فیلم کامل سجده هواداران امیر تتلو جلوی او جنجال شد طرفداران احمق را ببینید

فیلم کامل سجده هواداران امیر تتلو جلوی او جنجال شد طرفداران احمق را ببینید

ویدیو کلیپ سجده زدن طرفداران امیر تتلو جلوی این خواننده در شبکه های اجتماعی واکنش های مختلفی را به همراه داشته است طرفداران امیر تتلو که به تتلیتی شناخته میشوند در اقدامی عجیب جلوی این خواننده سجده کردند که مورد تمسخر و سوژه شبکه های اجتماعی قرار گرفته است تتلو خود را به آب و آتش میزند تا مورد توجه کاربران شبکه های اجتمماعی قرار بگیرد.

فیلم کامل سجده هواداران امیر تتلو جلوی او جنجال شد طرفداران احمق را ببینید

سجده هواداران امیر تتلو جلوی او جنجال شد

امیر تتلو خواننده جنجالی که در ترکیه زندگی میکند با انتشار ویدیویی در اینستاگرامش از هواداران دو آتیشه خود رونمایی کرد.

در این ویدیو تعدادی افراد نشان داده میشود که همه انها خود را به شکل امیر تتلو دراورده و اقدام به سجده زدن جلوی پای او کردند.

تتلو همیشه به دنبال جلب توجه بوده و سعی میکند نشان بدهد از خواننده های پر طرفدار است. او همیشه به دنبال جنجال افرینی در فضای مجازی بوده است.

امیر تتلو در میانه‌های دههٔ ۱۳۸۰ به دبی سفر کرد و پس از مدتی به ایران بازگشت. او در سال ۱۳۸۲ آغاز به کار کرد و در سال ۲۰۱۲ میلادی، با وبلاگی که دوست او ایجاد کرده بود نخستین آلبومش را با نام «زیر همکف» منتشر کرد.

در سال ۱۳۹۰، تتلو نخستین آلبومش را با نام زیر همکف منتشر کرد که حاوی ۹ ترانه بود. او همچنین آلبوم تتلیتی را در سال ۱۳۹۲ ارائه کرد که حاوی ۱۵ ترانه بود. وی در ۱۲ آذر سال ۱۳۹۲ بازداشت شد و پس از چند روز با قید وثیقه آزاد شد. چندی بعد، اخبار مبنی بر انتشار ندامت‌نامه‌ای از او و تلاشش برای کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شد.

الین بازداشت و خبرسازی

صبح روز 12 آذرماه سال 92 را باید یکی از مهم ترین روزهای زندگی تتلو دانست که درواقع آغازی برای خبرسازی های این خواننده در فضای مجازی بود. در این روز تقریبا تمام خبرگزاری های رسمی کشور در متنی مشابه خبر دستگیری «امیر تتلو» را به نقل از رییس پلیس امنیت اخلاقی ناجا منتشر کردند: «سرهنگ مسعود زاهدیان درباره برخورد پلیس با خواننده های زیرزمینی که اقدام به ساخت آثار خود و پخش آن در شبکه های خارجی می کنند، توضیح می دهد که پلیس با این دسته از افراد برخورد می کند و اخیرا نیز با خواننده ای به نام«تتلو» برخورد کرده است و وی هم اکنون پس از دستگیری در اختیار مقام های فضایی است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *