علت سقط جنین بریتنی اسپیرز و سام اصغری مشخص شد

علت سقط جنین بریتنی اسپیرز و سام اصغری مشخص شد

علت سقط جنین بریتنی اسپیرز مشخص شد همسر سام اصغری که از بارداری خود خبر داده بوده روز گذشته اعلام کرد که جنین او سقط شده است.

علت سقط جنین بریتنی اسپیرز و سام اصغری مشخص شد

علت سقط جنین بریتنی اسپیرز

گفته میشود سن بالای این خواننده امریکا باعث شده که رحم او نتواند به پرورش کامل جنین بپردازد و برای همین نوزاد او مرده به دنیا امده است.

بریتنی اسپیرز، نماد موسیقی پاپ روز شنبه اعلام کرد که سقط جنین کرده است. این خبر تنها یک ماه پس از آن منتشر شد که خواننده 40 ساله برای اولین بار اعلام کرد باردار است.

اسپیرز در اینستاگرام خود نوشت: “با عمیق ترین اندوه باید اعلام کنیم که نوزاد خود را در اوایل بارداری از دست دادیم.” “این یک اتفاق ویرانگر برای هر والدینی است.”

او افزود: “شاید باید منتظر می ماندیم تا این خبر خوب را اعلام کنیم، با این حال ما بیش از حد هیجان زده بودیم که این خبر خوب را به اشتراک بگذاریم.” “عشق ما به یکدیگر نقطه قوت ما است. ما باز هم تلاش میکنیم دوباره صاحب فرزند شویم.

بارداری او پس از 13 ساله محافظه‌کاری اش، که پدرش به شدت مخالف بود صورت گرفته بود.

بریتنی جین اسپیرز (Britney Jean Spears) در تاریخ ۲ دسامبر ۱۹۸۱ در مک کام، می‌سی‌سی‌پی به دنیا آمد. تاریخ تولد بریتنی به شمسی برابر با ‎۱۱ آذر سال ۱۳۶۰است. وی در حرفه خوانندگی، رقصندگی، ترانه‌سرای، هنرپیشگی و نویسنده آمریکایی فعالیت دارد. درست است که در می سی سی پس به دنیا آمده اما در کنوود، لوئیزیانا بزرگ شد است او فرزند دوم خانواده بود و از کودکی علاقه شدیدی به ژیمناستیک داشت.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *