بیوگرافی سارا و نیکا فرقانی اصل الان کجا هستند؟ +عکس و شغل جدید

سارا و نیکا فرقانی اصل کیست و الان کجا هستند

سارا و نیکا فرقانی اصل متولد ۸ مرداد ۱۳۸۳ در تهران بوده و در کشور سوئد زندگی میکنند آنها از دوران کودکی در سریال های پایتخت حضور داشتند آنها از فصل اول تا فصل پنجم پایتخت حضور داشتند ولی در مرداد 1399 تصاویر برهنه انها در استخری مختلط در فضای مجازی منتشر شد که سبب گردید در فصل 6 پایتخت حذف شوند.

در زمستان 1401 سارا و نیکا فرقانی اصل در تجمعات ضد انقلابی در کشور سوئد حضور پیدا کردند و با شبکه معاند ایران اینتر نشانل مصاحبه ای ضدانقلابی انجام دادند.

بیوگرافی سارا و نیکا فرقانی اصل بازیگر و الان کجا هستند؟ +عکس جدید

بیوگرافی سارا و نیکا فرقانی اصل

سارا و نیکا در ۸ مرداد ۱۳۸۳ در شهر تهران به دنیا آمدند.دو خواهر دوقلو که از کودکی مهمان خانه های ایرانیان شده و با سریال محبوب و پر مخاطب پایتخت مشهور شدند.

عکس جدید سارا و نیکا فرقانی اصل

عکس مادر سارا و نیکا فرقانی اصل

عکس سارا و نیکا فرقانی در نوجوانی

خواهر یک شکلی که اکنون به همراه پدر و مادرشان در سوئد زندگی می کنند و ادامه تحصیل می دهند.

بیوگرافی سارا و نیکا فرقانی اصل + اینستاگرام سارا و نیکا فرقانی

بازیگری از از هشت ماهگی

بازیگران نوجوان از هشت ماهگی در سریال دوباره زندگی بازی کردند که البته به گفته خودشان
از این سریال چیزی یادشان نیست.

توسط عوامل مجموعه دوباره زندگی به سیروس مقدم معرفی شده و برای ایفای نقش و همکاری دعوت شدند.

آنها از سه سالگی در این مجموعه حضور دارند و البته باید گفت تاکنون و تا پایتخت چهارم نقش و دیالوگ آنچنانی را بر عهده نداشته و تنها نقششان دویدن و بازی کردن بوده و فقط حضور مسکوت داشتند.
باید دید که آیا در فصل پنجم نیز همان شکل و همان کاراکتر را خواهند داشت یا نقش بیشتر و دیالوگ های بیشتری را مقدم به آنها محول خواهد کرد.

در این سریال نقش فرزندان نقی معمولی را ایفا می کنند.
نقش نقی معمولی را محسن تنابنده و هما را ریما رامین فر بازی می کند.
این مجموعه از سال ۸۹ به کارگردانی سیروس مقدم مهمان خانه های مردم است‌.

کودکان دیروز و نوجوان امروز

نیکا و سارا که از سه سالگی در پایتخت حضور دارند و بینندگان عادت کردند تا چهره کودکانه و بچگی آنها ببینند حال باید در قسمت پنجم این مجموعه با چهره های جدید و خانم تری از این دختران مواجه شوند.

تغییر چهره محسوس آنها قابل مشاهده است و در این مدت با سریال و در کنار عوامل آن رشد گرده و بزرگ شدند.

دوقلوهای پسر در سریال پایتخت

 

بیوگرافی سارا و نیکا و فرقانی اصل
در این بخش دو برادر دوقلو نیز نقش آفرینی کردند.

در این داستان خانواده نقی سر از کشور قبرس در می آورند و با مشکلات زیادی روبرو می شوند و با سفر به ترکیه با گروهک داعش مواجه شده و دردسرهای زیادی برایشان اتفاق می افتد.
لوکیشن های گوناگون و زیادی در این قسمت وجود دارد که از شمال و جنوب کشور گرفته تا کشورهای خارجی که در ایام عید نوروز پای تلویزیون بنشینید و تماشا کنید.

سارا و نیکا میگویند ما در سوئد زندگی می كنیم و به دلیل تحصیل نمی توانستیم در سری چهارم پایتخت حضور داشته باشیم اما با توجه به علاقه‌ی بازی و حضور در این مجموعه با معلمون صحبت کردیم که اگر امكان دارد ما زودتر درس هایمان را تمام كنیم كه معلممان پذیرفت و ما هم امتحاناتمان را دادیم و به گروه پایتخت پیوستیم.

پدر و مادرم هم اکنون در سوئد هستند ولی پدربزرگ و مادربزرگم به خاطر اینكه كنار ما باشند به مازندران آمدند. البته آنها الان در منطقه شیرگاه مازندران هستند و ما حدود ٤٠ روز است كه در منطقه زیرآب زندگی می كنیم آنها شب ها نزد ما می آیند تا تنها نباشیم.

بدون حضور آنها سخت هست و دلمان برایشان تنگ می شود ولی ما یك مادر دیگری هم به نام هما (ریما رامین فر) داریم كه خیلی دوستش داریم.

خانم ریما رامین فر و محسن تنابنده خیلی به من و سارا كمك می كنند و گاهی چندین بار متن دیالوگهایمان را با ما تمرین می كنند.

نویسنده ها به ما خیلی کمک می کنند به طور مثال در یک دفتر دیالوگ های ما را می نویسند بعد من و نیکا در یک اتاق متن ها را تمرین می کنیم تا خوب حفظ شویم بعد مدام با خودمان تکرار می کنیم تا یاد بگیریم.

عکس مادر سارا و نیکا

عکس نسرین جلیلی مادر واقعی نیکا و سارا

عکس نسرین جلیلی مادر واقعی نیکا و سارا

نسرین جلیلی مادر نیکا و سارا می باشد که در عکس مشاهده می کنید.
خانم جلیلی از ادامه بازیگری و حضور در این سریال موافق نبوده و به دلیل لطمه خوردن به تحصیل دخترانش مخالف بود و به عقیده وی ار درس و مدرسه عقب می مانند.

عکس پدر و مادر سارا و نیکا

پدر و مادر سارا و نیکا فرقانی اصل

بازیگران پایتخت مدتی است ، بعد از پایتخت دو به همراه پدر و مادرشان به کشور سوئد مهاجرت کرده و مشغول تحصیل هستند.
به گفته خودشان ابتدا حضور در این کشور خیلی سخت بود ،اما بعد از مدتی دوست پیدا کردیم و با فضای اطرافمان آشنا شدیم.

این خانواده با تهیه کننده و کارگردان سریال پایتخت قرار گذاشته اند، هر سال که سریال پایتخت ساخته می شود. سارا و نیکا را ایران بیاورند تا بازی کنند و بعد به سوئد بازگردند.

پیج اینستاگرام سارا و نیکا فرقانی

پیج نیکا: nikaforghaniofficial

پیج سارا: saraforghaniofficial

جنجال فیلم های لو رفته

در نوروز 99 در حین پخش سریال پایتخت 6 فیلم های این دو خواهر در شبکه های اجتماعی منتشر شد که برایشان حسابی دردسرسا شد.

بیوگرافی سارا و نیکا فرقانی اصل + اینستاگرام سارا و نیکا فرقانی

فیلم هایی که انها را در مهمانی و یا سفره خانه نشان میداد و میتوان گفت که برای فرهنگ کشورمان خارج از عرف به حساب می امد و مورد انتقاد کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفت.

بعد از پخش این فیلمها حالا این دو خواهر بیشتر از زمان های دیگر مورد توجه قرار گرفته اند .

سارا و نیکا فرقانی اصل بازیگران نقش فرزندان نقی معمولی حالا به شهرت بسیار زیادی با حضورشان در سریال پایتخت 6 دست یافته اند.

سریال پایتخت 6 در نوروز 99 از شبکه اول سیما پخش شد وو مورد استقبال مردم قرار گرفت هرچند که حواشی زیادی برایش به وجود امد اما در نهایت با استقبال مواجه شد و خواهرانی فرقانی نیز همانند سری های قبلی در این مجموعه حضور داشتند

بیوگرافی سارا و نیکا فرقانی اصل + اینستاگرام سارا و نیکا فرقانی

انتشار عکس های لو رفته در استخر

در مرداد 99 تصاویری از این دو خواهر بازیگر که به استخر رفته بودند منتشر شد که حسابی برای انها جنجال به وجود اورد این دو خواهر سریال پایتخت سال 99 را به عنوان پرحاشیه ترین سال زندگیشان میدانند چرا که برخی ها میخواستند وحهه این دو خواهر را خراب کنند و با انتشار عکس های خصوصی آنها سعی تخریب انها داشتند

سارا و نیکا در سن 9 ماهگی با بازی در سریال دوباره زندگی به دنیای هنر وارد شدند و با بازی در سریال پایتخت 1 و 2 و 3 و 4 و 5 در کنار ریما رامین فر، محسن تنابنده، علیرضا خمسه و احمد مهران فر به شهرت رسیدند.

سارا و نیکا در پاسخ به این سوال که به بازیگری علاقه دارند یا نه عنوان می کنند که در حال حاضر می خواهند درس بخوانند و هنوز در این مورد تصمیم نگرفته اند.

در طول فیلمبرداری پایتخت 4 از طریق اسکایپ با مادرشان که در سوئد بود ارتباط داشتند.

دنیا جهانبخت از رابطه مهراد جم با سارا و نیکا پرده برداشت.سارا و نیکا فرقانی اصل دو بازیگر تلویزیون در اولین حضور خود تجربه بازی در سریال دوباره زندگی به کارگردانی نادر مقدس را داشتند و در سریال پایتخت به اوج شهرت رسیدند.دنیا جهانبخت از رابطه مهراد جم با سارا و نیکا پرده برداشت.

سارا و نیکا فرقانی اصل در سوئد زندگی می کنند و در پایان فصل دوم سریال پایتخت به این کشور مهاجرت کرده اند. گفتنی است این دو دوقلو با حضور در پایتخت به شهرت رسیدند. این دو علاقه‌ زیادی به بازیگری دارند. در ادامه عکس های از سارا و نیکا فرقانی اصل را مشاهده کنید.

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

‫9 دیدگاه ها

  1. من وقتی فهمیدم ساراونیکا سوئد هستن خیلی شگفت زده شدم واقعا زندگی خوبی دارن

    1. اینجا چش نیست!
      چه خوب که رفتن.اونجا بهترین شرایط زندگی رو خواهند داشت.

  2. هرکسی به تلویزیون اومد از سادگی مردم سوء استفاده کرد و رفت دنبال زندگی غربی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا