علت دعوای ژیلا صادقی و آزاده نامداری + علت حلال نکردن آزاده نامداری

علت حلال نکردن آزاده نامداری توسط ژیلا صادقی چیست؟

علت دعوای ژیلا صادقی و آزاده نامداری چه بود؟ + جزئیات علت ناراحتی و حلال نکردن آزاده نامداری توسط ژیلا صادقی چیست؟

علت دعوای ژیلا صادقی و آزاده نامداری چه بود؟

ژیلا صادقی مجری معروف کشورمان این روزها نامش بر سر زبان ها افتاده است و علت ان هم استوری بود که برای پدر آزاده نامداری به اشتراک گذاشت!

علت دعوای ژیلا صادقی و آزاده نامداری + علت حلال نکردن آزاده نامداری

ماجرا از این قرار است که پدر آزاده نامداری گفته بود که مردم دخترم را حلال کنند و ژیلا صادقی در اینستاگرامش نوشت “استش قول نمی دم به شرط اینکه ۵ سال زندگیم رو بهم برگردونید و شب های که در سکوت سپری شد …”

این استوری خانم صادقی مثل بمب در فضای مجازی صدا داد که علت حلال نکردن آزاده نامداری توسط ژیلا صادقی چیست که  خانم نامداری را حلال نمیکند!

هنوز درباره علت دعوا و کینه خانم ژیلا صادقی چیزی مشخص نشده است

در این باره سایت فردانیوز نوشت:

ژیلا صادقی سال ها قبل در بخشی از یادداشت خود درباره دعوای زن و شوهری نامداری و فرزاد حسنی در سال ۹۴ نوشته بود: هرچند که پدیده افشای اطلاعات مربوط به اهالی رسانه و هنر در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی، پدیده جدیدی نیست، اما به نظر می‌رسد که در روزهای اخیر، این موضوع ابعادی متفاوت یافته است. تاکنون در این مورد گفته یا وانمود می‌شد که این اطلاعات یا تصاویر عمدتا بدون رضایت صاحبان آنها و توسط عناصر بی‌اخلاق و بدخواه نشر می‌یابد در حالی که در این چند روز شاهد انتشار اطلاعات و تصاویری از زندگی برخی از اصحاب رسانه، توسط خود آنان بودیم که پدیده‌ای عجیب و بدیع می‌نماید!

گفتنی است که ژیلا صادقی مجری تلویزیون فروردین ۹۹ در برنامه دورهمی مهران مدیری، در قسمت هایی از صحبت هایش به ماجرای عکس های بی حجاب آزاده نامداری در سوییس کنایه زد و گفت مجریان یادی آمدند و رفتند و نموندن ، انهایی که مو افشون کردن و ….

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *