فیلم کامل سحر قریشی در باشگاه بدنسازی دبی تتو صورتش را پاک کرد

فیلم کامل سحر قریشی در باشگاه بدنسازی دبی تتو صورتش را پاک کرد

فیلم کامل سحر قریشی در باشگاه بدنسازی دبی تتو صورتش را پاک کرد

فیلم کامل سحر قریشی در باشگاه بدنسازی دبی تتو صورتش رو پاک کرد مشخص شد تتو های صورت او دائمی نبوده است و از رنگ های مدت دار استفاده کرده است.

سحر قریشی که از تتلو جدا شده است از ترکیه به دبی رفته است و گفته میشود در یک فیلم سینمایی بازی خواهد کرد اما هنوز نام این فیلم مشخص نشده است.

فیلم کامل سحر قریشی در باشگاه بدنسازی دبی

سحر قریشی در سال 1401 با تتلو وارد رابطه شد که همانطور پیش بینی میشد کمتر از 5 ماه از او جدا شد و حالا به دبی رفته است و میخواهد به دنیای بازیگر بازگردد او مدتی از بازیگری فاصله گرفته بود.

قریشی بعد از بازی در سریال نیسان آبی به ترکیه رفت و دیگر به ایران بازنگشت و با تتلو خواننده جنجالی وارد رابطه شد که حالا به نظر میرسد بعد از جنجال های به وجود امده تصمیم دارد به ایران بازگردد و تتو هایی که زده بود را هم پاک کرده است البته تتو نبوده و از رنگ های مدت دار استفاده کرده است.

هنچنین ببینید عکس جدید سحر قریشی با چفیه عربی

سحر قریشی از بازیگران زن سینما و تلویزیون کشورمان است. او کار تصویر خود را از سال 1388 با یک فیلم سینمایی شروع کرد. زندگی پرحاشیه و پرکار بودن این سلبریتی جنجالی در دهه 90 باعث افزایش شهرت او شد. با ما همراه باشید تا بیوگرافی و حواشی این بازیگر را مرور کنیم.

سحر قریشی از بازیگران پر جنب و جوش و پرمخاطب سینما، ششم دی ماه 1366 در تهران متولد شد. احتمالا او را با سریال خاطره‌انگیز «دلنوازان» به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده به‌یاد می‌آورید. او با این سریال به شهرت رسید. قریشی یکی از سلبریتی‌های پرحاشیه در سینماست.

 

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *