علت آتش زدن نیسان در میدان انقلاب چه بود؟ + کلیپ

علت آتش زدن نیسان در میدان انقلاب چه بود؟ + کلیپ

علت آتش زدن نیسان میدان انقلاب چه بود؟ جزئیات و ماجرا را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

علت آتش زدن نیسان میدان انقلاب چه بود؟

روز گذشته ویدیویی در شبکه های اجتماعی دست به دست شد که در آن پسر جوانی در حالی که عربده میکشید اقدام به به آتش زدن نیسان آبی رنگ کرد و همین سبب شد که برخی از رسانه های معاند اقدام به بهره برداری سیاسی کنند.

علت آتش زدن نیسان در میدان انقلاب چه بود؟ + کلیپ

بنا به گفته رسانه ها این شخص بعد از اتش زدن نیسان و عربده کشی با سر رسیدن پلیس محل را ترک کرده و متواری شد

در این باره خبرنار صداوسیما نوشت که این شخص ساعت 16 بعدازظهر این شخص در حالی که به مسئولان نظام فحاشی میکرد خودرو نیسان را اتش شد

این منبع آگاه در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: ساعت 16 امروز مالک خودروی نیسان آبی رنگ به همراه دو فرزند و همسرش در میدان انقلاب اقدام به فحاشی به مسئولان نظام می کند و در همان موقع اقدام به آتش زدن خودروی خود می کند بعد از آنکه مطلع می شود ماموران پلیس در راه هستند محل را به همراه خانواده ترک می کند.
این منبع آگاه در پلیس افزود: پلاک این خودرو مربوط به شهرستان ملارد است که 20 روز پیش نیز همین فرد در میدان انقلاب اقدام به فحاشی به مسئولان نظام کرده بود.
وی گفت: هم اکنون پلیس پایتخت در حال بررسی موضوع می باشد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. عربده؟؟؟ چرا شما مسلمونا همیشه ی طرفه به قاضی میرید …کسی که میاد درد جامعه رو فریاد میزنه میشه عربده کشی؟؟؟عربده رو امامان جمعه شهر ها در نماز جمعه نیکشن ..امثال علم الهدی وخاتمی و….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *