(عکس) موهای سفید پرستو صالحی بازیگر در استوری اینستاگرام

(عکس) موهای سفید پرستو صالحی بازیگر در استوری اینستاگرام

(عکس) موهای سفید پرستو صالحی بازیگر در استوری اینستاگرام را به همراه جزئیات را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

پرستو صالحی بازیگر معروف کشورمان در صفحه اینستاگرام و با انتشار عکسی از خود نوشت تا کرونا تمام نشود موهایش را رنگ نخواهد کرد عکسی از خود بدون پوشش روسری در اینستاگرام استوری کرد و سفیدی موهایش کاملا مشهود بود

موهای سفید پرستو صالحی

(عکس) موهای سفید پرستو صالحی بازیگر در استوری اینستاگرام

او نوشت:”نچ، تا کرونا تموم نشه، موهای سفیدم و رنگ نمی کنم، اصلش وقتی عین گل پرپر میشن کادر درمان، وقتی این همه عزیزان همه رفتن، دیگه دل و دماغ این حرفا نمی مونه، خدایا کی این کابوس تموم میشه؟!”

 

این خانم هنرمند چندی پیش به دلیل اظهار نظر در اینستاگرامش درباره قربانیان هواپیمای اوکراینی که توسط موشک سپاه پاسداران ساقط شد به دادسرا احضار گردید و با قید وثیقه آزاد شد و حسابی در رسانه‌های کشور ما جنجال‌ساز شد

این خانم هنرمند در در سال ۱۳۵۶ در شهر تهران متولد شده از چهره‌های شاخص سینما و تلویزیون ایران می باشد

او در برنامه ماه عسل پرده ای زندگی خود را کنار زد و از اعتیاد پدرش سخن گفت.

پرستو صالحی توضحیح داد همه خانواده تلاش برای ترک اعتیاد پدرم کردند جلسه می گذاشتند حتی یک نفر حدود یک ماه در خانه ما بود.

پرستو صالحی عنوان کرد: با توجه به وضع مالی مجبور به فروختن خانه شدیم. حتی سرکار نمیرفتند تا اینکه اخراج شدند و به خاطر همین مشکلات رفتار پدرم خیلی تغییر کرد.

سال های قبل اعتیاد خیلی جرم بود و صاحب خونه که متوجه این موضوع شد با ما برخود میکرد و همین ماجرا ها ادامه داشت تا اینکه پدر ارتشی درس خونده یک تاکسی نارنجی گرفت ی روزی اومد جلوی در مدرسه دنبالم به خاطر اینکه دوستانم متوجه نشوند پدرم معتاد است بهش گفتم برو اومدم خونه دیدم مامانم گفت چرا سوار نشدی از آون موقع اومده داره گریه میکنه به خاطر همین موضوع دو ماه برای ترک اعتیاد به بیمارستان رفت.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *