عکس پروفایل اسم نرگس و عکس نوشته و استیکر نرگس +لوگو

عکس پروفایل اسم نرگس و عکس نوشته نام نرگس +لوگو و معنای آن را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

عکس پروفایل اسم نرگس

با گسترش شبکه های اجتماعی در بین مردم استفاده از عکس پروفایل طرفداران زیادی پیدا کرده اند به خصوص خانمها که تمایلی ندارند عکس خود را بر روی پروفایش شان قرار بدهند سعی میکنند با استفاده از تصاویر مختلف که مرتبط با خود هستند برای پروفایل استفاده نمایند.

عکس پروفایل اسم نرگس و عکس نوشته نام نرگس دوستت دارم

استفاده از عکس نوشته های مختلف با موضوع های فلسفی و یا مذهبی و روانشناسی یکی از انتخابات انها خواهد بود اما ما پیشنهاد میکنیم که از نام خود برای این کار استفاده کنید.

ما تا کنون صفحات زیادی در ارتباط با پروفایل نام های مختلف منتشر کرده این که امروز نام نرگس را برگزیده ایم که افرادی نامشان نرگس است بتوانند از این تصاویر برای پروفایل در شبکه های اجتماعی استفاده نمایید.

عکس پروفایل اسم نرگس به انگلیسی و عکس نوشته نام نرگس +لوگو

نرگس یک نام یونانی است که بیشتر با تلفظ “نرجس” شناخته میشود از مهمترین افرادی که در تاریخ این نام را داشته اند مادر حضرت مهدی امام دوازدهم شیعیان میباشد که نامش نرجس بوده است که در تلفظ فارس نرگس گفته میشود.

معنی نام نرگس

معنی: (تلفظ: narges) (از یونانی) (در گیاهی) گل زینتی با گلبرگ های سفید یا زرد معطر و کاسه ای به رنگ سفید یا زرد در وسط، گیاه این گل که علفی، پیاز دار و از خانواده ی سوسن است، خودرو یا زینتی است و در زمستان گل می دهد، (در قدیم) (به مجاز) چشم، (در عرفان) طرب و فرح نتیجه ی علم که در عمل یافت شده است، چشمان معشوق را نیز به نرگس تشبیه کرده اند – از یونانی، گلی خوشبو و زینتی با گلبرگهای سفید و زرد

عکس پروفایل اسم نرگس و عکس نوشته نام نرگس برای شبکه های اجتماعی

معنی نرگس در لغت نامه دهخدا

نرگس. [ ن َ گ ِ ] (اِ) پهلوی : نرکیس ، از یونانی : نرکیسس ، معرب آن نرجس ، لاتینی : نرسی سوس ، فرانسه : نرسیس . (حاشیه ٔ برهان قاطع چ معین ). نرجس. (بحر الجواهر) (منتهی الارب ). عبهر. (آنندراج ) (ازمنتهی الارب ) (السامی ). از اسفرم هاست. (ذخیره ٔ خوارزمشاهی ). نام گلی است خوشبو که ته و ساقه اش مانند پیاز است و بر سر گلی می آورد زرد یا بنفش. (از فرهنگ نظام ). گیاهی است دارای پیاز و گلی خوشبوی و معطر دارد.

عکس پروفایل اسم نرگس و عکس نوشته نام نرگس +لوگوعکس پروفایل نرگس برای شبکه های اجتماعی عکس پروفایل اسم نرگس و عکس نوشته نام نرگس +لوگو عکس پروفایل اسم نرگس تلگرام و واتساپ و عکس نوشته نام نرگس +لوگوعکس تلگرام نرگس عکس پروفایل اسم نرگس و عکس نوشته نام نرگس +لوگولوگوی اسم نرگس جدید عکس پروفایل اسم نرگس و عکس نوشته نام نرگس +لوگو عکس پروفایل اسم نرگس و عکس نوشته نام نرگس +لوگو عکس پروفایل اسم نرگس و عکس نوشته نام نرگس +لوگو عکس پروفایل و استیکر نرگس تولدت مبارک عکس پروفایل اسم نرگس و عکس نوشته و استیکر نام نرگس +لوگو عکس پروفایل اسم نرگس و عکس نوشته و استیکر نرگس +لوگو استیکر نرگس عکس پروفایل اسم نرگس و استیکر نرگس عکس پروفایل اسم نرگس و عکس نوشته نام نرگس +لوگو عکس پروفایل زندگی بدون نرگس خر است

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا