بار که مادر صالحی بیمار و در بیمارستان بستری شده بود صالحی با مدیری تماس می گیرد و به او می گوید که مادرش علاقه ی زیادی به او دارد و از مدیری می خواهد که به دیدن مادرش بیاید. مدیری نیز قبول می کند و به عیادت مادر صالحی در بیمارستان می رود. زکریا گفت البته این تماس را تلاشی از سوی صالحی برای گرفتن نقشی در کارهای مدیری می داند.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *