عکس های بازیگران فیلم آیه‌های زمینی روی فرش قرمز کن 2023 جنجال شد

عکس های بازیگران فیلم آیه‌ های زمینی روی فرش قرمز کن 2023 جنجال شد

عکس های بازیگران آیه‌ های زمینی روی فرش قرمز کن 2023 را در ادامه مشاهده میکنید فیلم آیه‌های زمینی نماینده ایران در جشننواره فیلم کن 2023 بوده که به همراه بسیاری از بازیگران و ستاره های هالیوودی در این جشنواره شرکت کردند.

فیلم آیه‌ های زمینی

این فیلم به نویسندگی و کارگردانی مشترک علی عسگری و علیرضا خاتمی و تهیه‌کنندگی علی عسگری،میلاد خسروی محصول سال ۱۴۰۱ در ژانر اجتماعی،خانوادگی و درام است.این فیلم قرار است برای نخستین بار در مهٔ ۲۰۲۳ در بخش نوعی نگاه از هفتاد و ششمین جشنواره فیلم کن نمایش داده شود، و تنها نمایندهٔ سینمای ایران در بخش رسمی جشنواره سال ۲۰۲۳ است. ناگفته نماند این فیلم یادآوری شعری از فروغ فرخزاد است. ناگفته نماند بازیگران و عوامل فیلم سینمایی آیه های زمینی به کارگردانی علی عسگری و علیرضا خاتمی با استایل شیک خود در مراسم فرش قرمز این فیلم در مقابل سالن گراند لومیر کاخ جشنواره کن عکس یادگاری گرفته و حضور یافتند.که استایل بعضی از این هنرمندان بسیار بحث برانگیز بوده و حواشی زیادی داشته.

«آیه‌های زمینی» دومین نوشته مشترک علی عسگری و علیرضا خاتمی است که به عنوان تنها نماینده ی رسمی ایران در جشنواره ی کن امسال حضور دارد.

عکس های بازیگران فیلم آیه‌های زمینی روی فرش قرمز کن 2023 جنجال شد

آیه‌های زمینی داستان زندگی روزمره مردمی از طبقات گوناگون ایران امروز را روایت می‌کند که به دلیل شرایط موجود با محدودیت‌هایی که به آنها تحمیل شده دست و پنجه نرم می‌کنند. فیلم یادآوری شعری از فروغ فرخزاد است.

این فیلم توسط علی عسگری و میلاد خسروی به صورت مستقل در تهران تهیه و تولید شده است و بازیگرانی چون گوهر خیراندیش، مجید صالحی، حسین سلیمانی، فرزین محدث، صدف عسگری و فائزه راد در آن ایفای نقش می‌کنند.

عکس های بازیگران فیلم آیه‌های زمینی روی فرش قرمز کن 2023 جنجال شد

در این فیلم بازیگران زیر بازی میکنند.

مجید صالحی
گوهر خیراندیش
فرزین محدث
صدف عسگری
حسین سلیمانی
فائزه راد
بهرام ارک
سروین ضابطیان
ارغوان شعبانی
اردشیر کاظمی

عکس های بازیگران فیلم آیه‌های زمینی روی فرش قرمز کن 2023 جنجال شد عکس های بازیگران فیلم آیه‌های زمینی روی فرش قرمز کن 2023 جنجال شد عکس های بازیگران فیلم آیه‌های زمینی روی فرش قرمز کن 2023 جنجال شد عکس های بازیگران فیلم آیه‌های زمینی روی فرش قرمز کن 2023 جنجال شد عکس های بازیگران فیلم آیه‌های زمینی روی فرش قرمز کن 2023 جنجال شد عکس های بازیگران فیلم آیه‌های زمینی روی فرش قرمز کن 2023 جنجال شد

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. خدا کنه دوباره درباره سیاه نمایی نکرده باشند. ترابخدا برای اینکه جایزه بگیرید یا در کن نمایش داده شوید اینقدر ایران و ایرانی را سیاه و پلید نشان ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *